Vespa-Ciao.NL
:: Cab wisselen

Home Forums Techniek Opvoeren Cab wisselen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

thierry93
    Topic starter

Ik had gisteren al een vraag gestelt nu haal ik me cab er af en zie ik dat ik geen snor inlaat heb.
      Met de schuifmaat is het 10mm ongeveer. Nu wilde ik een 12/10 er op zetten maar kan een 13/13 ook? Of heeft dit geen nut?
      Volgende week komt me bromblok pas. En wil rond de 45/50 rijden.
      Gr

lightlord
      Donateur

Met een 10mm inlaat heb je waarschijnlijk al een bromblok.
        Ik rij persoonlijk met een 12/10 sproeier 50 met een gianelli city power en mijn citta rijd nu 52 met poelie 90mm.
        Maar met grotere wielen van een ciao en een 80 poelie kan het nog sneller zijn 😛
        Wat een 13/13 betreft dat kan natuurlijk ook maar het verschil tussen 12/10 en een 13/13 is niet zo groot als je je inlaat niet aan past 😉

Je ware pubertijd duurt je leven lang
        Lightlord's Dizzy/Gypsi

thierry93
        Topic starter

Ik heb nu sproeier 50 er in en me bougie is nog wit. Bij 56 wordt die zwart. Bij 54 wordt die redelijk koffiebruin iets te wit nog. Maar hij stottert nog steeds. Haal ik me luchtfilter er af loopt die goed maar dan wordt me bougie weer wit.
          Kan ik ook een malossi filter op een 50cc zetten?

Gr

lightlord
          Donateur

Je kunt een malossi filter ook gebruiken als je wil en weer opnieuw afstellen.
            ik begin er alleen aan te twijfelen als je geen valse licht ergens trekt aangezien je sproeier wel erg groot aan het worden is met jou setup.
            gewoon lekker testen je komt er vanzelf achter ,)

Je ware pubertijd duurt je leven lang
            Lightlord's Dizzy/Gypsi

thierry93
            Topic starter

Ja ik zal even een test doen en eerdaagse de bromklok monteren.
              Maar zonder luchtfilter rijd die goed en dan krogt die dus nog meer lucht als ik false lucht ergens trek?
              Gr

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.