Vespa-Ciao.NL
:: Camping overnachting (gumball)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Camping overnachting (gumball)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Topic starter

mensen,

omdat we binnen kort de camping willen gaan boeken moeten we even weten welke members blijven slapen.

het word camping Grunopark even buiten de stad aan de oostkant dit omdat de andere aanbevole camping geen groeps tenten meer verhuurt. de campings zijn wel van dezelfde eigenaar!

de prijzen zijn te doen.. ik denk dat we het met 1 tent afkunnen, een 10 persoons tent kost voor 2 dagen 75 euro daar mogen 10 mensen in en dan is 5 euro per persoon per nacht.. incl douche zooi en toeristen belasting..

klinkt in eerste instatie nog miss Iets prijzig hoewel ik vind van niet maar zoals je ziet zijn er std al wat mensen die slapen en zo deel je al snel de kosten! de precieze prijs hoor je dus snel!

voor de duidelijkheid: we blijven dus 2 nachten op de camping! de nacht van 3 naar 4 augustus.. en van 4 naar 5 augustus.. die dag vertrekken we weer!

ik wil zo snel mogelijk weten welke members blijven slapen en welke van de 2 nachten dat zal zijn!
      3 naar 4 augustus

– Mike
      – jelle
      – flow
      – lex
      – thomasc

4 naar 5 augustus

– Mike
      – jelle
      – flow
      – lex
      – edjuh
      – barry (obv ivm met vele werk)
      – hansieb
      – wouz-lwb

dit is even zover ik weet en wie dr blijven op welke nachten

wil je ook overnachten of juist niet meer, laat het SNEL weten want dat voorkomt ene hoop gezeik mensen

Graag ff geen offtopic gedoe in dit topic.. ik wil het even overzichtelijk houde zodat t snel geregeld kan worden…
      alvast bedankt daarvoor 😉

Mike

Mike

Jelle
      Moderator

gaan we maar 2 nachtjes, ik hoopte eigelijk op 3 nachten(dus maandag naar huis)

Mike
        Topic starter

vind ik ook goed.. de eerste 2 dagen zijn slegts van belang voor andere meeting gangers.. dus dat horen wel wel

ik weet alleen of flow dat wou.. maarre kun je me nou eindelijk es zeggen wat je broertje nou doet? hij moet het Nu zeggen he!

Mike

Jelle
          Moderator

ik haal hem morgenavond wel ff over…

Mike
            Topic starter

yeah doe dat!:)

Mike

hansieb
              Moderator

Ik blijf 4 – 5 augustus.

3 augustus begeleid ik de bende wel naar de camping toe , eten kan geregelt worden op de camping

( ben pizza bezorger dus pizza’s kom ik wel brengen dan of jullie moeten in de stad eten )

Ik heur het

Toad
                Bijdrager

gruwlijk! ik ben ook pizza bezorger hansieb :P(alleen dan wel in alkmaar…) werk je bij een bekend bedrijf?

nja voor mij geld nogsteeds hetzelfde 3-4 en 4-5 hoor mike!

hansieb
                  Moderator

Hehe jah ik werk bij:

http://www.cocardi.nl

Wel redelijk lekkere pizza’s , krijg altijd eten als ik werk en frisdrank erbij.
                    Soms moet ik de baas met de computer helpen 😀 dan bezorg ik zo een uurtje niet erg relaxors.

Als ik 4-5 augustus daar sta gaan we bbqen lijkt me ? hopelijk mag er ook drank mee op de camping ik wil wel lekker in het zonnetje zitten onder het genot van een pilske

Ik zal nog eens even een paar dingen uitzoeken zoals :

– Goedkoop eten ? pizza / patat late bezorgen ofzo.
                    – Kroegen savonds

Edjuh
                    Bijdrager

Mogen we daar wel bbq-en? Mag toch op veel campings niet? Helemaal niet zo’n halflamme bende?
                      Misschien kan iemand bij de camping informeren.
                      Ik vind het allemaal best.

hansieb
                      Moderator

Vanaf mei zijn we elk weekend geopend voor een hapje en een drankje. In juli en augustus is het restaurant elke dag open.
                        Ons aanbod varieert van een simpel patatje tot een goede plateservice. Bij aankomst reiken we u de menukaart uit, zodat u een overzicht krijgt van ons aanbod.

barbecue, v.a. 15,50

Mike
                        Topic starter

ja lieve hans.. dat is statds park… daar staan we dus niet he

het word grunopark omdat stadspark geen groeps arrangementen en tenten had… grunopark is van zelfde eigenaar.. ligt aan oostkant van de stad geloof ik:)

Mike

hansieb
                          Moderator

Grunopark tyfus das een end weg volgens mij =)

Weet je hoe ver dat van het centrum af ligt…………… das 14 km van het centrum af man.

Toad
                            Bijdrager

das 30 minuutjes rijden ofzo?

hansieb
                              Moderator

Ach jah komt wel goed 🙂 ff overlegd.

Brommers lijkt me dan in de stalling en dan ga ik wel bij iemand achterop of in de auto!

Wouz-LwB
                                Donateur

Grunostrand is vlakbij mij… Je hebt hier ook een meertje met strand , grunostrand daarom ook de naam van de camping.Het is van mijn huis kleine 10/15 minuutjes rijden. Naar de stad is dus half uur.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.