Vespa-Ciao.NL
:: Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 504)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

DR-flenny :
      als we nu alvast met ze allen een datum prikken dan kunnen we hier ook rekening mee houden met vrijvragen en dergelijke!

opties:

laatste weekend van mei ?
      eerst weekend van juni ?
      tweede weekend van juni ?

Dat is wel een mooi keuze pakket:thumb
      Ondanks dat het voor mij niet echt uitmaakt geef ik mijn voorkeur aan laatste weekend van mei:thumb

Martino
      Moderator

Dan zal ik mijn voorkeur ook maar uitspreken voor het laatste weekend van mei. Het vrij vragen in de maand juni is bij mij op werk vaak erg lastig en als we dan toch gaan, liever een lang weekend. 🙂

Renaud
        Bijdrager

Ik haak af helaas 🙁

VespaAvanti
          Donateur

Laatste weekend mei heeft ook mijn voorkeur:thumb

danny_hendrikx
            Bijdrager

Dit spreekt me wel enorm aan. Lijkt me een mega mooie tour. Als er nog plaats ben ik er graag bij:P

Crullie
              Donateur

Laatste weekend mei :thumb

TICKLING BARN

Jelle
                Moderator

Laaste weekend van mei vind ik prima

Batty
                  Donateur

Als het nog kan wil ik Ewout en mij zelf ook nog op de lijst zetten.:thumb

speedbuxy
                    Topic starter

Batty :
                      Als het nog kan wil ik Ewout en mij zelf ook nog op de lijst zetten.:thumb

Dat gaat nog wel lukken:thumb

Als er meer vaste rijders zijn die mee willen laat dit dan zo snel mogelijk even weten want dan ga ik even kijken naar een ander plek met wat meer slaap plaatsen.
                      Want deze plek heeft niet veel overcapaciteit meer over.
                      (maar mis daarin tegen nog wel wat namen van mensen die ik graag mee had zien gaan)

Batty
                      Donateur

Je kan Mike er ook bij zetten André dan is team Alkmaar compleet 😀

Jelle
                        Moderator

Hebben we mooi al 6 mensen uit “onze” omgeving… :thumb

Martino
                          Moderator

Zitten we nu ook al niet vol qua rijders? Had jij niet ergens een maximum aantal deelnemers gesteld? Of heb ik dat ergens verkeerd gelezen? In ieder geval een mooi clubje met al redelijk wat ervaring met toerdeelnames. Als iedereen kan eind mei ben ik wel voor het nu boeken. :thumb

PS. Is het niet ook wat deze toer in ieder geval bij onze duitse buren te posten? Misschien dat een aantal ook wil mee rijden?

speedbuxy
                            Topic starter

Ik heb vandaag gemaild met het plek waar ik me bezig was of deze evt over capaciteit heeft, want de 12man die op gegeven stond zijn we reeds gepasseerd ja.
                              Maar zolang het zoals je zelf ook al zegt ervaren toer deelnemers dan wil ik die niet buiten sluiten.
                              Dus heb al even verder om me heen gekeken;)
                              (kunnen totaal 23man kwijt)
                              http://anderteufelsmauer.nl/

(19man)
                              http://www.harz-heksenketel.nl/index.php?paginaid=1

En het bij onze Duitse vrienden posten zal Hans ofzo dan moeten doen want ik ken amper Duits:lol
                              Maar gezien de meeste spots bij 20 man wel ophouden zou ik hier eerst mee wachten want anders komen we straks zelf misschien weer plekken te kort.

En boeken moeten we zeker niet te lang mee wachten:! want zag tijdens me search al meerdere huisjes en bungalows die voor maand mei 2013 al boekingen hadden staan.

ritze
                              Bijdrager

ik vind het maar een rare toer,
                                klinkt een beetje als een genodigde toer voor alleen de mensen die altijd rijden.

het is mijn mening, toen ik met fons regels maakte waren jullie allemaal tegen omdat het niet in jullie straatje past.
                                dubbelzinnig mja, doe dan op zijn minst 5 plekken voor mensen die niet alle toertjes mee rijden.

uiteraard hebben ze een fatsoendelijke vespa nodig

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                Link naar Mijn collectie / Projecten.

speedbuxy
                                Topic starter

Dit is gewoon geen instap toer.
                                  Want dit gaat natuurlijk wel wat verder dan een binnenlands toertje.
                                  Dus een pro toer mag je het ook noemen.
                                  Plus uitsluiten doen we ook niet, enkel word er voorrang verleend aan vaste rijders.
                                  (gezien dit plan ook al tijden speeld onder de vaste rijders)

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 504)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.