Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)
- Dit onderwerp bevat 503 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 10 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 april 2013 om 08:01 #507890
Maareee bux..
Voor jou nog een kleinigheid hoe ga je je spul mee nemen ;)? Stel je wordt staande gehouden voor controle dan staat jullie convooi mooi stil. Wordt dit dan toch een tourtje bier drinken?
@N-H crew + elke bierdrinker,
beste dat we van te voren een x aantal kratten bier mee nemen daarheen want tegenwoordig is er in DE een statiegeldhype waarbij je op een flesje (0,30) water al 25cent betaald. Bij een kratje 24×0,25+krat is het zonde want dat kan hier niet terug gebracht worden ;)!
13 april 2013 om 08:12 #507153Hier ook geen probleem met bier uit blik hoor. Als we toch in Duitsland zijn liever een duits biertje nuttigen.
Trouwens Superindo heeft ook een Caddy. De lijst is niet vol je kan dus nog mee. Dat is als het uit komt en de vrouw daadwerkelijk graag ziet jij een weekend weg bent.:D
13 april 2013 om 09:06 #506640Ben ik ff blij dat ik geen bier drink :lol
Jammer dat Danny niet mee gaat maar zie dat Andre een mooie vervoers oplossing heeft voor nu, hoop toch wel dat er meer leden zich aan melden zodat er een auto extra in de convooi mee kan.
TICKLING BARN13 april 2013 om 09:19 #506639
Er is een 0,00000000001% kans zulke vrouwen tegen te komen daar!
Die kans laat je toch niet schieten mensen?13 april 2013 om 09:29 #513030speedbuxy :
En dan zitten we allemaal netjes en is wel zo gezellig in een groep afreizen

En qua kosten lijkt het me dan het makkelijkst de brandstof te verdelen over de groep, en de huur kosten van de Caddy over mij en de Grunn crew.Dus ik ontspring de dans:D
Maar klinkt mij wel als een goed plan in de oren.@Bierflennydrinker: Gewoon inderdaad Duits bier drinken;)
Qua vrouwen denk ik inderdaad dat we de “cave-troll” types tegen gaan komen. Het is daar namelijk wel een achter gebleven gat in de middle of nowhere:D
13 april 2013 om 11:15 #513028Dat is een hele mooie oplossing Andree, ik zeg doen

EDIT: Als ik nog andere mensen kan regelen reis ik zelf af maar dat maak ik ruimschoots op tijd bekend.
Ik vind het ook jammer van Danny, net zoals van alle andere die ineens afhaken, jij hebt zoals je zegt dat contract getekend waar iedereen vanaf weet, als je dan DEAL zegt moet je ook de lasten en de verantwoordelijkheid dragen in mijn ogen, dus voor afmelders gewoon de voorafgesproken kosten.
Zou mooi zijn, bestel je een auto bij de dealer met alle optie’s, moet je hem op komen halen, bel je ineens af, precies hetzelfde als je het mij vraagt.
Er zijn kosten gemaakt die zowiezo betaald moeten worden, zo simpel is het.
Ik begrijp daarin jou teleurstelling in de mensen ook goed!13 april 2013 om 11:15 #513016Crullie : Ben ik ff blij dat ik geen bier drink :lol
Me too

@flenny
Ik ga maandelijks naar Duitsland voor boodschappen met gewoon een blow op de lip en een afgeladen dashboard kastje:lol
Duitsers lopen qua tolerantie namelijk ook eerder voor op Nederland die wiet de laatste jaren in een verdom hoekje heeft gedrukt.
(met dank aan die halve bejaarde uit de vvd)Maar nog een voorbeeld.
M,n broer gaat ieder jaar naar het bierfest in Berlijn (nu al 4x geweest) maar daar loop iedereen te blowen op straat en in parken en zelfs de planten staan er gewoon voor de ramen.
(Berlijn heeft bv ook 1 van de grootste growshops van europa)
Dus dat gaat wel goed komen
DR-flenny :
Er is een 0,00000000001% kans zulke vrouwen tegen te komen daar!Florian! :
Qua vrouwen denk ik inderdaad dat we de “cave-troll” types tegen gaan komen.Ik ben dus niet de enige die Duitse vrouwen niet echt knap vind:lol
Want zoals ik hierboven al aan geef kom ik maandelijks in Duitsland, maar heb daar nog maar 1 of 2x een lekker wijf gezien de rest wou je echt dood nog niet eens naast gevonden worden:lol@florian
Voor jou als plaatselijke basketballer word nog een speciaal tarief gehanteerd:D24 april 2013 om 07:56 #506277Nog een maand en dan zitten we daar in de Harz :lol
TICKLING BARN1 mei 2013 om 00:48 #525327Crullie :
Nog een maand en dan zitten we daar in de Harz :lolSterker nog deze maand zitten we al in Harz:lol

Dus bij deze ook maar eens beginnen met wat lekker makend beeld materiaal

Te beginnen met wat bos paadjes.

Van het asfalt wegen net werk zijn helaas weinig foto,s te vinden want Duitsland heeft geen street vieuw dus je moet het bij Google maps doen met ge uploade foto,s van personen en die vonden de wegen minder interessant dan de mooie bos paadjes.
Maar de paar road pics die ik kon vinden lijken ook veel belovend8)

Brocken berg.
(en dan nog maar op de helft ervan:o)

Denk dat we trouwens ook grote kans maken goed te verdwalen want check hoen doolhof.

Dus een kompas mee lijkt me niet overbodig:lolEn ook meteen een huishoudelijke mededeling.
Stephan komt de 24e mijn kant op en dan reizen we samen in de caddy richting Groningen.
Dus qua ruimte voor de broms zitten we nu wel (bijna) gedekt want de caddy sleept er wel 5 mee als het moet
1 mei 2013 om 02:10 #525513
Spulleke!Ik wens jullie allemaal al bakken vol met plezier, maar zo aan die omgeving te zien gaat dat zeker wel lukken:D
Misschien als dit volgend jaar weer georganiseerd wordt dat is dan ook van de partij ben
1 mei 2013 om 11:53 #507745Wat een heerlijke omgeving!
Alleen is het denk ik geen aanrader om daar met een Simo of een RV te gaan rond rijden, ik denk dat de tankstations ook niet ruim voor handen zullen zijn?
I came, I saw, and I forgot what I was doing...1 mei 2013 om 11:59 #507746Ik zie het al tijd voor een 46mm speedengine in combi met gianelli pufferd moet ik die berg vast wel opkomen.
1 mei 2013 om 13:33 #512299Ik ga denk ik voor mn trouwe 42 Polini op SE met City puffer. Wel vario!
I came, I saw, and I forgot what I was doing...1 mei 2013 om 13:44 #512261@Spulleke
Thx man hoop dat je de volgende erbij bent
@Tonni
Ja 1 en al eye candy daar8)
Maar met dat pomp station noem je een goeie want ook al zitten ze er veel zie ze maar eens te vinden als we daar midden in de jungle staan:lol1 mei 2013 om 13:57 #512291Hier ook een SE met 42mm Polini, vario en Giannelli original power of Leovince SP.
Maar het ziet daar heerlijk uit! Kan haast niet wachten om daar te cruizen!
Morgen meteen bezig met het opbouwen van de Citta, deze ligt namelijk nog in duizend stukjes:D -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.