Vespa-Ciao.NL
:: Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

9 berichten aan het bekijken - 496 tot 504 (van in totaal 504)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Moderator

OMFG die heeft het zwaar gehad. Vraag me af of de originele koppeling het wel had getrokken 🙂 Lijkt me wel want die hoeft minder hard te werken.

Ben benieuwd naar de rest van de foto’s, is iedereen al terug of rijden er nog een paar morgen naar huis?

-RobinvS-
      Bijdrager

Tom96 :
        Tja, die zijn een beetje op…. :pest
        maar evengoed, flink klote van je simo huis.

Het simo huis is niet kapot?

Anoniem

-RobinvS- :

Tom96 :
          Tja, die zijn een beetje op…. :pest
          maar evengoed, flink klote van je simo huis.

Het simo huis is niet kapot?

zo te zien flink beschadigd. :pest

Batty
          Donateur

Pffff eindelijk thuis.
            Vanochtend eerst met Jelle , Vincent en drflenny nog 32km aan slinger weggetjes gepakt.
            Toen om 9 uur de brommers op de aanhanger gezet en toen richting de vlakke landen.
            Heren het was een gezellig weekend bedankt. :thumb

Lennaert
            Sleutelbeheerder

Was inderdaad een behoorlijke rit!
              Gelukkig was het onwijs gezellig en toch ook wel een aantal mooie stukken gereden.
              Paar kleine missers m.b.t het weer en de lekke band van mij maar dat is het lot helaas.
              Iedereen bedankt voor de leuke club en gezelligheid en de wijze les dat noord hollanders toch echt als eerste wakker zijn in nederland ;)!

Jelle
              Moderator

Het was zeker een heel gezellig weekend en we hebben buiten het geweldige boscrossen om ook geweldig gelachen met dit groepje.
                @citta dreetje, hoe laat waren jullie thuis?

Martino
                Moderator

We waren rond 19:00 in Groningen. Viel me op dat het in Nederland mooi weer is en Duitsland helaas erg grouw en grijs is geweest. Er is nog een extra regenjack meegekomen, maar ligt volgens mij nog bij Florian in de auto. Voor wie er een mist van de Noord-hollanders. Ik heb me idd prima vermaakt. Weliswaar niet een echte kilometervreter geworden, maar de beklimmingen en avonturen we hebben meegemaakt maakt het een geslaagde toer. :thumb

Ik zal morgen even een paar foto’s uploaden en een verslagje uploaden. Heb er nu nog niet heel erg veel zin in.

Crullie
                  Donateur

Zeer mooie ervaring en als er volgend jaar weer in Harz of soort gelijke gebieden word gereden dan ben ik zeker van de partij :lol

Morgen meer van mij met foto’s :thumb

TICKLING BARN

speedbuxy
                    Topic starter

@De voorgaande page.
                      Koppeling is gewoon nog goed:thumb want heb er zondag na wat revisie werk (te samen met Vincent) nog de nodige km,s mee gemaakt.
                      Verder ook niet veel gemerkt van deze schade behalve dat de kap smolt en dat hij wat grauw klonk:lol

@Jellebell
                      Ik was rond 9uur ofzo weer thuis.

Maar weekend was zeker geslaagd:thumb en ondanks dat we door het mindere weer wat beperkt zijn gebleven in onze gereden km,s is dat wat ik gezien heb wel boven verwachting mooi:thumb
                      Daarnaast was het huis ook erg goed vertoeven en ik ben dus bij deze ook al voor dit nog eens te herhalen:thumb
                      (alleen dan met 180 graden ander weer type)

9 berichten aan het bekijken - 496 tot 504 (van in totaal 504)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.