Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)
- Dit onderwerp bevat 503 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 10 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 november 2012 om 09:15 #525064
Gaat de goede kant op, we zitten al op de helft met deelnemers. Er zijn er vast wel meer die graag mee willen =)
Zie dat Batty ook al betaald heeft, dan komen de rest van die NHers ook wel mee
TICKLING BARN15 november 2012 om 14:49 #506651Crullie :
Er zijn er vast wel meer die graag mee willen =)Ja ik wil bij deze ook de laatste oproep doen aan de vaste/bekende rijders die zich nog niet aangemeld hebben.
Want we hebben nog maar 5 plaatsen vrij:!
En het duurt niet lang meer voordat dit topic ook op het Duitse forum word geplaatst dus wees er snel bij is mijn advies.15 november 2012 om 15:43 #506652Bij deze ook even op het duitse forum gepost -> http://www.piaggio-mofa-technik.de/forum/treffen-und-veranstaltungen/deutschland-harz-tour-vespa-ciaonl-24-bis-27-mai
Kreeg al wat Facebook berichtjes dus et voila!
16 november 2012 om 09:31 #515103Ik zal dit weekend even die paar knaken overmaken om mijn plek vast te leggen!
Mike16 november 2012 om 16:36 #525291speedbuxy :
Ja ik wil bij deze ook de laatste oproep doen aan de vaste/bekende rijders die zich nog niet aangemeld hebben.
Voel ik me toch aangesproken…
Bij deze van de partij:swingingZal de centjes meteen even overmaken.
16 november 2012 om 16:51 #525282Zeebodem. :
Voel ik me toch aangesproken…Dat was ook de bedoeling:lol
Ik zal je er meteen bij zetten
16 november 2012 om 17:26 #525280Nice Evert
16 november 2012 om 18:09 #525281Deze had ik niet zien aan komen, Zeebodem. 🙂 Gezellig dat je mee gaat.
Laatste check;
-Je weet dat het een meerdaags event is?
-Dat blokjes zoals waar jij nu mee bezig bent uit den boze zijn. 😉16 november 2012 om 18:48 #525285Hahahaha…uiteraard,anders had ik me niet aangemeld 😉
Nee dat blokje komt wel goed.Ik heb er ook al erg veel zin:)
17 november 2012 om 11:49 #519621De Duitsers zelf zijn nogal huiverig op hun forum, heeft volgens mij met meerdere zaken te maken als ik het zo lees:
1. Als de politie je wil naaien dan gebeurd dat ook. Dus je moet echt alles in orde hebben (verzekering, kentekenplaat, etc…)
2. De snelheid is te hoog, ze raden aan rond de 45km/h
3. Als je wordt aangehouden zonder rijbewijs betekend dat stoppen en je brommer inpakken.Er zit wel wat achter dat die Duitsers liever naar Nederland komen om te touren :lol
17 november 2012 om 12:46 #520103Dat je papieren in orde moeten zijn lijkt me logich, Harz ligt op de grens met het voormalige Oost-Duistland (DDR), daar leven ze nog op wat strengere wijze. Daarom gaf ik het ook al aan want dit is zeer belangrijk als we die kant op willen.
De Duitsers vinden idd de snelheid te hoog en geven advies langzamer te gaan, ook geven ze aan om vario te gebruiken in die steile bergen.
TICKLING BARN17 november 2012 om 13:33 #514123Gewoon voor de verandering eens niet gaan voor: wie is de snelste of wie trekt het hardst op, maar gewoon serieus zorgen dat je een technisch betrouwbare brommer aan de start zet, die voldoende power heeft om de steile bergen op te komen maar niet heel hard loopt, stil is en gewoon goede remmen heeft.
Ik weet eigenlijk niet hoe ze in Dld denken over dikkere cilinders? Stel dat je wel met 80cc zou rijden maar met een lichte overbrenging? Het mag hier niet, ik denk daar ook niet maar weet het niet zeker?
Ik denk dat niemand zit te wachten op gezeik voor de hele groep bij controle omdat iemand zijn zaakjes niet goed voor elkaar heeft..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...17 november 2012 om 14:14 #513605😕
Gaan we nu restricties leggen op blokjes e.d wat wel en niet mag?
Als ik met een bepaald blok wil rijden is dat geloof ik mijn eigen keus.17 november 2012 om 14:25 #506324@Flenny, je moet wel in je achterhoofd houden dat als 1 iemand word aangehouden de hele groep wordt gecontroleerd. Wij zijn immers hollanders en daar hebben onze oosterburen het er nu eenmaal niet op
edit:
Misschien een idee voor de meeste? Een creco cilinder met vario en city puffer maar dan std blok. Ik ree met mijn inlaat 13mm zoon 55 met auto wheely als iemand achterop zat en naar vore leunde. Dus begrenst zal het wel zoon 45 rijde gok ik?
17 november 2012 om 14:30 #513985beunhaaz :
@Flenny, je moet wel in je achterhoofd houden dat als 1 iemand word aangehouden de hele groep wordt gecontroleerd. Wij zijn immers hollanders en daar hebben onze oosterburen het er nu eenmaal niet opedit:
Misschien een idee voor de meeste? Een creco cilinder met vario en city puffer maar dan std blok. Ik ree met mijn inlaat 13mm zoon 55 met auto wheely als iemand achterop zat en naar vore leunde. Dus begrenst zal het wel zoon 45 rijde gok ik?
Dus je bedoelt dat omdat iedereen wordt aangehouden mensen met een ander blok moeten rijden?
Dat is in Nederland ook gewoon zo dus is een shit argument misschien is het dan iets verder van huis maar verder veranderd er geen zak. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.