Vespa-Ciao.NL
:: Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 504)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

Ik ga nog steeds voor de evo icm de kit racing.
      Maar ik ga dan ook voor poeli power dus dan mag wat extra,s ook wel:lol

Zeebodem.
      Bijdrager

Jongens….
        Ik moet hem helaas voorbij laten gaan 🙁
        Ik heb een nieuwe baan en kan geen vrij krijgen.Volgende keer beter…

speedbuxy
        Topic starter

Ik had dit al vernomen maar vind het nog steeds erg balen voor je:(
          En het is idd te ver weg om te zeggen ik kom zaterdag even mee pakken.

Maar Harz is zo groot en variatie rijk dat we waarschijnlijk nog niet een 20% hiervan te zien gaan krijgen.
          En het zal vast naar meer gaan smaken dus kans is groot dat we Harz ooit nog wel eens gaan bezoeken;)

Florian
          Moderator

Politie is geen enkel probleem hoor ik net! 25 Mei wordt namelijk de finale van de Champions league gespeeld met daarin 2 Duitse clubs. Als we allemaal nou Borussia Dortmund shirtjes aanschaffen en daarmee rondtuffen is er geen agent die er naar kraait:D

Maarehh, de finale zou ik wel graag zien, zaterdag 25 mei. Is er een televisie aanwezig?

speedbuxy
            Topic starter

Florian! :
              Maarehh, de finale zou ik wel graag zien, zaterdag 25 mei. Is er een televisie aanwezig?

Er is daar een tv maar heb uit betrouwbare bron dat deze geen voetbal zenders kan ontvangen:lol

Maar even zonder gekheid.
              Door de vele sjaak af haak (en dan doel ik niet op Zeebodem of Danny want die hebben keurig betaald ondanks hun afmelding)
              Maar door de onbetaalde af melders zitten we nu met een overwaarde van 390 euro:|
              (goeie leer voor de volgende keer om er dan hele andere en strengere regels op na te houden)
              Want het komt er nu op neer dat het 1e plek met 14 slaap plaatsen ook prima had voldaan.
              Maar goed we zitten nu in dit schuitje en wil de rijders die er staan dus ook vriendelijk verzoeken om een extra bedrage over te maken naar de site rekening.(genoemd in de 1e post)

We hebben een over waarde van 30 euro pp nu dus zou fijn zijn als de extra bijdrage rond dat bedrag zit.
              (ik heb net 50 euro extra overgemaakt)
              Bij voorbaat dank mensen:thumb
              En als je pist bent om dit gebeuren dan zou ik de afhakers mailen om daar je hart te luchten of je gal te spugen;)
              (want zijn geen actie,s om met zulke tour ritten je aan te melden en later onbetaald weer af te melden)
              Want daardoor zitten we nu in groot pand en pakt het voor ons die serieus zijn allemaal duurder uit.

Tonni
              Moderator

Ik ben hier ook op zn zachtst gezegd niet blij mee, en het zou de afhakers sieren als ze hun verantwoordelijkheid zouden nemen en gewoon zouden bijdragen in de kosten, in plaats van ons met de rommel te laten zitten.
                Een beetje een community zorgt ervoor dat dit netjes opgelost wordt.

Kiest men er niet voor om dit op een nette manier op te lossen dan geldt voor mij persoonlijk iig wel dat ik daar serieuze notitie van neem en met deze mensen zeer zeker nooit meer wil handelen oid omdat ze dan toch echt hun onbetrouwbaarheid tentoon hebben gesteld.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                Topic starter

Tonni :
                  en het zou de afhakers sieren als ze hun verantwoordelijkheid zouden nemen en gewoon zouden bijdragen in de kosten, in plaats van ons met de rommel te laten zitten.

Dat zou ze zeker sieren want dan hadden we 261,20 euro minder kosten gehad.
                  En het zijn ook niet de minste personen die vrijblijvend zonder kosten de hand doek in de ring hebben gegooid.
                  Dus die weten/wisten ook wel dat een boeking als deze bindend is en je aanmelding dus ook.
                  (dit mag dan wel niet vermeld zijn maar dat lijkt me voor zich spreken)
                  Maar goed de uitdrukking praten als vrienden, maar rekenen als vijanden gaat hier zeker op.
                  Want de nette mensen die eerlijk betaald hebben staan nu met de rug tegen de muur door de afhakers die handelen alsof het om een dag ritje gaat.

superindo
                  Bijdrager

Wauw! Dat ziet er mooi uit die foto’s!!!
                    Wil wel heeeel graag mee.
                    Maar heb heel druk met mijn Bezorg Restaurant genaamd: SUPER INDO (hoe kan het ook anders) haha:P
                    http://www.superindo-groningen.nl

Heeeel Veeel Plezier!!!!

