Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)
- Dit onderwerp bevat 503 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 10 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 oktober 2012 om 16:34 #507985
bram0vitz :
zeg buxy had je ook al iets van een datum in gedachten of zo?speedbuxy :
Mede door die toeristen flow lijkt het mij het best ergens in het voorjaar te gaan, bv april/meiEven beetje lezen luierd:lol
Maar ik heb contact met deze plek nu.
http://vakantiewoning-oostduitsland.nl
Ziet er namelijk erg smooth uit
Dus als dat wat leuk geprijsd is geniet dat vast bij iedereen de voorkeur?
1 nadeel is wel dat er maar max 12 man terecht kunnen.
(maar ik vind dit voor z,on buitenland onderneming opzich ook wel genoeg)24 oktober 2012 om 17:43 #507967Heb reactie terug gehad en de kosten zijn naar mijn mening zeer goed te doen

3dagen (vrijdag aankomen en maandag weer vertrekken) kost voor 12 personen 750 euro(inclu brand hout, ex elec omdat ze ook een zonnebank hebben)
Dat komt dus neer op 62,50 pp voor het hele weekend wat ik haast een steal vind gezien we daar ook master zitten zo op de foto,s te zien.
En deze plek ligt ook perfeckt gelegen, want vanuit nl gezien ligt ie aan de voet van waar we wezen willen.
(dus dan rijden we geen km teveel in de auto)
Ik ben voor dit binnenkort al rond te maken qua boeking zodat we mooi op tijd zijn
Hier kom ik nog wel even op terug.
Maar iedereen die mee wil moet dat nu wel gaan aangeven want vol is vol.
(vaste rijders krijgen wel voorrang)
Ik maak nu ook een rijders lijst aan.Edit
Dus de vaste rijders die nu al weten dat ze mee willen meld je dan nu aan
Dan kunnen we over een week ofzo bepalen of er plekken over blijven voor evt nieuwe tour rijders.24 oktober 2012 om 21:37 #508059Zet mij er maar bij, ik ga graag mee 8)
TICKLING BARN24 oktober 2012 om 21:41 #508060Ik ben er natuurlijk bij (mits een geschikte datum offcourse, maar dat komt wel goed)

Setup heb ik ook al lichtelijk over gedacht, zat te denken aan een 41mm cilindertje op een bewerkt carter met 1:10,5 of 1:11,5 vertanding.
Denk dat dit wel goed is voor een 60 a 65 km/h met goede trekkracht.
24 oktober 2012 om 22:09 #508113Ik wil nogmaals benadrukken dat vaste toer rijders voorrang krijgen.
Dus dit is niet een instap toer, daar rijden we er aankomend jaar nog genoeg van in eigen land.@florian
Ik heb bij het aanvraag eind mei als datum aan gegeven, dus 1 van de laatste 2 weekenden van mei zal het hoogst waarschijnlijk worden.
Moeten maar even zien wat de voorkeur geniet van de meesten24 oktober 2012 om 22:31 #508112Ik wil zeker mee ongeacht wat de datum wordt.
24 oktober 2012 om 22:50 #508110Gerarduz :
Ik wil zeker mee ongeacht wat de datum wordt.
That,s the spirit

Edit
Heb nog een mooie site gevonden met 120.000 foto,s van Harz en omgeving
Wel een hoop foto,s van de stadjes en dorpjes, maar ook dat is zeker de moeite waard
http://www.raymond-faure.com/index_harz_english.htm24 oktober 2012 om 23:24 #520921Ik meld me ook aan:D
I came, I saw, and I forgot what I was doing...24 oktober 2012 om 23:51 #508884Tonni :
Ik meld me ook aan:DIk zal je er meteen bij zetten want dit had ik echt niet verwacht:D
25 oktober 2012 om 08:52 #508109Ik zie dit ook wel zitten, zet mij er maar bij. Met 2-speed cittytuffer moet ik de bergen toch ook wel opkomen:D
25 oktober 2012 om 09:44 #515418@ speedbuxy; Je zal je lijstje nog wel even kunnen updaten. Er staan een hoop deelnemers nog niet tussen?
25 oktober 2012 om 10:59 #515077zet mij er maar bij vooralsnog 🙂 maandag zal ik gelijk even kijken of ik vrij ben :)!
25 oktober 2012 om 11:04 #515142
Waarom?Is het nu dat een Citty power verplicht is? Zo ja dan verwacht ik weinig interesse hier..
25 oktober 2012 om 11:10 #521832@lennie… Hoe ga jij heen dan, als ik mij daar kan bij aansluiten mag Andree me op de lijst zetten…
25 oktober 2012 om 11:40 #525067@Vincent
Dat moet vast wel gaan lukken ja
@Martino
Het is de bedoeling dat je aanmelding nu definitief is en ik kan niet bepalen welke dat zijn.
(zie bv naar waarom? die stond erbij maar haakt misschien wel af)@waarom?
Dat is wel bedoeling ja, want wij weten niet hoe de politie daar te werk gaat en komt er dan op neer als jij bv met een lawaai pijp gaat rijden dit problemen op kan leveren voor de hele groep omdat jij dan de aandacht trekt.
En dat moeten we natuurlijk niet hebben.
Blijkt het dik mee te vallen dan gaan we de volgende keer gewoon Holland style er naartoe:duivel
Maar een city power kan het probleem toch ook niet wezen? zoiets kost niks en past op iedere setup.
(en na de tijd is ie evt ook weer goed te verkopen gezien die pijpjes wel gewild zijn)Algemene melding.
Nu aanmelden betekend over een paar weken ook al lappen zodat we onze spot veilig gesteld hebben
Want het is er dus idd erg toeristisch en die vrouw van die herberg raadde dus ook aan het zo snel mogelijk rond te maken. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.