Vespa-Ciao.NL
:: Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 504)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Renaud
    Bijdrager

Als er nog mensen uit limburg gaan (parkstad en omstreken), even wat laten weten voor eventuele vervoer.
      Als mogelijk en natuurlijk genoeg animo, word er een bestelbus gehuurd.

Anoniem

Als ik evt bij iemand mee kan rijden, zou ik ’t graag horen! Dan is dat alvast geregeld, en kan ik me concentreren op het keuringsklaar maken en de keuring zelf.

Crullie
        Donateur

Kon wel eens een gezellig lang weekend worden :con

Misschien wat vroeg maar hoe zit het met de papieren ? is W.A. met groene kaart, kenteken en legitimatie genoeg om bij Douane/ongevallen gedekt te zijn of is een extra reisverzekering verstandig.

TICKLING BARN

VespaAvanti
          Donateur

Topicje word steeds mooier8)
            Ook hier de voorkeur naar een lang weekend:thumb
            Enige ellende van Duitsland is dat ze weinig fietspaden hebben, zelfs op 100 wegen proppen ze ons daar op de weg.
            Maargoed dat moet je pret niet drukken toch:thumb

speedbuxy
            Topic starter

Okay best wel veel belang stelling:thumb dus om maar meteen de volgende fase in te gaan.
              Ik zal vandaag of morgen eens een mail sturen mbt de vakantie huisjes.
              Want als die prijzen idd zo netjes zijn als op de site staat dan neem ik aan dat iedereen wel in een huisje wil?
              http://www.vakantiehuis-harz-duitsland.nl/prijzen-huisje-huren-duitsland.html

Ik zal meteen ook even vragen waar de deadline ligt qua boeking, want is daar vrij toeristisch dus verwacht wel dat we er vrij vroeg bij moeten wezen.

@crullie
              Zoiets moet je zelf even bekijk gezien iedere verzekerings maatschappij hier weer andere regels in hanteerd.

@avanti
              Als ik dat filmpje met die motors zie dan zitten er een hele hoop afslagen naar mooie bos paadjes langs de weg, dus als het ons op de auto weg gaat vervelen duiken we zo het bos in:thumb

Frank80cc
              Donateur

Ik denk niet dat ik mee ga .. maar heb evt aanhangetje die jullie dan kunnen lenen 😉

Anoniem

Ik heb even op de groene kaart van m’n Ciao gekeken(Univé), maar daar staat dat ik o.a. in Duitsland gewoon verzekerd ben volgens de daar geldende regels voor aansprakelijkheid.

Dit zegt natuurlijk niks over mijn Tosje, maar dat zie ik t.z.t. wel.

Batty
                  Donateur

Hier heb ik ook wel intressen in.
                    @ Mike plekje naast je is bij deze gereserveerd want als de economie zo blijft heb ik geen bus meer .:boos

Renaud
                    Bijdrager

@ Batty

Een beetje zwart werken doet ook wonderen:D

Waarom?

Leuk iedee dus hier ook zeker interesse:thumb Een midweek gaat het voor mij niet worden maar een weekeind tour zou me zeker leuk lijken. Bij mij in de transporter passen vijf brommers dus vast wel wat te regelen voor de mensen die zonder vervoer zitten:thumb

Zie dat je daar ook prima de motor kan uitlaten dus als het dit weekeind idd beter weer word ga ik vast de omgeving verkennen:)

DinoH
                        Donateur

Echt super idee! Als het door gaat kom ik ook zeker:thumb
                          Het liefst in het weekend want ik moet door de wekks naar school XD

speedbuxy
                          Topic starter

@Waarom?
                            Als je dat doet knal dan even wat leuke sfeer pics:thumb

Waarom?

@Buxy,
                              Als het droog blijft dan wil ik zondag graag die kant op en maak natuurlijk wat foto’s:thumb Ik wil alleen al mee om jouw in actie te zien met vario want met pulli kan je het daar wel vergeten:D

speedbuxy
                              Topic starter

Waarom? :
                                @Buxy,
                                Ik wil alleen al mee om jouw in actie te zien met vario want met pulli kan je het daar wel vergeten:D

Ik denk anders dat ik gewoon de evo met 43 euro pak en deze terug begrens naar 60 a 65km dmv poeli en gianelli city power.
                                En dan trek ik hem easy die bergen op denk ik:thumb

Renaud
                                Bijdrager

ik denk dat ik mooi de vario erop knal……:lol In Valkenburg is het niet te doen met een opgefuckte 65DR en poulie 80
                                  Dus poulie… ??? The hell with it 😀

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 504)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.