Vespa-Ciao.NL
:: Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 504)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Nee inderdaad, denk niet dat je daar iemand vrolijk mee maakt.. Tenzij we een paar mooie meiden ronselen om ook mee te rijden:D

Crullie
      Donateur

Als die mooie meiden allemaal vespa rijden vind ik het prima =)

TICKLING BARN

speedbuxy
        Topic starter

Florian! :
          Tenzij we een paar mooie meiden ronselen om ook mee te rijden:D

Dat zou het aantal slaap plekken weer halveren:lol
          Maar zonder gekheid dan word het daar jammer genoeg niks:(

Ik ben dan voor om dit plek te gaan boeken.
          http://www.harz-heksenketel.nl/index.php?paginaid=1
          Hier kunnen 19man terecht en er staan maar 2 2pers bedden waarin 2 losse 1 pers matrassen liggen zo op de foto,s te zien.
          Dus daar scheur je er zo 1 uit om er naast op de grond te gaan maffen.

Ik zal hier morgen middag even naartoe bellen en denk dat ik dan ook maar meteen telefonisch boek, want zoals je ziet op de kalender is het boeken voor 2013 al los gebarsten.

Crullie
          Donateur

Ziet er ook goed uit en in de buurt, zo zijn er wel een stuk of 20, maar idd er op tijd bij zijn anders is alles weg. :thumb

TICKLING BARN

speedbuxy
            Topic starter

Crullie :
              maar idd er op tijd bij zijn anders is alles weg. :thumb

Nou op tijd zijn we:thumb want heb het rond met deze spot:thumb
              http://www.harz-heksenketel.nl/index.php?paginaid=1
              De offerte of factuur word me via de post toe gezonden en dan moet er een aanbetaling van 250 worden gedaan, en dan 2weken voor de boeking het verdere bedrag.
              Het totaal bedrag voor 19 pers is 1240 euro (das inclu schoonmaak kosten en toeristen belasting)
              Ook worden de 2 2pers bedden vervangen voor 4 1 pers bedden, dus iedereen heeft z,on eigen bed om in te kruipen:thumb

Maar goed de 250 aanbetaling moeten we dus zo snel mogelijk voldoen want dat verzegeld pas de boeking.
              Het lijkt me het makkelijkst dat de 14 rijders die er nu staan het totale bedrag voor het gehele weekend overmaken.
              Want dan kan je naam gewoon groen gemaakt worden en is je bed geboekt voor 24 tm 27 mei:thumb
              Totaal bedrag bereken ik aan de hand van de 19man.(dit om later terug reken werk te verkomen)
              1240 gedeeld door 19 = 65,30

Dus als de reeds opgegeven rijders dit bedrag zsm overmaken op de site rekening.
              Rekeningnummer: 1285932
              t.n.v. T. Bierling / A. Hummel
              Postbank Groningen
              Ovv Buitenland toer en je forum naam.

Dan kunnen we de boeking verzegelen en is je plek voor het weekend geboekt:thumb
              Enige waar je dan nog zelf in moet voorzien is was gerei zoals handdoek douche gel ect.

En bij deze dus:! er zijn nog 5 plaatsen vrij dus wees er snel bij.
              (hint hint richting Harderwijk;))

Martino
              Moderator

Ik zal direct weer eens gaan internetbankieren. Goed bezig speedbuxy. :thumb

Edit; Misschien wel even handig ter atentie van “Buitenland toer 2013” te doen.
                Anders wordt het zo lastig uitzoeken voor de penningmeester.

Geld zal er op moeten staan.

Bedenk me nu ook dat alleen de atentie zonder forumnaam wel wat karig is. Dus graag deze er ook bij vermelden?

speedbuxy
                Topic starter

Martino :
                  Ik zal direct weer eens gaan internetbankieren. Goed bezig speedbuxy. :thumb

Kijk that the spirit:thumb zal je naam meteen even groen maken als ik de begin page update.
                  En idd goeie tip heb even een ovv toe gevoegd.

Crullie
                  Donateur

Van Naar Naam / Omschrijving Datum Bedrag(€) Status
                    4335336 1285932 T Bierling en A Hummel GRONINGEN Buitenland toer Crullie 05-11-2012 65,30 verwerkt

Bij deze dan ook even betaald.

TICKLING BARN

speedbuxy
                    Topic starter

Ik heb de offerte vandaag binnen gekregen en zal hem vanmiddag ondertekend terug sturen.
                      We gaan hiermee dan een contract met hun aan en verzoek dus vriendelijk doch dringend dat de reeds aangemelde rijders hun betaling voor dit toer weekend in orde maken.

DinoH
                      Donateur

Ik zal even vragen aan me vader of het mag! Ik ben pas 11 dus kan ik niet rijden maar me pa! Ik vraag wel

Batty
                        Donateur

Nee man jij mag niet mee , je moet nog echt een paar jaartjes wachten hoe moeilijk dat ook is .

DinoH
                          Donateur

Ook niet met me vader achterop?? 🙁
                            Mag ik dan wel een keer op een meeting komen:con

xDanielcitta
                            Bijdrager

meetings mag iedereen komen 😛 ik was ook op een meeting en had toen ook nog geen rijbewijs, nu wel, maar als je een toertje wil doen moet je je vader laten rijden en jij achterop

Jelle
                              Moderator

@ciaoracing75: dit is absoluut geen meeting, maar een toerrit voor ervaren bestuurders en bij voorkeur vaste toerrit rijders(rijden in de bergen op een ciao met trommelremmen vereist toch wel enige skils) + dat we absoluut geen gezeik met de polizei willen hebben. (en dat lok je wel uit als al 11 jarig jochie op een brommer gaat rijden).

@buxy: Ik maak van de week het geld wel even over…

Docs
                                Donateur

Met je vader achterop? Ik denk niet dat je vader dat hele eind achterop wil. Ook kom jij dan niet meer vooruit… En de bestuurder moet 16+ zijn dus jij moet achterop.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 504)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.