Vespa-Ciao.NL
:: buurmans airbrush special + burberry ciao

Home Forums Perso’s Projecten buurmans airbrush special + burberry ciao

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Vette shit zeg!
      Ik doe het je niet zomaar na, respect!
      En succes met de complete ciao=)

buurman
      Topic starter

A joost heeeeeeeeeeeeel veel af plakken ik heb de brommer zelf compleet gespoten ben er een kleine 10 avonden mee bezig geweest en helemaal naar wens is t net geworden maar ben zeker trots op me ciao toen ik m kocht van een studentje in amsterdam stond hij buiten weg te kwijnen met een vario en kickblok (A) de intentie was opknappen en verkopen maar eenmaal me 60 cc polini er onder en gereden te hebben was ik weer op nieuw verlieft 😀 toen de brommer helemaal uit elkaar gehad en begonnen met spuiten heb zelfs de koppeling vario en blok ge freehand airbrusht :p nu liggen de onderdelen te wachten op een donor frame wat bij mike vandaan moet komen wand t huisige frame is beland zoals onder 😀 wand me handen begonnen te kriebelen sorry de fotos zijn wat slecht heb ze met me tel gemaakt dus kleuren komen niet helemaal lekker uit :p

Thom-Ciao
        Bijdrager

zeker mooi gemaakt.

kun je de mijne ook doen?(A)

pepko
          Donateur

ziet er mooi uit! maar misschien kan je wat meer om spelling en interpunctie denken? dat maakt alles een stuk beter te begrijpen!

just1991
            Bijdrager

Je moet uitkijken dat je straks niet de brandweer op je dak hebt. Omdat iemand dacht dat je brommer weg staat te fikken.

buurman
              Topic starter

weer een update voor vandaag 😀

Anoniem

Ziet er heel erg netjes uit. Persoonlijk zou ik de vlammen nog iets duidelijker willen zien, maar dat is mijn mening, gewoon lekker doen wat jij mooi vindt, het is jouw Ciao.

buurman
                  Topic starter

alles word straks nog afgelakt dan zal alles wel beter uit komen wand alles ziet er nu nog redelijk mat uit dus dat zal denk ik wel beter worden met wat blanke lak 😀

buurman
                    Topic starter

update 27-11

vandaag begonnen met me burberry brommer aangezien me airbrush overleden is en de tnt niet op schiet. vandaag alle naaden afgelast van me frame om hem te verstevigen en een groot deel van zijn lak en roest verlost. mijn plan / idee om alle bouten weg te halen en vast te lassen aan t frame dus alles vast lassen en netjes afwerken. hier nog wat fotos van vandaag 😀

pepko
                      Donateur

wejo! hoe krijg jij dat dat frame zo kaal?
                        verder bewonder ik je airbrush techniek, ga zo door!

buurman
                        Topic starter

Met speciale slijp schijfen zal er morgen foto’s van maken maar t verf vliegt er vanaf zelfs de orginelelaak vliegt er van af en uitlaten worden weer als nieuw :p

Ciao91
                          Bijdrager

dan zal ik inderdaad wel even foto’s van willen zien, want mijn polini SP moet even opgeknapt worden (a)

buurman
                            Topic starter

deze heb ik gebruikt deze polijst ook meteen….

zijn een soort van scoth bride lapjes

joelciao
                              Bijdrager

hoeveel kost zo’n ding voor hem kaal te krijgen?
                                gr joel

buurman
                                Topic starter

10 a 15 euro je kan er ook een soort spons voor gebruiken maar dit werkt lekkerder had ze alle 2 maar deze is dunner dus kom er beter tussen

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.