Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)
- Dit onderwerp bevat 503 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 10 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 mei 2013 om 01:12 #525869
Tonni :
Ben vandaag waarempel begonnen met blokje.Das het betere werk

Hier meteen wat lekker makend video materiaal om je sleutel spirit nog wat meer te kietelen

Bochten hangen.
Met de Goldwing bochten hangen:D
En nog 2 leuke filmpjes van een Simson brommer club.
11 mei 2013 om 11:20 #525874Lekker bezig Tonni
Neem aan dat je de Ciao op het ”fietsenrek” achterop de trekhaak zet?Maar dan is het vervoer verder geregeld neem ik aan? Dan gaan de brommers in de caddy samen met Stephan en Andree.
En Tonni/Crullie/Martino/ik in de golf? Dit kan wel enkel moet de Golf dan wel in Heerenveen opgehaald worden. En op de terugreis gewoon in Heerenveen afgeleverd worden. Moeten nog even zien hoe dit geregeld gaat worden.12 mei 2013 om 12:08 #525881Weinig respons verder hier op.
Dat rekje zal ook bekeken moeten worden of dat een optie is, tot nu toe heb ik hem steeds moeten aanpassen zodat hij stabiel op de trekhaak zit.
Het is helaas geen plug en play.
Dus dat is nog niet ‘geregeld’.Los daarvan weet ik niet hoe we dat moeten regelen dan met die auto van je ma.
Gezien die dus idd in Heerenveen staat en jij geen rijbewijs hebt.I came, I saw, and I forgot what I was doing...12 mei 2013 om 13:46 #525882Tonni :
Weinig respons verder hier op.Dat rekje zal ook bekeken moeten worden of dat een optie is, tot nu toe heb ik hem steeds moeten aanpassen zodat hij stabiel op de trekhaak zit.
Het is helaas geen plug en play.
Dus dat is nog niet ‘geregeld’.Los daarvan weet ik niet hoe we dat moeten regelen dan met die auto van je ma.
Gezien die dus idd in Heerenveen staat en jij geen rijbewijs hebt.Ik lees nu net een aantal PM’s terug. Crullie zou proberen vervoer naar Heerenveen te regelen om vervolgens de Golf op te halen. Dat zou natuurlijk ideaal wezen

Helaas lost dit het probleem van jou niet op. Maar even ter info, op welke brommer ga jij nu dan? Want wanneer je op de oranje Ciao gaat hoef je sowieso ”minder” voorzichtig te zijn met het ”proppen” van de brommers in de Caddy. (Minder tussen haakjes natuurlijk. Ik heb ook geen zin dat mijn brommer helemaal verminkt uit de bus komt, met van die stukken foam en een doekje hier en daar moet het prima lukken dacht ik?) Enkel een voorwiel en of stepje loshalen is het werk ook niet lijkt mij?
12 mei 2013 om 14:42 #525883Ik ben maar eens gaan passen en meten voordat we er verder op borduren.
(Dit is voor sommigen denk ik wel erg schokkend:lol)

(Deze is met kijk filter en dus minder schokkend:lol)

(die kleden en kussen zijn tussen alle broms wel mogelijk)Maar 6 is dus evt wel mogelijk met wat sleutel werk aan stepjes, wiel(en) en evt misschien nog een uitlaatje.
Maar ideaal is wel anders, want behalve broms zal er ook nog wel een shit load aan spul mee gaan.
Dus misschien is de aanhanger van Stephan achter de caddy hangen toch een betere optie?
(caddy is rond de 100kmph ook stukken zuiniger dan bij 120kmph daar pakken we op de hele rit zo 40 euro besparing)12 mei 2013 om 21:53 #525885Netjes Andree! Het zou wsch wel passen maar da’s echt puzzelwerk dan idd..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...12 mei 2013 om 22:07 #525886Als “de kar” of een kar gewoon achter de Caddy aan kan lijkt mij dit niet zo’n probleem. 4 uur reistijd vanaf Groningen dan ongeveer. En waarschijnlijk ergens even een tussenstop bij een tankstation. Nou heb ik ook wel een moeilijk geval qua brommer en de lak is geen lak, maar plastidip. Dit is meer rubberachtig en niet uitgehard. Dus mijn toerbuffeltje heeft ook wat liefde nodig tijdens vervoer. Dekens etc neem ik dan ook wel mee. Aan de andere kant kan ik het ook zo weer bij spuiten op de plekken waar de laag vanaf is.
Wanneer Crullie de Golf in Heerenveen kan ophalen en de kar achter de caddy kan. Lijkt het voor mij ook geen gepuzzel meer.
12 mei 2013 om 22:25 #525887Tonni :
maar da’s echt puzzelwerk dan idd..Ja als we al voor die keuze of optie gaan dan rijden we wel even langs de Ludolfs om te showen hoe goed wij kunnen stapelen:D
@Martino
Kar lijkt mij ook makkelijker want anders houden we wel erg weinig ruimte over voor de overige bepakking.
En alleen mijn slaap spul vult de golf z,n kofferbak al af denk ik:D12 mei 2013 om 22:39 #525888Ter info:
Ik zou deze week ook uitslag krijgen over de (via-via) leen/huur van een grote dubbel cabine bus. Dan zou alles wel luxe/relaxed in één vervoermiddel kunnen, mensen, brommers, overige spullen.
Ik schat dat dat een 200 euro zou gaan kosten, ex brandstof.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...12 mei 2013 om 22:54 #525889We zijn met 6 man dus dat gaat niet passen.
(en dan tel ik Gerard niet eens mee)12 mei 2013 om 23:10 #525890Denk dat Crullie a.s.a.p. wel een berichtje hier achterlaat. Dan zien we ook meteen hoe ver we zijn of dat er nog iets geregeld moet worden in de vorm van een busje.
12 mei 2013 om 23:15 #525891Zullen we anders maar gewoon gumballen op de brom schilt een hoop gedoe qua regelen en inpakken:D
12 mei 2013 om 23:20 #525892Lijkt me serieus nog echt gaaf ook!:D
(zes man past prima in een dubbel cabine bus hoor, t zou om een Renault Traffic gaan)
I came, I saw, and I forgot what I was doing...12 mei 2013 om 23:29 #525877Tonni :
Lijkt me serieus nog echt gaaf ook!:D(zes man past prima in een dubbel cabine bus hoor, t zou om een Renault Traffic gaan)
Hebben de blokjes wel meteen een goeie vuurdoop gehad:D
Maar ik zie dan weer makkelijker 6 broms in de caddy staan dan 6 man in een bus:lol
Want de VW bus van Gerard toen naar Limburg vond ik met 5 man nog net kunnen.12 mei 2013 om 23:41 #525880Mn pa en moe hebben t vroeger in hun verlovingstijd ook gedaan, op de brommer naar de oberhartz, Peugeotje 102 en 103:D
Geweldig toch?I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.