Vespa-Ciao.NL
:: Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 504)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Renaud
    Bijdrager

Dan ben ik wel van mening dat dit gelijk aan het begin van dit topic, vermeldt had mogen worden dat er voorang wordt verleend aan vaste rijders. Als ik een bus had gereserveerd en vrij had gekregen voor die periode, en er was geen plaats meer voor boekingen, stond ik wel mooi voor lul.
      Dus op dat gebied ben ik het met Ritze zeer eens !;)

-RobinvS-
      Bijdrager

Renaud :
        Als ik een bus had gereserveerd en vrij had gekregen voor die periode, en er was geen plaats meer voor boekingen, stond ik wel mooi voor lul.

Ik denk dat jij, en ik, en Andre toch wel van mening zijn dat naar ervaring toch niemand dit doet, uberhaupt op komen dagen in een binnenlandse toer is voor sommige mensen al moeilijk.

Renaud
        Bijdrager

-RobinvS- :
          Ik denk dat jij, en ik, en Andre toch wel van mening zijn dat naar ervaring toch niemand dit doet, uberhaupt op komen dagen in een binnenlandse toer is voor sommige mensen al moeilijk.

De meesten zijn vrijwel altijd in het noorden.

Was dat maar waar dan had ik niet altijd zover hoeven rijden:lol

speedbuxy
          Topic starter

speedbuxy :
            Ik wil nogmaals benadrukken dat vaste toer rijders voorrang krijgen.
            Dus dit is niet een instap toer, daar rijden we er aankomend jaar nog genoeg van in eigen land.

Een quote van 10dagen terug, dus doe nu niet in 1x alsof het als verrassing komt dat vaste rijders de voorkeur genieten
            En ik vind het onzin om dit verder te verdedigen.

@Robin
            Precies en daarnaast is de datum dat we gaan ook pas net bekend.
            Dus als iemand nu al alles geregeld had, dan had ik dat netjes gevonden:lol

Coopering
            Bijdrager

is the tour “open” for german drivers?

if yes until when do we have to say if we want to drive the tour?

greets

speedbuxy
              Topic starter

Yeah the German crew would be welcome 2:thumb
                Im now in contact with a place that has more than 20 beds, so there will be some space left for you guys:thumb

Coopering
                Bijdrager

ok! 🙂

it would be great if hans or someone would post this on pmt.

Crullie
                  Donateur

Leuk 🙂 een paar Duitsers erbij, voor hun is het misschien makkelijker om een dag op visite te komen.

TICKLING BARN

VespaAvanti
                    Donateur

Duitsland is groot dus die kunnen ook van ver komen, denk dat die net zo graag mee pitten daar:thumb
                      Maar voor Duitsers van minder ver mischien wel een optie idd…

speedbuxy
                      Topic starter

Nou ik hoop dan dat ze dichtbij wonen want heb vandaag reactie terug van deze plek.
                        http://vakantiewoning-oostduitsland.nl
                        En deze hebben wel een overcapaciteit tot 18man en ben dan voor om hier voor te gaan:thumb
                        Iedere persoon na de 12 kost nog maar 50 euro voor the long weekend, dus dit geeft iedereen op het totaal bedrag ook nog wat korting:thumb
                        En we houden dan nog 4 plekken open voor evt rijders.
                        (hoop persoonlijk zelf dat de harderwijker crew deze plekken opvullen:thumb)

Batty
                        Donateur

Dit is weer eens een ritje waar ik echt zin in heb .

Waarom?

qua aanschaf is er ook vast genoeg te leen, zo heb ik bv nog wel een leo Sp liggen en Martino heeft ook vast nog genoeg liggen wat even een weekendje geleend kan worden.

Idd, geen probleem

Dat is aardig aangeboden, top:thumb Het is nog te onzeker wie er vanuit hier precies mee kunnen/willen en kan daarom niets toezeggen. Er is daar in de buurt genoeg te regelen qua onderkomen en met vijf man is dit ook prima te bekostigen. Kan deze tour toch niet laten schieten dus grote kans dat we er gewoon bij zijn:thumb

speedbuxy
                            Topic starter

Waarom? :
                              Er is daar in de buurt genoeg te regelen qua onderkomen en met vijf man is dit ook prima te bekostigen.

Ja maar dan zit je niet gezellig bij de grote groep wat erg lastig kan wezen.
                              Want s,nacht terug rijden naar jullie eigen slaap plek in een berg achtige omgeving zou ik niet aanraden.
                              Dus meld je gewoon aan de kosten zullen rond de 60 euro pp komen te liggen voor het hele weekend, dus dat zijn de kosten ook niet.
                              En mocht het rond die tijd slecht uit komen of zoiets dan kan je het slaap plek easy doorverkopen:thumb

Crullie
                              Donateur

Vakantiewoning Unterer Hahnenkopf Harz Rubeland.

Ziet er goed uit Buxy, ligt aan een beekje en visvergunningen aanwezig, krijg de kriebels om ook mijn mini werphengeltje mee te nemen om wat exstra op de Barbecue te leggen.
                                Heb op internet even rond gekeken in de omgeving, op de open mijnbouw na is het daar prachtig mooi natuur, helemaal in mei is het daar groen. Veel weggetjes en paden en zag ook nog een fijne crossbaan in de buurt. Tourtjes met mooi weer in die omgeving lijkt mij Tip Top.

TICKLING BARN

speedbuxy
                                Topic starter

Crullie :
                                  Vakantiewoning Unterer Hahnenkopf Harz Rubeland.

Ziet er goed uit Buxy, ligt aan een beekje en visvergunningen aanwezig, krijg de kriebels om ook mijn mini werphengeltje mee te nemen om wat exstra op de Barbecue te leggen.
                                  Heb op internet even rond gekeken in de omgeving, op de open mijnbouw na is het daar prachtig mooi natuur, helemaal in mei is het daar groen. Veel weggetjes en paden en zag ook nog een fijne crossbaan in de buurt. Tourtjes met mooi weer in die omgeving lijkt mij Tip Top.

Het ziet er zeker nice uit maar heb minder nieuws.
                                  Want heb naar de indeling van de slaap vertrekken gevraagd en meer dan de helft van de bedden zijn vaste 2pers bedden:(
                                  Dus ben bang dat dit hem dan niet word gezien de meesten vast niet in een 2pers bed willen liggen?
                                  (ik pas daar namelijk voor)

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 504)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.