Vespa-Ciao.NL
:: Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 504)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Sorry voor als ik er overheen heb gelezen, maar heb je ook een linkje naar het huisje wat wij gaan huren?

En als we al serieus over reserveren gaan praten dan moet er ook al serieus over het vervoer gepraat worden, minstens zo belangrijk lijkt mij:D

Renaud
      Bijdrager

aangezien er weinig mensen reageren op gebied van samen rijden voor regio limburg zuid ben ik bang dat ik ook mag afhaken 🙁

speedbuxy
        Topic starter

Hier de link.
          http://vakantiewoning-oostduitsland.nl

En vervoer kunnen we denk ik beter in later stadium bespreken want wat we nu bespreken houd toch geen maanden stand.
          Maar ik ben nu al wel sterk voor om met ons noorderlingen iets van een bus te gaan huren.
          Want dat kan denk ik wel uit gezien de ruimte die dit bied en de brandstof kosten die we dan over meerderen kunnen verdelen.

@NH Crew
          Zoiets zouden jullie ook over na kunnen denken gezien jullie daar ook wel een leuk clubje hebben om een bus vol te krijgen.

Lennaert
          Sleutelbeheerder

Jelle :
            @lennie… Hoe ga jij heen dan, als ik mij daar kan bij aansluiten mag Andree me op de lijst zetten…

nog geen idee dat merk ik tegen die tijd wel joh miss huur ik wat miss pak ik de trein idunno.

Gerarduz
            Donateur

Ik heb sowieso een werkende trekhaak met verlichting en 2e nummerplaat dus. Een aanhanger er achter en dan is het vervoer opgelost. Nu boeken is wel vroeg maar daarentegen ook gewoon optijd. Het ook is wel een fraai optrekje daar.=)

Die verplichte citypower ben overigens ook grote voorstander van:thumb

beunhaaz
              Bijdrager

@Renaud, helaas ben ik ook van andera afhankelijk.

Renaud
                Bijdrager

@beunhaaz Ik ben niet zo zeer van anderen afhankelijk maar er moeten meer mee willen om te kijken wat een bus huren kost. Met 3 of 4 man is het wat goedkoper

Tonni
                  Moderator

Ik ben (zoals tegenwoordig altijd helaas) o.v.b. i.v.m. financiën.
                    Ik wil wel mee dus ik ga kijken wat ik kan doen.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Waarom?

@Speedbuxy,

Er zijn hier vier man die graag mee willen waarvan twee met linker handen. Dat betekend dat ik iig drie brommers moet klaarmaken en afstellen op de Citty puffers. Daarnaast heeft ook niemand van ons zo’n ding en is me dan teveel gedoe..

Ik berijp het natuurlijk wel en zit niemand te wachten op gezeur met de Polizei!!

speedbuxy
                      Topic starter

Ik denk dat bij het afstellen niet veel meer komt kijken dan alleen eronder hangen.
                        (dus geen gezeur met sproeiers)
                        En qua aanschaf is er ook vast genoeg te leen, zo heb ik bv nog wel een leo Sp liggen en Martino heeft ook vast nog genoeg liggen wat even een weekendje geleend kan worden.

Idd, geen probleem.

VespaAvanti
                        Donateur

Zie nu (naar aanleiding van de post in het F1 topic) dat ik me nog niet aangemeld heb.
                          Ik ben er bij:thumb

Andree: Afstellen met Citypower is wel een must hoor, je blokje kan gelijk een paar maten kwa sproeiers terug, dit is mijn ervaring in ieder geval wel al meerdere malen geweest, dan praat ik wel over de dikkere blokken.

Ik ga kijken of ik Danny niet kan strikken voor deze tour, denk dat hij hier ook wel wat in ziet, beetje stom dat ik daar nu pas aan denk:lol
                          Zal dit topic wat beter in de gaten gaan houden;)

speedbuxy
                          Topic starter

VespaAvanti :
                            Zie nu (naar aanleiding van de post in het F1 topic) dat ik me nog niet aangemeld heb.
                            Ik ben er bij:thumb

Daar ging ik jou geval ook wel vanuit:thumb
                            Maar voor de rest zie ik nu het wat officiëler word een hoop de boel wat afhouden.
                            De ene vind het bv teveel werk om binnen een half jaar tijd een city power te monteren:lol en de ander begint over ovb.
                            Nou ik nu al zeggen dat boeken begin Januarie echt plaats moet gaan vinden anders word het buiten slapen:lol
                            (want het hemelvaart weekend was bv nu al geboekt bij het plek wat ik besproken heb)
                            Dus uitstel is in dit geval gewoon afstel, want we hebben hier geen ruimte om de kat uit de boom te kijken.
                            Maargoed er is nog wel genoeg belangstelling om een 5 tm 7man bij elkaar te krijgen denk ik en das opzich ook goed genoeg:thumb

Crullie
                            Donateur

Had mijn oude citypuffer van de plank getrokken om ff wat vliegroest weg te poetsen en in stealth hittebestendig mat zwart te spuiten voor de tour zie dat ik op de reserve lijst sta :con komt dat mischien omdat ik als instapper word gezien ?
                              Heb 2x cannonball gereden en de ZZT dus een echte instapper ben ik niet meer 8)
                              Op mij kun je rekenen wat betreft medewerking, betalingen en andere kosten zoals vervoer, eten, drinken enz…
                              Dus zie me graag in de lijst want die oude citypuffer heeft weer een job te doen.=)

TICKLING BARN

speedbuxy
                              Topic starter

@Crullie
                                Geen uitleg nodig je spirit is al voldoende om je te verplaatsen:thumb
                                (en je hebt ook wel een punt ook al kennen een hoop rijders je nog niet)

Lennaert
                                Sleutelbeheerder

als we nu alvast met ze allen een datum prikken dan kunnen we hier ook rekening mee houden met vrijvragen en dergelijke!

opties:

laatste weekend van mei ?
                                  eerst weekend van juni ?
                                  tweede weekend van juni ?

denk dat we de opties klein moeten houden om zoveel mogelijk te kunnen sturen naar bepaalde data.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 504)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.