Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)
- Dit onderwerp bevat 503 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 10 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 mei 2013 om 20:14 #512912
OMFG die heeft het zwaar gehad. Vraag me af of de originele koppeling het wel had getrokken 🙂 Lijkt me wel want die hoeft minder hard te werken.
Ben benieuwd naar de rest van de foto’s, is iedereen al terug of rijden er nog een paar morgen naar huis?
27 mei 2013 om 05:23 #526042Tom96 :
Tja, die zijn een beetje op…. :pest
maar evengoed, flink klote van je simo huis.Het simo huis is niet kapot?
27 mei 2013 om 16:41 #520205
Anoniem-RobinvS- :
Tom96 :
Tja, die zijn een beetje op…. :pest
maar evengoed, flink klote van je simo huis.Het simo huis is niet kapot?
zo te zien flink beschadigd. :pest
27 mei 2013 om 18:11 #526045Pffff eindelijk thuis.
Vanochtend eerst met Jelle , Vincent en drflenny nog 32km aan slinger weggetjes gepakt.
Toen om 9 uur de brommers op de aanhanger gezet en toen richting de vlakke landen.
Heren het was een gezellig weekend bedankt.
27 mei 2013 om 18:22 #526046Was inderdaad een behoorlijke rit!
Gelukkig was het onwijs gezellig en toch ook wel een aantal mooie stukken gereden.
Paar kleine missers m.b.t het weer en de lekke band van mij maar dat is het lot helaas.
Iedereen bedankt voor de leuke club en gezelligheid en de wijze les dat noord hollanders toch echt als eerste wakker zijn in nederland ;)!27 mei 2013 om 22:01 #526077Het was zeker een heel gezellig weekend en we hebben buiten het geweldige boscrossen om ook geweldig gelachen met dit groepje.
@citta dreetje, hoe laat waren jullie thuis?27 mei 2013 om 22:12 #526076We waren rond 19:00 in Groningen. Viel me op dat het in Nederland mooi weer is en Duitsland helaas erg grouw en grijs is geweest. Er is nog een extra regenjack meegekomen, maar ligt volgens mij nog bij Florian in de auto. Voor wie er een mist van de Noord-hollanders. Ik heb me idd prima vermaakt. Weliswaar niet een echte kilometervreter geworden, maar de beklimmingen en avonturen we hebben meegemaakt maakt het een geslaagde toer.

Ik zal morgen even een paar foto’s uploaden en een verslagje uploaden. Heb er nu nog niet heel erg veel zin in.
27 mei 2013 om 22:27 #526048Zeer mooie ervaring en als er volgend jaar weer in Harz of soort gelijke gebieden word gereden dan ben ik zeker van de partij :lol
Morgen meer van mij met foto’s
TICKLING BARN27 mei 2013 om 23:56 #523508@De voorgaande page.
Koppeling is gewoon nog goed
want heb er zondag na wat revisie werk (te samen met Vincent) nog de nodige km,s mee gemaakt.
Verder ook niet veel gemerkt van deze schade behalve dat de kap smolt en dat hij wat grauw klonk:lol@Jellebell
Ik was rond 9uur ofzo weer thuis.Maar weekend was zeker geslaagd
en ondanks dat we door het mindere weer wat beperkt zijn gebleven in onze gereden km,s is dat wat ik gezien heb wel boven verwachting mooi
Daarnaast was het huis ook erg goed vertoeven en ik ben dus bij deze ook al voor dit nog eens te herhalen
(alleen dan met 180 graden ander weer type) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.