Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)
- Dit onderwerp bevat 503 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 10 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 mei 2013 om 13:12 #525994
Grappig Flenny dat je dat zegt, want het aarde draadje van de CDI is niet helemaal netjes meer.
Wil toch nog even een andere CDI proberen.Ik heb zo straks nog even een rondje van 15km gemaakt, het rijd zonder problemen. Hij had wel wat zwaarder vertanding mogen zijn. Want hij gaat niet zo heel snel, lekkere snelheid om ermee te rijden is 50km/h
Prima snelheid lijkt mij? Intentie voor mij is toch genieten van de omgeving en gewoon lekker rijden

Ik ga straks nog even opzoek naar pakkingen voor de SE, zullen zien dat ik de 42 Polini nog in elkaar kan bakken (Als reserve)
23 mei 2013 om 16:59 #519351Florian! :
Intentie voor mij is toch genieten van de omgeving en gewoon lekker rijden
Hier ook

(ook al zal ik op de rechte en vlakke stukken vast overwaarde hebben)Maar mijn buffel is ready for action

En een bel rinkelde idd nogal zoals Jelle al aangaf, dus dan maar zo:lol
23 mei 2013 om 17:58 #525260Als we dan toch foto’s van onze buffels posten:D

Morgenochtend ff een nieuw kabelschoentje prutsen op mijn kabelboom. Spiegel en bel plaatsen.
Duik straks de schuur in om wat reserve spul te pakken.Over het blokje, heb er best wel vertrouwen in mits cruise speed. Het ratelt allemaal wat, geen idee wat er nou eigenlijk ratelt aangezien alles zoals altijd gewoon nieuw is..
23 mei 2013 om 19:12 #525998Update:
Mijne staat op zich ook klaar, die van Maarten ook zonet nog.
Ik hoor net dat hij een ongelukje heeft gehad ermee, Vol op een scooter geklapt, dus nog ff afwachten of hij er nog mee rijden kan.
Dat is pas kut, zo op de laatste snik. Gelukkig heeft hij zelf niet zo veel mankementen.I came, I saw, and I forgot what I was doing...23 mei 2013 om 19:47 #525999Volgens mij mogen we niet naar Duitsland met onze vespa’s… Alles zit bij iedereen tegen??? (Het zal toch geen teken zijn he 😉 )
Hoop dat Maarten geen tot amper schade heeft…
23 mei 2013 om 20:18 #526001Beste mensen.
Ik wens jullie onzettende leuke dagen toe en heel veel plezier morgen. Aufwiedersnitzel
23 mei 2013 om 20:21 #526002@ onze club: Laten we morgen allemaal 50/60 Eu cash inleggen en uit die pot de brandstof/treinkaart etc. kosten eerlijk verdelen?
Dan hebben we er ook geen gereken van, of dat mensen allemaal moeten opdelen voor pinnen etc.
Blijft er iets over, delen we dat naderhand weer op.Ander puntje: morgen onderweg ff ergens stoppen en wat broodjes en beleg etc. halen lijkt me?
We zitten in een appartement en in een kleine plaats, en ’s ochtends ff koffie met een broodje is wel fijn toch?
Zelfde zal gelden voor wat chips en drinken etc.?I came, I saw, and I forgot what I was doing...23 mei 2013 om 20:27 #526003Hoe laat komen jullie ongeveer aan(zonder files enz), wij hopen om half 10/ 10 uur weg te rijden uit Velserbroek…
En dan is het met aanhanger volgens mij iets van 7 / 7,5 uur rijden, dus reken maar uit…23 mei 2013 om 20:30 #526004Ik wens jullie ook veel plezier en vooral een veilige reis! Heb het hele verhaal vanaf het begin gevolgd en hoop dat jullie vanuit Duitsland ook nog een update plaatsen. Wellicht dat ik de volgende keer wel met jullie mee rijdt want het lijkt me zeker wel gaaf!
Een hoop geregel dat wel maar denkd at het zeker de moetje waard is!
Succes
23 mei 2013 om 20:34 #526005Tonni :
@ onze club: Laten we morgen allemaal 50/60 Eu cash inleggen en uit die pot de brandstof/treinkaart etc. kosten eerlijk verdelen?Dan hebben we er ook geen gereken van, of dat mensen allemaal moeten opdelen voor pinnen etc.
Blijft er iets over, delen we dat naderhand weer op.Ander puntje: morgen onderweg ff ergens stoppen en wat broodjes en beleg etc. halen lijkt me?
We zitten in een appartement en in een kleine plaats, en ’s ochtends ff koffie met een broodje is wel fijn toch?
Zelfde zal gelden voor wat chips en drinken etc.?Lijkt mij op zich geen verkeerd plan. De Golf is al volgetankt twv €59,- dus dan heb ik mijn aandeel zeg maar al geleverd?
Ik ga in ieder geval bij de supermarkt bij Maarten al het een en ander inslaan. Maar in Duitsland haal ik pas het echte eten zeg maar.@Jelle: Zo dat is wel erg vroeg zeg! Wij vertrekken niet eens zo vroeg vanuit Heerenveen. Dit is pas rond 10:30/11:00
Dan moeten we nog naar Groningen, daar alles op de kar zetten, dan kunnen we pas naar de Harz.@Wilk1985: Dank je wel:D Gaat helemaal goed komen. Updates vanuit Duitsland word lastig denk ik. Ik heb namelijk geen internet buiten Nederland. Nou ja niet binnen mijn abonnement:D Geen idee of daar iets van internet is ofzo?
23 mei 2013 om 20:42 #526006
@ Jelle, wij hopen toch tegen einde middag aan te komen volgens mij?
I came, I saw, and I forgot what I was doing...23 mei 2013 om 20:46 #526007Misschien hebben ze daar wel Wi-Fi in de heksenketel
23 mei 2013 om 20:57 #526008ZO… voor mij ook een flinke eindsprint geweest heb lopen kutten met de vario kreeg gister me klokje binnen van daan terug dus vandaag er onder gemonteerd. Op de gok een setje rollen er in gedaan en helaas bleek de ivano schijf ergens aan te lopen dus een normaal schaaltje gepakt. Dit even getest en uiteindelijk loopt het opzich wel redelijke wellicht dat een variorijder mij morgen een handje kan helpen met fine tunen.. Net nog een blokje in elkaar lopen branden voor onze heer Vincent duimen gekruist dat alles mooi loopt.
Heb een kratje bier gehaald voor ons groepje wellicht verstandig mochten jullie een slokje lusten zelf ook een en ander mee te nemen inderdaad want liever mee dan dat je daar voor een teleurstelling komt!
Verder heb ik het e.e.a aan gereedschap mee en reserve bende mocht iets onverhoopt stuk gaan maar dit is niet al te gek veel en ben ik ook niet van plan gewoon vertrouwen op de spullen zeggen we dan :)!.
23 mei 2013 om 21:08 #526009Tsja geen problemen vanuit hier, hopelijk ook niet in Harz 8)
23 mei 2013 om 21:36 #525969is maarten nog rijdende?
veel succes en veel plezier jongens, hopen dat Duitsland jullie beter af gaat dan Nederland.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.