Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)
- Dit onderwerp bevat 503 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 10 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 maart 2013 om 14:15 #513876
Hoezo nieuw vario setje, je hebt toch vario?
I came, I saw, and I forgot what I was doing...21 maart 2013 om 15:02 #505817DR-flenny :
42mm polini op se met handmade en vario is gonna do the trick for me! And for mike 🙂Die handmade moet toch echt even vervangen worden voor een city power of sp want anders is het hek van de dam.
Want dan monteert de volgende een CC en degene daarop een Calibrata en dan lopen we daar vet lawaai te maken in een gebied waar wij het beleid niet kennen.21 maart 2013 om 15:27 #514494Ik denk dat het betreft de uitlaat nog niet eens zozeer alleen om het geluid gaat, maar vooral dat hij er ook zo origineel mogelijk uit ziet. Dus idd Original of City powers monteren!
21 maart 2013 om 15:57 #514408Ja ook zeker de looks spelen mee.
Zo wou de agent bij mij vorig jaar m,n hele scoot naar de rdw door verwijzen omdat m,n uitlaat sowieso al niet origineel was volgens hem.
En als ik de reply,s van onze Duitse vrienden mag geloven heeft Duitsland hier ook een zero tolerance beleid in.
Dus hier moeten we gewoon voorzichtig in handelen gezien het niet om een dag ritje gaat op eigen bodem.Zal het ook even in de begin post zetten want zag wel dat het daar ook nog niet genoemd is.
21 maart 2013 om 16:30 #514521Even voor de duidelijkheid, heb dus het “haarspeldenhelling” tesje met CityPuffer gedaan om dat het mij al duidelijk was om niet op te vallen.
Daarbij ben ik liever welkom geheten door de Duitsers dan een luidruchtige tourist die denk dat die thuis is. :lolTICKLING BARN26 maart 2013 om 16:13 #514121waarom zou een SP wel kunnen en een HM niet…
verplicht dan gewoon iedereen een citypower te nemen, want zo’n SP is qua looks ook alles behalve origineel..maarre ik moet me nu echt officieel afmelden. Heb een collega die op vakantie is en een collega die met zn gezin ook een lang weekend weggaat die dagen 🙁 :boos
Mike26 maart 2013 om 21:35 #503433Oei mike.. als jij niet gaat wordt het voor ons groepje een stuk lastiger daar heen te gaan komen…
En over die uitlaat.
Dike BS aangezien er nog werd gesproken met mensen die met een evo komen waarbij de carb net zoveel teringherrie maakt als een uitlaat. Een handmade met vers demperwol maakt een mooi dof geluid en je zal me er ook mee aan de start zien verschijnen.
26 maart 2013 om 23:19 #502893@Mike
Sp heeft ook niet de voorkeur, maar het is natuurlijk qua looks wel beter dan een HM want das gewoon echt een expansie.
En de looks is waar het om gaat, want daar kan je gewoon echt gezeik mee krijgen en onze Duitse vrienden hebben dit niet ontkracht.
En mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit ben ook wel rebels op dat gebied, maar ik weet niet wat voor gevolgen het voor de groep heeft of voor mij als persoon, zodoende kies ik de save way.
Want een gianelli city power rijd ook niet raar dus is geen straf.
Maar balen man:(@Flenny
Het gaat ook meer om de original looks want evt carb geluid heb je zelf lettelijk in de hand.
Maar ik raad iedereen op dat gebied ook aan niet voor een power filter te gaan want het is onnodig aandacht trekken in een omgeving waar we het beleid niet kennen.27 maart 2013 om 08:06 #514032You have two advantages in the Tour. First, your drive in a Group. When you don´t overdoing with the noise and speed, the police let you past i think. Second, Ciaos and Cittas are very old and rare in Germany. So young Policeman don´t know how they had to look like original.
But i thing the Gianelli City exhaust ist the best choise, because exhausts are the most obvious tuning. Perhaps they look at the poeli size in your papers.
I wish you a great Tour!
27 maart 2013 om 11:58 #520872Thanks Timrex, if we go easy we will have a very nice long weekend :lol
Mike en Ewout gaan niet mee dus, dat is nou jammer, maar wens jullie veel werkplezier als wij aan het tuffen zijn.

Betekent dat nu dat er nog 4 plaatsen over zijn ? zou leuk zijn als die lege plekjes nog werden aangevuld.
TICKLING BARN27 maart 2013 om 13:00 #513496Crullie :
Betekent dat nu dat er nog 4 plaatsen over zijn ? zou leuk zijn als die lege plekjes nog werden aangevuld.Nee nog 3 bedden to go maar die zijn tegen de tijd dat het zover is vast zo gevuld

En anders is er evt plek voor de Duitse ladies die dat weekend waarschijnlijk niet van ons af te slaan zijn:D@Timrex
Thx for the info
We are goining with original look mopeds.27 maart 2013 om 14:56 #514143Doordat Mike nu niet meegaat hebben wij een vervoers probleempje…
Heeft iemand nog een bestelbus te huur voor een vriendenprijsje, ik heb namelijk geen zin om 555km heen en 555km terug met een aanhanger te gaan rijden….27 maart 2013 om 15:25 #514027Dat geld voor hier hetzelfde want vervoer is ook nog niet rond.
Maar normale bus verhuur zijn de kosten volgens ook mij niet als je dit deelt door 4 of 5 man.
En anders toch mooi de aanhanger half Nederland rijd zomers met de caravan en kids naar zuid Frankrijk of zelfs verder dus dan is dit een feest
Edit
Het kan zelfs wel uit om gewoon een bestelauto te huren en daar de broms in de proppen.
KLIK
Want daar passen makkelijk 4 broms in en met wat sleutelen aan de stepjes zelfs wel 5
Dan moet je alleen nog wel een volg auto hebben voor de rijders, maar die kan wel in eigen huis geregeld worden neem ik aan
27 maart 2013 om 16:02 #514179Zoals ik van Flennie heb begrepen gaan we maar met zn 3-en(Flennie, Vincent en ik) vanuit N-H, dus dan wordt het alweer wat prijziger… Zeker als je vermeld dat je naar het buitenland gaat.
Als we geen goedkoop 3 pers. busje kunnen regelen gaan we wel met een aanhanger (we komen er wel), alleen mijn voorkeur gaat uit naar rijden zonder aanhanger .
27 maart 2013 om 16:16 #514201Ja daar kwam ik net ook achter dat hoop bedrijven voor buitenland rijden weer extra rekenen.
Dus dan zal het vanuit hier ook wel een kar worden, want om nou dik 100 euro of meer uit te geven om 20 a 30km harder te kunnen is ook weer wat te veel van het goede.
Word dan idd gewoon onder noemer we komen er wel
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.