Vespa-Ciao.NL
:: Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 504)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AC RACING
    Moderator

Helaas moet ik afzeggen! Ik zit met mn werk. Echt balen dit!

speedbuxy
      Topic starter

Das zeker balen Alex want zo,n weekend hoor je eigenlijks niet bij te ontbreken.

Crullie
        Donateur

Hehe het vervoer, heb geen auto of een busje maar heb wel rijbewijs en als de nood aan de man is ben ik eventueel bereid om een bus te huren en naar de Harz te rijden.
          Dus we komen er echt wel. :lol

TICKLING BARN

Batty
          Donateur

@ Jelle, Vincent , Lennart .
            Aangezien Mike mij laat stikken.:pest
            Heb ik ook een vervoer probleem.
            Ik heb wel een auto met aanhanger dus dan kunnen we met zijn 4 en in.
            Als we de brandstof kosten delen tenminste.
            Kosten brandstof tussen de 40 a 50 pp.
            Is wel veel maar hij lust een slurpje, daarom ging ik ook liever niet met mijn auto.
            Ik hoor het wel,
            Anders houd het mij ook op stel ik mijn plaats ook weer beschikbaar.

Lennaert
            Sleutelbeheerder

@batty

mij hoor je natuurlijk niet klagen ;)! Een prima oplossing in mijn ogen aangezien een hangerd dan niet gehuurd hoeft te worden ook zullen die brandstofkosten te overzien zijn. Prima idee ;)!

Vincent
              Donateur

Vind het ook een goed idee, we zaten al te brainstormen hoe we naar duitsland zouden gaan. +/50 euro als brandstofkosten heb ik ook geen probleem mee.

Batty
                Donateur

Ik denk dat Jelle het ook geen probleem vindt, maar anders is dat geregeld.

Jelle
                  Moderator

Ik vind het helemaal prima:thumb

Batty
                    Donateur

Mooi opgelost.

speedbuxy
                      Topic starter

Crullie :
                        Hehe het vervoer, heb geen auto of een busje maar heb wel rijbewijs en als de nood aan de man is ben ik eventueel bereid om een bus te huren en naar de Harz te rijden.

That,s the spirit Crullie:thumb
                        Dus split die kosten bij deze maar meteen door 2 want deze jonge wil wel mee rijden:thumb

@NH Crew
                        Dat hebben jullie mooi snel geregeld met elkaar:thumb
                        (hoop dat het in deze noorder hoek ook wat snel wil vlotten)

Crullie
                        Donateur

speedbuxy :

That,s the spirit Crullie:thumb
                          Dus split die kosten bij deze maar meteen door 2 want deze jonge wil wel mee rijden:thumb

Ik wacht af hoe het verder gaat met de vervoer aanmeldingen zodat ik eventueel een grotere bus kan huren om b.v. de brommers van alle deelnemers in de 3 noordelijke provincie’s meeneem in één keer.
                          Scheelt voor iedereen weer in de kosten lijkt mij, maar dat betekent wel dat er nog volgauto’s mee moeten voor de deelnemers.

TICKLING BARN

Florian
                          Moderator

Crullie :

Kijk that’s the spirit Crullie:thumb
                            Deze jongen rijd ook zeer graag mee. Want heb verder ook nog niks geregeld.

Martino
                            Moderator

Ik tel Gerarduz, Tonni en ondergetekende ook nog als als zijnde uit de Groningse provincie. Jammer dat Alex verstek moet laten gaan. Alleen een bus voor 6 personen lijkt mij weer net lastig. Het zal beter met 2 busjes kunnen, lijkt me.

speedbuxy
                              Topic starter

Dan kunnen we beter 1 busje en 1 bestel auto nemen gezien een bestel auto vele malen cheaper is in huur en verbruik.
                                En qua zit plaatsen zijn we dan ook voorzien.
                                Ik zal me vandaag of morgen sowieso al even goed verdiepen in de verhuur bisniss om te zien waar we het beste terecht kunnen.

tintin
                                Bijdrager

Ik heb voor de noorderlingen misschien wel een adres voor het huren van een bus voor 6 personen en een bestelbus. Vorig jaar hebben we de bus voor 6 personen gehuurd voor een week wintersport en dat was ons goed bevallen, niet duur en kilometer vrij voor een week!

Zoals in de advertentie staat te lezen is bij meerdere dagen huur wel iets te regelen wat betreft de prijs en als jullie beide bussen huren is het misschien ook wel kilometer vrij dan.

Advertentie bus

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 504)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.