:: "Carbon" motorschermen?
-
MartinoTopic starter
Zie ik dat ze bij JMPB “Carbon” motorschermen aanbieden, maar wanneer je de plaatjes bekijkt lijken deze van plastic waar een Carbon look-alike print op is aangebracht. Gezien de prijs zal ik complete carbon delen verwachten. Is er iemand die ze heeft en dit kan verklaren?
Ook hebben ze weer “Chroom” motorschermen met vario uitsparing. Vroeger van Faco, nu merkloos?
SharkDonateur
Ik geloof dat deze uit Zwitserland komen, ik heb ze elders ook gezien waar er de vermelding stond Made in Swiss. Misschien kan ik het linkje vinden. Dat zou deels de hoge prijs verklaren
SharkDonateur
Het lijkt erop dat ze in combinatie met een orginele vario gebruikt kunnen worden.
Ik ben best wel onder de indruk van de prijs. 😯 Ik zie mezelf dat niet kopen.
Zou het mogelijk zijn om gaten te boren in deze carbon kappen t.b.v. de montage van bijv. een trekstarter of een vario-as support?
Heb zelf niet zo veel verstand van carbon, dus ik heb geen idee hoe dit materiaal hierop zou reageren.
Het zijn geen echte carbon kappen dus het is gewoon een type plastic. Als het echt carbon zou zijn, dan kan je hier doorheen met een frees. Wel goed mondkapje op doen, want dat stof wil je niet inademen.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.