Vespa-Ciao.NL
:: Carburateur

Home Forums Techniek Problemen oplossen Carburateur

6 berichten aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

aapie90
    Bijdrager

doe maar sproeier 52/54/56
      sproeiermaat 1tje hoger merk je niks van

dat foto-serietje is prima,

mwouters91
      Bijdrager

oke pak ik die sproeiers. IK ga straks na school alles halen dan 😉
        zet ik het erop en dan laat ik weten hoe het gaat 😛 hopelijk beter want anders
        zou ik echt niet weten wat het nog kan zijn 😛

aapie90
        Bijdrager

okee prima,
          misschien heb je wel een 70cc cilinder en dan doet hij t nog niet denk ik?
          check wel goed of hij niet te arm(te kleine sproeier) loopt, dan heb je kans op een warmloper en dat is niet best.

mwouters91
          Bijdrager

hoe bedoel je? ik heb gekeken en op de cilinder staat 49,89 ofzo dus gewoon 50 cc. Dat weet ik zeker hoor je ook aan t geluid. Ja ik haal die 3 en dan ff stukje rijden ( als gaat hopelijk) en dan ff bougie kijken naar de kleur. Wat tanken jullie eigenlijk? Ikk heb nu in duitsland benzin (91) getankt en dan gemengt met 2 takt olie?

aapie90
            Bijdrager

prima
              prima

wel ongeloodde benzine hea!

mwouters91
              Bijdrager

ik heb een 13/13 nieuwe dell orto erop zitten, carter zoals op de foto die ik eerder gepost heb ( volgens de bromboer gewoon standaard) en ik heb 3 sproeiers: 48,52,66.

Ik heb nu de 48 en 52 geprobeerd maar als ik hem start loopt ie al best hoog stationair. Als ik vervolgens gas geef duikt ie in een dipje en daarna pakt ie weer op, laat ik vervolgens het gas los valt hij helemaal uit. Als ik nu bij die 48 en 52 de choke openhou en ik geef gas dan trekt hij mooi en lekker fel door naar zijn top.

Wat kan dit zijn?? Moet ik toch voor een grotere sproeier gaan of is het wat anders?

6 berichten aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.