Martino
                    Moderator

Lees ik nu dat er te weinig geld is voor de huur van het huisje? Ik meende dat een ieder die zich al had aangemeld ook direct heeft betaald? En mocht dit niet zo zijn verwacht ik ook dat deze mensen dit alsnog zouden doen. Zonder mensen direct aan de schandpaal te binden, wie zijn deze personen? Dat Zeebodem en Danny niet mee kunnen of anderen om wat voor reden dan ook prima, maar de afspraak is afspraak. Het zou nou niet zo moeten zijn dat mensen zoals speedbuxy door toedoen van naïviteit en laksheid van anderen extra moeten betalen!

Inderdaad, waar is de community of verantwoordelijkheid van ons ipv te denken aan ik?!

PS. Ik kijk ook graag de champions league finale met je mee Florian.

speedbuxy
                      Topic starter

@Tobias
                        Nice man krijg al honger bij het lezen van de menu kaart:thumb

@Martino
                        Iedereen die nu nog op de lijst staat heeft ook gewoon betaald maar dat zijn er maar 13 ipv de 19.
                        En ik had misschien ook beter de afhakers kunnen laten staan dat had een beter overzicht gegeven.
                        Maar de personen die later afmelden waarvan ik het niet verwacht had.
                        1-Mike & Vincent 2
                        2-AC RACING
                        3-Strikert
                        Dat zijn toch namen waar je van verwacht dat je erop kan bouwen en de boeking is daar ook deels op gebaseerd.

Want zonder die afvallers waren er maar 2 onbetaalde bedden over gebleven en dat had ons pp dan 7,60 extra gekost en dat klinkt stukken beter dan 30 euro pp.
                        Maar goed hoe je het ook went of keert betalen moeten we, dus er moet zeer spoedig een oplossing komen want we zitten al over de betalings datum heen.
                        (nou heb ik al met ze gemaild en in de loop van de week betalen was geen probleem)

Florian
                        Moderator

Dit komt dan voor mij wel op een erg ongelegen moment. Ik kan op dit moment geen andere uitgaven gebruiken. Moet namelijk nog een hele Citta in elkaar sleutelen waarbij nog nieuwe onderdelen op moeten komen + vario set. Verder ben ik zéér waarschijnlijk genaaid met die Evo engine van Marktplaats. (Ik laat er het sowieso niet bij zitten..)

Ik kan dus op dit moment sowieso geen extra bijdrage overmaken.
                          Ben eigenlijk wel van mening dat dit bedrag betaalt moeten worden door de sjaak afhakers:pest

speedbuxy
                          Topic starter

Ja volgende keer als we dit nog eens ondernemen is het gewoon na aanmelding binnen week betalen of een soort van afmeld premie.
                            Want vrij blijvend werkt niet.
                            Want sommige haken dan later af alsof het om een dag tourtje gaat en daar zijn de serieuze mensen dan de dupe van.
                            (en das een soort van omgekeerde wereld)

Crullie
                            Donateur

Begrip en inleving is wat ik een beetje mis, laten we zondag op de uitlatentest en BBQ:lol elkaar de hand even schudden en spijkers met koppen slaan, dan komt het vast wel goed dat het mogelijk is om met 11 personen naar de Harz te gaan.

Heb er zin en vertouwen in :thumb

TICKLING BARN

Batty
                              Donateur

30,- bij lappen ik weet niet of ik daar wel zo zin in heb.
                                Alles bij elkaar opgeteld wordt het al een duur reisje.
                                Dan betaal ik zowat een meier en dan zit ik daar nog niet eens.
                                Ik persoonlijk vindt dit ook wel dat dit een beetje laat geconcludeerd wordt.

speedbuxy
                                Topic starter

Batty :
                                  Ik persoonlijk vindt dit ook wel dat dit een beetje laat geconcludeerd wordt.

Dat ik het topic gepost heb en dingen ervoor geregeld hebt maakt het niet mijn toer. Maar het is iets van ons allen;)
                                  Ik geef nu enkel aan dat het tijd is het resterende bedrag te gaan betalen en dat het nu wel erg opvalt hoeveel dat afmelden van bepaalde mensen uit eindelijk extra gaat kosten.
                                  En het probleem was ook niet anders geweest als we het een maand geleden al vast gesteld hadden.

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 504)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.