Vespa-Ciao.NL
:: Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 504)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Ik vind de optie van Andree een prima plan!
      Maar nogmaals, ik wil mijn extra brandstofkosten om de aanhanger in Leeuwarden te krijgen, plus het daarna naar Heereveen rijden wel gecompenseerd zien. Ik zou dit liever niet vragen maar ik ben al 65 euro duurder uit vanwege de uitval van Danny, plus ik leef momenteel van geld van de bank (sta momenteel 300 rood met een limiet van max 500) dus matsruimte heb ik helaas niet. Hopelijk begrip hier voor.

Florian
      Moderator

Stephan, zoals het nu lijkt hoef jij helemaal niet naar Leeuwarden te komen.
        Andree komt naar Heerenveen met zijn broer, hier laden we alle brommers in de caddy. Jij komt ook naar Heerenveen en rijd vervolgens mij met naar Groningen. De Mercedes kan hier wel gewoon in de straat staan:thumb
        Maar dan lijkt mij het alsnog redelijk dat je de extra brandstofkosten voor het rijden met de aanhanger wel vergoed krijgt;)

Gerarduz
        Donateur

Ik moet helaas verstek laten gaan. Mijn zoontje heeft een ongeval gehad en daarbij zijn knieschijf en kaak gebroken. Zodoende kan ik dus niet mee. Ik hoop dat er iemand in mijn plaats gaat en anders is het gewoon dikke pech :'(

Martino
          Moderator

Heel jammer Gerarduz, Ik heb je al even aan de lijn gehad, maar wens je via hier nogmaals sterkte.

En er komen vast nog wel wat mooie toerdagen aan dit jaar waar je weer bij kunt zijn.

speedbuxy
            Topic starter

Jammer Gerard, maar begrijpelijk en veel sterkte met je zoontje.

Qua vervoer van de Golf dit weet ik morgen.
              Want dan komt m,n broer hier langs en dat praat wat makkelijker dan via de msn, dus heb het uitgesteld tot dan.

Florian
              Moderator

Erg jammer Gerard.. Beterschap gewenst aan jouw zoontje:thumb

speedbuxy :
                Jammer Gerard, maar begrijpelijk en veel sterkte met je zoontje.

Qua vervoer van de Golf dit weet ik morgen.
                Want dan komt m,n broer hier langs en dat praat wat makkelijker dan via de msn, dus heb het uitgesteld tot dan.

Op hoop van zege dan maar:)

Crullie
                Donateur

Veel beterschap Gerard en geef je zoontje een welverdiende dikke knuff.

TICKLING BARN

speedbuxy
                  Topic starter

Florian! :

Het is rond m,n broer die wil wel bij springen als extra chauffeur:thumb
                    Moeten we alleen 2 enkeltjes Grunn ~ Leeuwarden lappen en we moeten ons afspraak punt maar verleggen van Martino naar bv Gerard.
                    Want das een stuk dichterbij het station.
                    Neem aan dat iedereen hier zich verder in kan vinden?
                    Want geen dure huur kosten a 40 a 50 euro per dag en genoeg ruimte voor mens en machine:thumb

Florian
                    Moderator

speedbuxy :

Florian! :

Het is rond m,n broer die wil wel bij springen als extra chauffeur:thumb
                      Moeten we alleen 2 enkeltjes Grunn ~ Leeuwarden lappen en we moeten ons afspraak punt maar verleggen van Martino naar bv Gerard.
                      Want das een stuk dichterbij het station.
                      Neem aan dat iedereen hier zich verder in kan vinden?
                      Want geen dure huur kosten a 40 a 50 euro per dag en genoeg ruimte voor mens en machine:thumb

Naiceeee:thumb Goed geregeld Andree. Dan zijn we nu eindelijk voorzien van vervoer. Wie rijd er trouwens in de Golf, Tonni of Crullie? Zijn er trouwens mensen gauw wagenziek of wat dan ook? Aangezien ik graag op de bijrijdersstoel zit i.v.m. lengte:P

Wel vraag ik mij af hoe Tonni en crullie full-packed naar Groningen centrum komen? Op de brommer of gaat dat niet lukken i.v.m. bagage?

Gerarduz
                      Donateur

Dank voor de steunbetuigingen:thumb

Jullie veel tour plezier!

Tonni
                        Moderator

Jammer dat je niet mee gaat G! Beterschap voor je kleine man en tot de volgende toer dan maar!

@ Florian: dat weet ik ook niet, hoe dat zal moeten.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                          Topic starter

Ja idd daar had ik niet aan gedachten, laten we het afspreek punt dan maar gewoon bij Maarten houden dan brengen we m,n broer vanaf daar wel even met de Golf naar het station.
                            En de spullen en brom enzo bij Maarten krijgen lijkt me niet z,on probleem toch? want dat zou evt een dagje eerder daar vast al gestald kunnen worden.
                            (of is daar geen ruimte meer voor door al die onderdelen:lol)

Tonni
                            Moderator

Heb ik ook geen vervoer voor. Ik zie wel wat ik doe.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                              Topic starter

Je kan je slaap spul en overige dingen een dag van te voren of op de dag zelf even met de Audi naar Maarten toe rijden en daarna zelf op de brom er naartoe knorren.
                                Tenminste zo zou ik het doen:lol

Batty
                                Donateur

@ NH crew hoe / waar en hoe laat gaan wij het doen.

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 504)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.