Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)
- Dit onderwerp bevat 503 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 10 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 mei 2013 om 18:01 #507035
Er is altijd 1 of meerdere die de orgenesatie tot zich neemt.
Dus dat vindt ik een beetje raar.
Bij de zzt toeren regelde wij dit ook altijd.
En konden wij ook niet aankloppen bij de anderen.
En ik snap gerust dat dit niet allemaal op jou moet aankomen.
Maar ik vindt wel dat er laks mee om is gegaan.
Waar van ik nu ook de dupe ben.
Bij mij is pist nog zacht uitgedrukt.5 mei 2013 om 18:15 #507034Ik ben er eigenlijk behoorlijk op tegen dat we €30,- p.p moeten bijlappen, omdat enkelen zich wel hebben opgegeven(en vervolgens niet betalen en uiteindelijk ook niet meerijden)
Want wat ook Batty zegt is €100,- p.p. voor alleen verblijf behoorlijk aan de prijs en ik vind niet dat de brave betalers onder ons dit verschil moeten dragen…
Mijn voorstel is dat degene die wel gaan max. €10,- extra betalen en de rest maar bij de wanbetalers vandaan plukken!
5 mei 2013 om 18:19 #507033@batty
Ik heb vanaf het begin aangegeven dat het niet mijn tour is maar iets van ons allen.
Ik heb mij enkel op geworpen er dingen voor te willen regelen maar altijd alles met de groep gedeeld als er knopen door gehakt moesten worden.
Want ik heb alle voorgaande 11steden toeren ook altijd 50 tm 60 euro zelf bij mogen leggen dus ik zou dit nooit organiseren op mijn schouders want ik weet uit ervaring al dat betalingen of stand vastigheid van aanmeldingen een drama zijn.
Dus ik ben hier net zo goed de dupe.
Maar ben van mening dat vinger wijzen geen zin heeft en dat we gewoon een oplossing voor het probleem moeten vinden.@Jelle
Ben ik roerend met je eens maar of de uitvoering ervan werkt is sterk de vraag.5 mei 2013 om 18:33 #507032Ik zeg, zet nog even duidelijk neer wie er wel hebben opgegeven en niet hebben betaald…
En desnoods op de homepage met dikke letters, feitelijk heb je gewoon een overeenkomst waarbij 1 partij zijn afspraak niet nakomt en ik blijf erbij dat de brave burgers die wel hebben betaald hier niet de dupe van moeten worden!
(uiteraard vind ik dat je ook pas had moeten boeken nadat iedereen een deel had betaald en ik spreek uit ervaring)
ps. Hebben we geen clubkas die wat kan compenseren?
5 mei 2013 om 18:47 #507031Ik kan je nu alvast zeggen dat ik hier de streep zet.
Brommer rijden is leuk , maar dit kan ik niet verkopen tegen over mijn gezin.
En als niemand zich verantwoordelijk voelt dan ik ook niet.
Dit vindt ik niet de moeite waard.
En als men hier moeite mee hebt dan is dat pech.5 mei 2013 om 19:05 #507030Jelle :
(uiteraard vind ik dat je ook pas had moeten boeken nadat iedereen een deel had betaald en ik spreek uit ervaring)Bij bepaalde namen of rijders ga je er vanuit dat je daar blinden links op kan vertrouwen en daarom zijn we dus groter gaan zitten dan het 1e plek die we op het oog hadden.(en dit is in overleg gegaan via het topic)
En laat wel duidelijk wezen dat zonder de boeking het hem nooit was geworden want de boeking was nu zelfs nog maar net op tijd.Maar goed hier dan nog eens de namen.
Mike & Vincent 2
AA-T Racing
Strikert
(laatste genoemde heeft zich wel pas aangemeld toen we al in dat grotere pand zaten)En om het even duidelijk te houden, de lijst telt nu 11 rijders maar er hebben 13 betaald.
Want Zeebodem en Danny hebben ondanks hun afmelding wel gewoon keurig betaald
En clubkas was volgens Tonni niet toerijkend voor het totaal bedrag maar evt verzachting misschien wel?
@batty
Snap je gevoel maar ontneem jezelf nou niet meteen alles.
