Vespa-Ciao.NL
:: Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 504)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

@Flenny
      Wat denk je dat verhuur bedrijven gek zijn?
      Als je zoiets boekt zit je eraan vast en kan je echt niet even switchen naar wat anders.
      (daarbij was er nu ook nergens meer een plek geweest want daar is het veeeel te laat voor)

Voor de duidelijkheid.
      3maanden van te voren annuleren is 25% van het totaal bedrag betalen.
      2maanden van te voren 50%
      1maand van te voren 75%

En dat lijkt me ook meer dan logisch want anders had z,on bedrijf wel kunnen sluiten want sjaak afhaak zitten niet alleen op dit forum;)

Tonni
      Moderator

Allemaal schitterend berekend, maar er ligt een contractuele verplichting/reservering, en die moet nu betaald worden.
        Die lui hebben er weinig boodschap aan dat wij de verplichtingen op dit moment niet kunnen nakomen omdat we te weinig geld in kas hebben.

Voor mijn part kiepen we de totale inhoud van de site rekening daar heen. Alsnog komen we dan geld te kort natuurlijk, en ligt de site met een 2 maanden plat omdat er geen hosting meer betaald kan worden dan.

Ik heb geen oplossing voor dit probleem. Als iemand iets leuks weet te bedenken dan hoor ik het graag..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
        Topic starter

Tonni :
          Ik heb geen oplossing voor dit probleem. Als iemand iets leuks weet te bedenken dan hoor ik het graag..

Ik heb er 2
          1 – Ik ga direct proberen of ik wat van de prijs af kan poetsen tot een over waarde van +- 10 euro pp
          2 – Moeke en Crullie willen evt wel voor bank van lening spelen voor het restende bedrag.
          Maar dan moet iedereen wel akkoord gaan met de prijs verhoging.
          En maakt mijn moeke dan niet uit of het pas na 3maanden weer terug is allemaal, als het maar wel 100% zeker weten weer terug komt.
          (dus geen sjaak afhaak op dat gebied)

Tonni
          Moderator

Proberen begrip te kweken en wat van de prijs af te poetsen vind ik een goede optie, 30 euro bij lappen vind ik persoonlijk geen optie.

Het wordt al een duur genoeg weekend..

Ik zou dit nog even willen afwachten een aankaarten bij de inschrijvers, en de mannen die niet betaald hebben.
            Misschien kunnen we er gewoon als een club uitkomen?

Jelle
            Moderator

Ik bedoel te zeggen dat we zonder korting 73,60 p.p. kwijt zouden moeten zijn (en dan met minimaal 6 man).
              Ik weet voor de rest ook niet de afspraak tussen Buxy en de eigenaar, maar volgens mij gaan we met 11 man en zou de verhuurder ook een prijs moeten verekenen voor 11 man.

Mits er natuurlijk geboekt is voor 19 man, wat ik niet logisch zou vinden. Dit omdat op het moment van boeken er een man of 14 hadden aangegeven te gaan…

ps. Optie 2 gaat er bij mij niet in…

hansieb
              Moderator

Ik heb de offerte vandaag binnen gekregen en zal hem vanmiddag ondertekend terug sturen.
                We gaan hiermee dan een contract met hun aan en verzoek dus vriendelijk doch dringend dat de reeds aangemelde rijders hun betaling voor dit toer weekend in orde maken.

Je bent toen al akkoord gegaan met de offerte voordat iedereen iets had overgemaakt 😕 ?

Vervelende situatie verder, maar de jongens die nu niet meegaan moeten dat bedrag toch gewoon betalen. Volgens mij geef je dat ook aan in de bovenstaande post.

speedbuxy
                Topic starter

@Jelle
                  Je doet nu net alsof alles een verassing is maar ik heb hier alles duidelijk door gesproken en gemeld.
                  Zo zouden we eerst naar een plek voor max 14 man, maar toen kwamen er rijders bij waardoor we op 17 man uit kwamen.
                  Toen heb ik in dit topic meerdere nieuwe opties gepost waaronder deze heksen ketel, waar we toen voor zijn gegaan.
                  En toen stonden er 17 rijders (geen onbekenden) en hadden we dus 2 bedden overwaarde gehad die zonder dit gebeuren vast nog gevuld waren geweest.
                  Maar denk niet dat Daan nu bv nog staat te trappelen om mee te gaan.

EDIT
                  Hier een oud mailtje van jou toen we deze tour net online kwam.
                  Als het aan jou lag lapte we sowieso al 30pp en nu het daar ook op neer komt is dat in 1x geen optie:con

Andree,

zal ik ook eens informeren waar wij met mijn werk altijd op motorweekend heen gaan?
                  Dat is in de Ijfel tegen Luxemburg aan, daar zitten we in een motorhotel!

Sleutel mogelijkheid, knappe stalling voor de brommerts etc.

En dat kost ook geen drol, ik dacht 30,- p.p.n incl ontbijt.

Is het sowieso geen goed idee om een Motorhotel te pakken ook in de Harz?

