Vespa-Ciao.NL
:: Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 504)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Crullie
    Donateur

Is zo,n verlengde aannemers bus niet wat voor ons ? kunnen 6 personen in en de broms allemaal achterin.
      Of zal er dan net te weinig ruimte zijn voor 6 broms ?

TICKLING BARN

speedbuxy
      Topic starter

Crullie :
        Is zo,n verlengde aannemers bus niet wat voor ons ? kunnen 6 personen in en de broms allemaal achterin.
        Of zal er dan net te weinig ruimte zijn voor 6 broms ?

Lijkt mij ook een goeie oplossing en de broms moet wel passen met wat sleutelen aan de stepjes en evt een voorwiel(en).
        En anders rijd ik er vandaag of morgen wel even langs om te meten.
        (want meten is weten)

Martino
        Moderator

Ik blijf me altijd verbazen hoeveel broms er passen. Dit is in een VW Transporter.

Als het moet past er nog 1 bij, maar met een verlengde bus zal er ook vast 1 brom overdwars kunnen.
          De rest van de bagage welke wat meer als normaal is kan er vast allemaal tussen op en in gestopt worden.

speedbuxy
          Topic starter

Das zelfs nog ruimer dan het in mijn herinnering was en volgens mij is z,on transit zelfs ook niet ietsie pietsie breder.
            Dus ik ben dan wel voor om daarvoor te gaan:thumb

-RobinvS-
            Bijdrager

Hee de Leen Bakker in Woerden!
              Ik kan het me nog goed herinneren, de volle bus, aka Wietbus.:D

Wens jullie veel plezier vanuit Finland, het lijkt me erg gaaf om mee te doen.

Martino
              Moderator

@ Robin; Idd was dit het Woerden toertje. Jij zit dus al in het buitenland en doet dan geen toer maar voer.

Ik denk dat we met de ruimte wel goed uitkomen. Zoals speedbuxy ook al schrijft zal misschien hier en daar een stepje/trapper moeten wijken, maar dit lijkt me geen punt.

superindo
                Bijdrager

Volgens mij hadden Andre en ik ook nog 5 vespa’s in potverdorie een caddy naar Limburg mee…..
                  Vespa speedbuxy, Gerardus, Martino, Superindo en aatracing ofzo

speedbuxy
                  Topic starter

Ja volgens mij ook.
                    Er passen zelfs 3 scooters in en die dingen nemen helemaal veel ruimte in.

Maar niks voor jou dit toertje Tobias?
                    Want dempers rollen bij de berg neer een stuk beter dan bij een fiets tunnel:D

superindo
                    Bijdrager

Hahaha ik wil al te graag mee, maar volgens mij is de lijst al vol, bovendien heb ik het erg druk met werk en is mijn vriendin zwanger dus moet haar een beetje bij staan. Mn vriendin vind het iedergeval prima als ik ga!:)

Florian
                      Moderator

@Tobias: Er is nog plek zat hoor:thumb Er zijn namelijk net een paar afmeldingen (AAT-Racing & Mike).

AANMELDEN DUS:bier

speedbuxy
                        Topic starter

Florian! :
                          Er zijn namelijk net een paar afmeldingen (AAT-Racing & Mike).

En daarnaast waren er zelfs nog 2 bedden vrij.
                          Dus zie maar even of het schikt en uit komt en mocht het tzt vol zitten qua lijst kan je me altijd pmen want voor vaste rijders zoals jou kunnen we altijd nog de luchtbed of losse matras optie toepassen:thumb

Lennaert
                          Sleutelbeheerder

Misschien een idee om eens bij de sponsors te peilen of ze interesse hebben enig deel hier van te sponsoren? Denk aan een bingotje of wellicht het vervoer =) zonder gekheid wellicht dat ze wel oor hebben naar een leuke actie ;)!

speedbuxy
                            Topic starter

Wel een leuk wiel renners topic met info van de omgeving en op het eind ook 2 filmpjes die wel een goeie indruk geven.
                              KLIK
                              De klimmen in Harz zijn dus lang maar niet echt steil.(max 10%)
                              En ik quote.
                              ”Dan dalen we weer af naar Braunlage. Ook dat is hier heerlijk lekker naar benenden sjeezen met flauw lopende bochten. Geen wonder dat motorrijders het hier ook zo fantastisch vinden”

@Flenny
                              Denk niet dat deze toer echt interessant is voor sponsors.
                              Daar leent deze tour/event zich dan meer voor.
                              http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=30994

VespaAvanti
                              Donateur

Slecht nieuws.
                                Van Danny te horen gekregen dat hij bij nader inzien toch maar niet mee gaat, zijn betaalde plaats probeert hij waarschijnlijk nog via de site kwijt te raken.
                                Rico moet afhaken omdat hij dan midden in een proefwerkweek zit.
                                Word voor mij dus alleen afreizen naar Duitsland:|
                                Ik heb er eerlijk gezegt niet heel veel zin in om dat pokkeeind alleen in de auto te zitten, mischien iets te regelen kwa vervoer?

Bij deze dus ook een oproep aan alle uit de omgeving Limburg en Brabant:
                                Mensen die nog mee willen touren kunen met mij meerijden, heb nog 3 zitplaatsen incl plaats voor de brommer over!
                                Thuis ophalen en afzetten is geen probleem;)
                                Geintereseerden?
                                Kom op mensen uit deze streek, wij mogen ons wel wat vaker op tourtjes laten zien:D

speedbuxy
                                Topic starter

VespaAvanti :
                                  Van Danny te horen gekregen dat hij bij nader inzien toch maar niet mee gaat, zijn betaalde plaats probeert hij waarschijnlijk nog via de site kwijt te raken.

Dat doet ie dan maar mooi als de lijst evt nog vol komt en er dus vraag naar is anders schiet het helemaal niet op.
                                  Want ik heb voor deze boeking een contract onder tekenend en nu doet ”iedereen” even sjaak afhaak alsof het een dag toertje is ofzo.
                                  Dit was dus ook meteen de 1e en laatste keer dat ik zoiets op me neem.

Edit
                                  @Stephan
                                  Ik zie evt een mooie oplossing alleen hangt dit ook van Evert af.
                                  Want als jij de Donderdag avond alvast naar je vriendin afreis met de brom achterin en dan de volgende dag (te samen) met Evert deze kant komt oprijden, dan gooien we de broms hier achter in de Caddy en reizen dan gezamenlijk af naar Groningen.

Als daar dan een gehuurde Caddy (oid) klaar staat dan zijn we qua brom plekken voorzien.
                                  (Florian, Gerard, Tonni, Maarten, Crullie, Evert, Jezelf en ik) en 2x Caddy passen easy 8 broms in
                                  En qua zitplaatsen komen we dan ook precies uit, want 2x Caddy 4man en Everts personen auto ook 4man.

En dan zitten we allemaal netjes en is wel zo gezellig in een groep afreizen:thumb
                                  En qua kosten lijkt het me dan het makkelijkst de brandstof te verdelen over de groep, en de huur kosten van de Caddy over mij en de Grunn crew.

Dan zijn we allemaal goedkoper uit denk ik. Want alleen afreizen had voor jou en Evert best in de kosten gelopen.
                                  En ons had de huur van een bus en het slurp gedrag daarvan zeer waarschijnlijk ook meer gekost.
                                  Dus een win win situatie:thumb

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 504)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.