Er zijn meer wegen de naar Rome leiden;)5 mei 2013 om 22:28 #507352De clubkas is zo goed als leeg, er komt tegenwoordig ook niks meer binnen hè…
En als we het laatste geld uitgeven aan dit, dan komt de site hosting misschien wel in het gedrang.I came, I saw, and I forgot what I was doing...6 mei 2013 om 07:50 #506740Ik heb 5 euro over gemaakt naar de site. Zal er morgen wel bij staan. Meer kan ik ook niet kwijt gezien ik ook krap zit. Maar omdat ik snap dat jullie het moeilijk hebben heb ik toch een beetje overgemaakt.
6 mei 2013 om 07:58 #513184Rizla :
Ik heb 5 euro over gemaakt naar de site. Zal er morgen wel bij staan. Meer kan ik ook niet kwijt gezien ik ook krap zit. Maar omdat ik snap dat jullie het moeilijk hebben heb ik toch een beetje overgemaakt.Dat is een erg mooi gebaar

Bedankt Rizla;)(Je krijgt nu ook een mooie groene username)
6 mei 2013 om 10:21 #508921Das zeker een heel mooi gebaar Rizla

(heb je naam meteen groen gemaakt)Ik zal vandaag even mailen met de Heksen ketel en daar vriendelijk vragen of er iets van een korting mogelijk is.
Want niet geschoten is altijd mis;)6 mei 2013 om 10:49 #507469Andree,
hoe kan het eigenlijk dat we zoveel moeten betalen?
Op de website staat €20,- p.p.n. dus dat is €60,- dan komt daar nog de schoonmaak en belasting bij, dan kom ik op een totaal van €73,60 p.p.
6 mei 2013 om 10:53 #507460als super indo goed loopt dan zal ik vc wel sponsoren;)
6 mei 2013 om 10:59 #507459@Jelle
Zoveel?
We betalen nu 65,30 pp. (omdat hij al korting heeft gegeven op meerdere zaken waaronder de toeristen belasting enzo)
En 19×65,30=1240
Dus weet niet hoe jij het berekend, maar 73,60pp had ons nog meer in de problemen gebracht.@Tobias
Gezien je menu lijst en je schappelijke prijzen zou dat helemaal goed moeten komen
6 mei 2013 om 11:04 #507414Ik heb de beginlijst even veranderd van ‘rijders’ naar ‘mensen die betaald hebben’
Dat zijn er 13, waardoor we dus nu idd bijna 400 euro te kort komen.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...6 mei 2013 om 11:18 #507379Ik denk dat Jelle het op deze manier benaderd:
Mensen die niet mee rijden hebben dus ook geen accomedatie nodig.
Gezien het 20 pppn is excl de omheenzaken zou dat maal 13 gedaan zijn.Andre,
hoeveel is er al aanbetaald?
als er 250 is aanbetaald en wij kunnen een goedkopere accomedatie vinden voor het aantal personen zou dit ons alweer schelen
Stel we kunnen ergens terecht voor 15 euro per nacht pp dan zijn de kosten allemaal al gedekt want dan zien we die 250 aanbetaling als verlies en zal dus goedkoper uitvallen dan doorgaan met deze accomedatie.
We betalen nu voor 19 personen 1240 euro stel we vinden wat anders en je uitgaat van 15 euro per persoon (45 per weekend) is dit 585 voor de 13 personen wat resulteert in 655 euro overgebleven hier haal je de 250 euro reserveringskosten van de vorige accommodatie (heksending) af houd je 405 euro over wat dus niet extra betaald hoeft te worden. In totaal houden we dan zelfs ieder een euro over die we in onze zak kunnen steken :).
Kijk even naar deze optie daar zullen er meer tevreden me zijn dan dat we gaan bijlappen.
Tevens opnieuw boeken kan ook:
dan kom je op het sommetje : 65.30 maal 13 is 848,9 wat ons dus ook 391,1 zou schelen minus de 250 is 140 euro oftewel ook een tientje minder dan dat we nu extra zouden moeten lappen.
:! Er zijn meer wegen die naar een oplossing rijden.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.