@Hans
                  De Heksen ketel is pas besproken toen we een rijders lijst van 17man hadden staan, anders hadden we wel bij dat 1e plek gebleven.
                  En nee niet iedereen had toen nog betaald maar bij bepaalde namen ga je ervan uit dat dit gewoon goed komt.
                  (not dus)

Jelle
                  Moderator

@andree dat is incl ontbijt he 😉

Maargoed al wat vernomen van de verhuurder?

speedbuxy
                    Topic starter

Dat stelt meestal geen fluit voor:lol
                      Maar heb nog niks vernomen, maar hij gaf in z,n laatste mail ook aan nog op vakantie te zijn dus ik verwacht morgen een antwoord.
                      Maar hoop echt van harte dat dit goed uitpakt zodat we deze domper achter ons kunnen laten en weer zin krijgen in dit weekend:thumb
                      Heb het in ieder geval goed op papier gekregen qua verhaal of probleem dus daar zal het niet aan liggen.

ktmgek
                      Bijdrager

ik heb gezien dat er meer als 7000 leden op dit forum aangemeld zijn.
                        als je nu is gewoon 1 euro per persoon aan lidmaatschap per jaar laat betalen.
                        ik weet ook wel dat er misschien nog maar een kwart actief is op deze site.
                        dat is 1750 euro voor de vc site.
                        daar zijn dit soort onvoorziene kosten toch wel mee te dekken.
                        ik persoonlijk heb er geen enkel probleem mee om 1 hele euro per jaar aan contributie te betalen.
                        en ik denk helemaal niemand! hoe krap ook bij kas.
                        1 euro is voor iedereen toch wel te doen.

het is maar een idee…

mvg leon

Anoniem

ktmgek :
                          ik heb gezien dat er meer als 7000 leden op dit forum aangemeld zijn.
                          als je nu is gewoon 1 euro per persoon aan lidmaatschap per jaar laat betalen.
                          ik weet ook wel dat er misschien nog maar een kwart actief is op deze site.
                          dat is 1750 euro voor de vc site.
                          daar zijn dit soort onvoorziene kosten toch wel mee te dekken.
                          ik persoonlijk heb er geen enkel probleem mee om 1 hele euro per jaar aan contributie te betalen.
                          en ik denk helemaal niemand! hoe krap ook bij kas.
                          1 euro is voor iedereen toch wel te doen.

het is maar een idee…

mvg leon

HELEMAAL MEE EENS! :thumb .
                          Niemand, maar dan ook niemand gaat dood van die 1 euro, maar toch alles bij elkaar is genoeg om VC.nl draaiende te houden.
                          ik zou zeggen, start een nieuwe poll op de site. 😕

Pavan
                          Bijdrager

ik ben een, wat je zou kunnen noemen een rustige volger. Het ontstane probleem gaat ook mij toch ook aan het hart.
                            Geld genereren kan misschien op de volgende wijze: (ik weet het, het is kort dag!)
                            Er zijn voldoende leden die vast nog wel onderdelen in het stof hebben liggen.
                            Zet ze te koop en doneer het geld in de (tour-)pot. Maak de prijs aantrekkelijk. Kom je ook eens van je oude spulletjes af.

Voordeel voor iedereen.
                            – geld in het laatje
                            – ruimte in je werkplaats
                            – de tour gaat door met hopelijk een mooi reisverslag voor de thuisblijvers. (daar ga ik voor)

Gecombineerd met de twee voorstellen van Buxy gaat het misschien toch lukken.

Elke euro zoals hierboven gezegd, is meegenomen.

Succes

speedbuxy
                            Topic starter

Thx voor het mee denken mensen dat geeft een warm gevoel:thumb
                              En die 1 euro contributie per jaar vind ik ook een goed idee want dat houd de site sowieso draaide en evt overwaarde kan bv ten goede komen bij de bingo van de Vespa-ciao meeting of nieuwe parts voor in de webshop.

Maar heb gedeeltelijk goed nieuws van de Heksen ketel, hun zijn bereid ons 200 euro tegemoet te komen:thumb
                              Dus dan blijft er een rest schuld van 190 euro open.
                              Dat komt neer op 17,27 extra kosten PP.(als er verder geen rijders meer bij komen)
                              Beter dan dit word het niet en ik denk dat we hier ook ”blij” mee moeten wezen.

Tonni
                              Moderator

Dat scheelt inderdaad een enorm stuk. Dat verschil is al een stukje beter te overbruggen zeg!
                                Ik hoop wel alsnog dat de mensen die toegezegd hadden en nu niets laten horen, toch nog ff laten weten of ze ook nog een beetje de verantwoordelijkheid willen nemen ipv hun medeliefhebbers met de kosten te laten zitten?

Verder zou het uiteraard supertof zijn als er mensen zouden willen blijven bijdragen aan het draaiende houden van dit forum!

speedbuxy
                                Topic starter

Ja vind het ook erg coulant van de Heksen ketel gezien het op zich niet hun probleem is en ze ook al een redelijk korting hadden gegeven op de toeristen belasting en schoonmaak kosten.
                                  Dus niks dan lof voor de Heksen ketel:thumb

Verder zou het de af melders idd erg sieren als die hun steentje ook nog bijdragen.
                                  Maar ik heb daar een hard hoofd in zoals ik m,n pm al aangaf toen dit probleem opspeelde.
                                  Maar goed ook dat zie ik persoonlijk maar als leer moment.
                                  Volgende keer als we weer zoiets ondernemen dan spijkeren we het pot dicht qua verplichtingen zodat dit niet weer voorkomt.

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 504)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.