Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)
- Dit onderwerp bevat 503 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 10 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
14 mei 2013 om 10:02 #515527
Ik vind de optie van Andree een prima plan!
Maar nogmaals, ik wil mijn extra brandstofkosten om de aanhanger in Leeuwarden te krijgen, plus het daarna naar Heereveen rijden wel gecompenseerd zien. Ik zou dit liever niet vragen maar ik ben al 65 euro duurder uit vanwege de uitval van Danny, plus ik leef momenteel van geld van de bank (sta momenteel 300 rood met een limiet van max 500) dus matsruimte heb ik helaas niet. Hopelijk begrip hier voor.14 mei 2013 om 13:32 #507475Stephan, zoals het nu lijkt hoef jij helemaal niet naar Leeuwarden te komen.
Andree komt naar Heerenveen met zijn broer, hier laden we alle brommers in de caddy. Jij komt ook naar Heerenveen en rijd vervolgens mij met naar Groningen. De Mercedes kan hier wel gewoon in de straat staan
Maar dan lijkt mij het alsnog redelijk dat je de extra brandstofkosten voor het rijden met de aanhanger wel vergoed krijgt;)14 mei 2013 om 19:41 #506700Ik moet helaas verstek laten gaan. Mijn zoontje heeft een ongeval gehad en daarbij zijn knieschijf en kaak gebroken. Zodoende kan ik dus niet mee. Ik hoop dat er iemand in mijn plaats gaat en anders is het gewoon dikke pech :'(
14 mei 2013 om 20:43 #525902Heel jammer Gerarduz, Ik heb je al even aan de lijn gehad, maar wens je via hier nogmaals sterkte.
En er komen vast nog wel wat mooie toerdagen aan dit jaar waar je weer bij kunt zijn.
14 mei 2013 om 21:58 #525903Jammer Gerard, maar begrijpelijk en veel sterkte met je zoontje.
Qua vervoer van de Golf dit weet ik morgen.
Want dan komt m,n broer hier langs en dat praat wat makkelijker dan via de msn, dus heb het uitgesteld tot dan.15 mei 2013 om 10:12 #525904Erg jammer Gerard.. Beterschap gewenst aan jouw zoontje

speedbuxy :
Jammer Gerard, maar begrijpelijk en veel sterkte met je zoontje.Qua vervoer van de Golf dit weet ik morgen.
Want dan komt m,n broer hier langs en dat praat wat makkelijker dan via de msn, dus heb het uitgesteld tot dan.Op hoop van zege dan maar:)
15 mei 2013 om 10:34 #525905Veel beterschap Gerard en geef je zoontje een welverdiende dikke knuff.
TICKLING BARN15 mei 2013 om 18:58 #525907Florian! :
Op hoop van zege dan maar:)Het is rond m,n broer die wil wel bij springen als extra chauffeur

Moeten we alleen 2 enkeltjes Grunn ~ Leeuwarden lappen en we moeten ons afspraak punt maar verleggen van Martino naar bv Gerard.
Want das een stuk dichterbij het station.
Neem aan dat iedereen hier zich verder in kan vinden?
Want geen dure huur kosten a 40 a 50 euro per dag en genoeg ruimte voor mens en machine
15 mei 2013 om 20:15 #525909speedbuxy :
Florian! :
Op hoop van zege dan maar:)Het is rond m,n broer die wil wel bij springen als extra chauffeur

Moeten we alleen 2 enkeltjes Grunn ~ Leeuwarden lappen en we moeten ons afspraak punt maar verleggen van Martino naar bv Gerard.
Want das een stuk dichterbij het station.
Neem aan dat iedereen hier zich verder in kan vinden?
Want geen dure huur kosten a 40 a 50 euro per dag en genoeg ruimte voor mens en machine
Naiceeee
Goed geregeld Andree. Dan zijn we nu eindelijk voorzien van vervoer. Wie rijd er trouwens in de Golf, Tonni of Crullie? Zijn er trouwens mensen gauw wagenziek of wat dan ook? Aangezien ik graag op de bijrijdersstoel zit i.v.m. lengte:PWel vraag ik mij af hoe Tonni en crullie full-packed naar Groningen centrum komen? Op de brommer of gaat dat niet lukken i.v.m. bagage?
15 mei 2013 om 21:10 #525911Dank voor de steunbetuigingen

Jullie veel tour plezier!
15 mei 2013 om 21:13 #525912Jammer dat je niet mee gaat G! Beterschap voor je kleine man en tot de volgende toer dan maar!
@ Florian: dat weet ik ook niet, hoe dat zal moeten.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...15 mei 2013 om 21:54 #525913Ja idd daar had ik niet aan gedachten, laten we het afspreek punt dan maar gewoon bij Maarten houden dan brengen we m,n broer vanaf daar wel even met de Golf naar het station.
En de spullen en brom enzo bij Maarten krijgen lijkt me niet z,on probleem toch? want dat zou evt een dagje eerder daar vast al gestald kunnen worden.
(of is daar geen ruimte meer voor door al die onderdelen:lol)15 mei 2013 om 22:16 #525914Heb ik ook geen vervoer voor. Ik zie wel wat ik doe.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...15 mei 2013 om 22:41 #525915Je kan je slaap spul en overige dingen een dag van te voren of op de dag zelf even met de Audi naar Maarten toe rijden en daarna zelf op de brom er naartoe knorren.
Tenminste zo zou ik het doen:lol16 mei 2013 om 15:44 #525917@ NH crew hoe / waar en hoe laat gaan wij het doen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.