Vespa-Ciao.NL
:: Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 504)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Je moet je afvragen of je dat wil? Denk persoonlijk niet dat het heel fijn is. Hele dag achterop zitten gaat flink irriteren hoor.
      Daarnaast is een Citta niet gebouwd voor twee personen, om nog maar te zwijgen over het terrein daar. Dan mag je wel een evo engine met vario hebben om die bergen daar op te komen met 2 personen.

Denk sowieso dat je zonder vario niet ver komt hoor, want ik ben er geweest en die bergen zijn echt pittig hoor:D

Edit: zie bovenstaande berichten.

VespaAvanti
      Donateur

Mijn betaling is ook in werking gesteld:thumb

speedbuxy
        Topic starter

Florian! :
          Je moet je afvragen of je dat wil?

Dat moet je je niet eens afvragen dat word hem gewoon niet.
          Want is de bedoeling best wat km,s weg te gaan rijden in die 2dagen, dus dat achterop zittend doen is meer een straf.
          En daarnaast red de brom dat idd ook nooit met al die bergen.
          Dus zou die enthousiasme vast houden tot de meeting want daar is jong en oud welkom:thumb

En mooi dat de betalingen wat op gang komen want alleen met elkaar kan het een succes worden:thumb

Gerarduz
          Donateur

Geld is overgeboekt :thumb

Jelle
            Moderator

Ik heb ook het geld overgemaakt hoor…
              :rules

Martino
              Moderator

De grote vraag blijft; Waarom is jou naam nog niet groen speedbuxy? :pest

speedbuxy
                Topic starter

Martino :
                  Waarom is jou naam nog niet groen speedbuxy? :pest

Ik vond het wat raar staan om als initiatief nemer mezelf groen te maken, maar het begint nu wel erg af te steken op de rest de zal mezelf toch maar even groen kleuren:lol

Florian
                  Moderator

Zojuist overgemaakt:thumb

Jelle
                    Moderator

Heeft iedereen al betaald???

Maar eh misschien niet geheel onbelangrijk… Kijk even je verzekeringpolis na, ik kwam er achter dat mijn ciao bijvoorbeeld niet verzekerd is buiten Nederland.(Dus ga met citta)

Lennaert
                      Sleutelbeheerder

staat op je groene verzekeringskaart landen die niet doorgestreept zijn zijn toegestaan.

Tonni
                        Moderator

@ Jelle: nee nog lang niet iedereen heeft betaald. Op pagina 1 staat de deelnemerslijst, dat is actueel.

Verzekering is zeker een puntje van aandacht voor iedereen!! :thumb

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Crullie
                          Donateur

Sta je daar aan de grens, mag je bromfiets Duitsland niet in:

TICKLING BARN

speedbuxy
                            Topic starter

Jelle :
                              Heeft iedereen al betaald???

Alleen de hoek waar jij woont laat het wat afweten:lol
                              Dus NH gaarne even betalen want anders moet ik straks persoonlijk erover gaan mailen;)

Crullie :
                              Sta je daar aan de grens, mag je bromfiets Duitsland niet in:

Zo dan ben je er vroeg bij dat je er nu al staat:haha

En even ter info.
                              De aanbetaling is voldaan dus onze boeking is verzegeld:thumb
                              Dus voor de mensen die evt nog vrij moeten vragen oid, 24 tm 27 mei zal het gebeuren plaats vinden:thumb
                              En voor de liefhebbers is er trouwens een garage tot beschikking waar de brom s,nacht in gestald kan worden:thumb

Martino
                              Moderator

Hey Bux hier heb ik wat aan. Ik zal gelijk mijn leidinggevende contacten dat ik dan vrij ben. 🙂

Batty
                                Donateur

Ik heb betaald .

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 504)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.