Vespa-Ciao.NL
:: C24 ciao slecht lopen

Home Forums Techniek Problemen oplossen C24 ciao slecht lopen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

petrolhead
    Topic starter

Ik heb een zwarte c24 ciao gekocht voor 60 euro. Nieuwe bougie en carbu uitkuisen en hij startte. Alleen draait die heel hoog in toeren en valt daarna gewoon uit. De uitlaat is echt volledig kapot en vol gaten dus vermoed dat het hieraan ligt. Lijkt me al aftermarket te zijn ook

Tweede vraag. Blok is elektronisch met 23,5mm uitlaatpoort maar er staat 96 op de carters dus zou er een cilinder begrenzing inzitten? Volgens de search niet inlaat zou dan zelfs groot moeten zijn?

zevenenergie
      Donateur

Hallo benzine hoofd 🙂
        Ik weet niet beter dan dat een cilinder met een 23,5 mm uitlaatpoort alleen op een begrenst carter zit. en dat begrensde carters snorblokken zijn met een kleine inlaat poort.

Loopt de benzine goed door? Trekt hij geen valse lucht? Ik denk niet dat het je uitlaat is.

petrolhead
        Topic starter

Heb een revisiesetje voor de carburateur en een sito gehaald. Hij start goed maar draait veel te rijk want de sproeier was echt 1 brok vuil. en had enkel 52 liggen. Wat raden jullie aan?

12 7  voorlopig
          Sito

zevenenergie
          Donateur

Ik raad je aan even dit even raad te plegen.

Welke sproeier heb ik nodig?

petrolhead
            Topic starter

Heb hem nu qua carbu bijna goed gekregen. Nu trekt hij de eerste meters niet op ik denk door te zwakke trekveren en daarna trekt hij goed maar komt snel in overtoeren.moet ik nu een nog kleinere poulie steken? Heb nu 70 met snorklok. Heb alleen ervaring met contactpunt blokken dus als iemand iets weet of over elektronische ontsteking blok / 96 op carters en 23.5mm cilinder. Staat nog niet optimaal maar heeft precies al meer power dan me contactpunt blok ooit heeft gehad..vermoed wel dat het ooit een catylsator model geweest is

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.