Vespa-Ciao.NL
:: Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 504)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Heb je net de brommer helemaal toerklaar en rij ik een mooi testritje naar Appingdam om samen met Tonni nog de puntjes op de I te zetten. Rij ik weer naar huis om 3km voor huis de brommer stuk te rijden tegen een snorscooter. (Mijn eigen fout :boos ) Stuur en voorvork waren helemaal verbogen uitlaat lag eraf(vreemd genoeg heeft de Avionic cilinder een erg sterke uitlaatflens) en stepje afgebroken. Natuurlijk genoeg beschadigingen rondom en daar licht dan ineens je toeraspiratie op het koude asfalt. Gek genoeg is de andere bestuurder een bekende waar ik de Ciao van heb gekocht. Toeval bestaat niet zal je zeggen.

Die Chinese scooters blijken toch een stuk sterker dan een Ciao. Alleen heeft zo’n scooter natuurlijk direct allemaal kapschade, maar bestuurder mankeerde niks en ik voelde me ook nog prima eigenlijk. Kleding wel stuk en wat last van knie en benen. Nu iets later moet ik wel zeggen dat het allemaal erg op stijft. En ik hoop dan niet dat dit naar morgen toe slechter wordt.

Ik heb inmiddels de Ciao ook zo goed als mogelijk weer opgelapt om morgen toch mee te kunnen toeren. Alleen de naaf en uitlaat moeten nog vervangen worden en dan hoop ik toch mee te kunnen rijden. Enfin nu echt geen zin meer in en doe dit in Duitsland nog wel. Flenny kan dan mooi zijn vario afstellen. 😉

Ik zie jullie morgen om 11:30 bij mij. Dan gaan we toeren!

pepko
      Donateur

ai, neem maar van mij aan dat je je morgen voelt alsof je onder een vrachtwagen hebt gelegen.

in dat geval nog sterkte toegewenst, en vergeet vooral geen aspirines mee te nemen.

Martino
        Moderator

Dankje, ik ken het gevoel vandaar ik hoop dat het niet erger wordt, maar ben wel wat gewend met voetbal in de lagere klasses. Daar krijg je genoeg schoppen en tackles te verduren wat je met een soortgelijk ongeluk kunt vergelijken. 😉

Aspirines is niet voor mij weg gelegd. Ik doe niet aan welke vorm van “drugs” zelfs geen paracetamol. Als ik dit nodig blijk te hebben is het ook niet verantwoord een toertje te rijden. In dat geval zal ik wel bij het huisje achterblijven.

Pavan
          Bijdrager

Ik wens jullie, ondanks de tegenslagen, een leuke tour en na een behouden terugkomst hopelijk een interessant verslag.
            Ik ben met name ook benieuwd naar hoe de set-ups het zullen doen.

Goede reis

speedbuxy
            Topic starter

We kunnen de naam beter veranderen in het grote pech topic:lol:|
              Want naast de pech zitten we ook in de koudste week sinds 100jaar.
              Maar goed om het positief te bekijken veel meer pech kunnen we toch niet meer hebben.

@Martino
              Das balen zeg:(
              Heb soms wel eens het idee dat nieuw spul zulke zaken aan trekt.
              Maar ook voor jou gaat nu wel op dat je je dosis pech voor 2013 al wel meteen verbruikt hebt dus ik zet in op soepele benen en gewrichten morgen:thumb
              (gewoon ter compensatie:thumb)

Tonni
              Moderator

Joepie….

http://www.wetter.com/wetter_aktuell/wettervorhersage/16_tagesvorhersage/?id=DE0002496003

Denk er steeds meer aan om maar gewoon thuis te blijven, vind het bijna zonde van alle kosten.

BTW is er ook een adres bekend? Die vind ik er niet tussen op hun site namelijk?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                Topic starter

http://www.weeronline.nl/Europa/Duitsland/Bad-Grund-_Harz_/4107966

http://www.weerplaza.nl/wereldweer/Europa/Duitsland/Herzberg+am+Harz/10681

Zeggen allemaal wat anders.
                  En weer mannen en vrouwen zeggen ook dat er geen touw aan vast te knopen is.
                  Neem bv vandaag daar stond gisteren 75% regen voor voorspeld en toch heb ik hier vandaag amper een drup gezien.
                  Maar treffen doen we het sowieso niet, want mei en juni zijn normaal de droogste maanden in Harz.

Edit
                  Hamburg 22 38889 Neuwerk

Goed dat je het zegt:thumb
                  Zal dit de heren uit NH ook nog even doormailen anders komen ze wel erg laat aan denk ik:lol

Nog een edit:lol
                  Eten is daar wel te scoren Blankenburg teld 21.654 inwoners dus die hebben zeker wel een paar winkels en dat ligt 12km van ons slaap adres.

En Wernigerode wat 16km van ons slaap plek ligt heeft zelfs 34.255 inwoners.
                  Dus ik begin zelfs al hoop te krijgen op een goeie doner tent:thumb😀

Hier kan je ook wel aan zien dat het weer momenteel wat maf is.
                  http://www.weerplaza.nl/wereldweer/Europa/Duitsland/H%C3%BCttenrode/11002
                  0mm regen voor zaterdag in Huttenrode en 4 graden warmer, terwijl dat in Harz ligt en maar 3km van onze slaap plek.

Tonni
                  Moderator

Tot straks/later heren!
                    😀

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                    Topic starter

Dat voelde je goed aan wat sta net op het punt af te sluiten:lol
                      Tot straks:thumb hoewel morgen beter klinkt qua slaap:lol

Martino
                      Moderator

Ik heb net mijn spullen ingepakt hoor. En gewoon de korte broek als eerste ingepakt. Het wordt dan vanzelf goed weer! :thumb

Tot later.

SpeedyVespa
                        Donateur

Alsnog, succes 🙂

Rizla
                          Donateur

Succes en het is in idergeval mooi weer vandaag

Ps vergeet je paspoort of id niet

Crullie
                            Donateur

Ik sta klaar, ben nog ff lekker koffie drinken en stap ik op de brom om te vertrekken, het weer is prachtig en heb het vermoeden dat we met de neus in de boter vallen.
                              Batterijen van het fototoestel zijn opgeladen dus kom maar op met de Tour :lol

TICKLING BARN

speedbuxy
                              Topic starter

Ik zal de bad slippers, badlaken en zonnebrand direct ook even inpakken want meer is ook niet nodig:lol
                                Maar zonder gekheid ik denk dat we het best nog wel gaan treffen:thumb (op de kou na)

Er is trouwens wifi lees ik net in de mail van de heksenketel.
                                Dus als het al regent dan kunnen we tenminste vanuit daar het forum vervuilen:lol

Rizla
                                Donateur

Ik weet niet of jullie er langs komen maar bij leek is een grote controle aan de gang. Zeg maar tussen groningen en marum. Beide kanten. (afslag leek)

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 504)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.