:: Canton Mopeds ride out!
-
Onweer vanaf de middag vanuit het zuidoosten. Wellicht een idee voor een alternatieve, kortere route, in ieder geval als backup plan? Tot rond een uur of 15 is het puik weer, daarna komt de omslag.
MarkBijdrager
Ik houd het weer in de gaten, ik vertrek zo en verwacht er om 11 te zijn!
MarkBijdrager
Ik ben nu twee keer rond de Dr. Philipsstraat (voetbalveld) gereden maar zie geen brommers staan. Moet ik ergens anders zijn?
@Mark, het begon om 10 uur, we zijn om half 11 vertrokken. Kleine impressie tot nu toe:

@Mark, het begon om 10 uur, we zijn om half 11 vertrokken. Kleine impressie tot nu toe:

FonSBijdrager
Bedankt voor de rit, jongens. Gelukkig maar een paar druppels regen gehad op de weg vanuit Sittard naar huis.
@infinity91 Vervelend van je fox as… Beter hier, dan op vakantie, zullen we maar zeggen.

Dank @FonS, dat was ook de bedoeling van vandaag’s rit: testen of alles werkt. Nou, het blok snor als een … uh … hmmm…. Snorfiets?
Was een mooie dag, top geregeld door Canton Mopeds! Gezellige groep, mooie sfeer! En lekker doorgekacheld an sich.
Leuke rit, jammer van je as @Infinity91 en de andere uitvallers, waren er helaas een paar! Altijd jammer om mensen achter te laten..
Ach, op dat tankstation was het goed toeven. Er kwamen iedere 5 minuten wel lekkere randstadwijven op een Valkenburgse huurscooter tanken. Genoeg te zien!
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.