Vespa-Ciao.NL
:: (BSN)finish first

Home Forums Perso’s Projecten (BSN)finish first

7 berichten aan het bekijken - 46 tot 52 (van in totaal 52)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lastpak
    Bijdrager

noem je dit een klein gaatje:|:

leuk dat je het gekotterd hebt, maar dit is wel zonde.
      ik denk ook niet dat je dit met epoxy kan dichten.

(BSN)finish first

klein gaatje ja 😛 jawel het is dicht heb er ook al mee gereden loopt lekker had niet verwacht dat die malossi zoon stuk sterker was dan de 70dr die erop was

ik heb alleen geen benzine meer haha ben ook te lui om te gaan halen haha

maar zogauw ik nieuw benzine heb maak ik een filmpje

er staat op -30/+150 dat die epoxy uithoud maar heb het zelf nooit hoeven gebruiken bij zoiets

het kan natuurlijk dat het epoxy niet houd dan heb ik gewoon pech gehad XD voor alles is er een eerstekeer

met zoals op die manier krotten 😀 wie niet waagt wint niet had ik 50mm bootje gehad had ik gewonnen XD nu ist gewoon 50/50 gegaan

Jarco
        Bijdrager

Leuk bedacht. :thumb
          Alleen het ziet er net zo uit als je typ kunsten. 😉

met zoald op die manier krotten wie niet waagt wint niet had ik 50mm bootje gehad had ik gewonnen XD nu ist gewoon 50/50 gegaan

😕

FonS
          Bijdrager

Mijn favoriet:

(BSN)finish first :
            wat ik heb gebruikt is

-51mm gatenboor
            -standbootmaschine
            -stuk recht hout
            -pen
            -46mm alu pakking

Een standbootmaschine? Zo’n apparaat heet een boorkolom :haha (kolomboormachine)
            En met elke boor maak je een gat, wat jij gebruikt heet een gatenzaag.

Zelfs als mede Zuid-limburger kan ik er amper een touw aan vast knopen (ouwoer gek) :pest

Verder een typisch gevalletje ‘goed idee, slechte uitvoering’ maar natuurlijk toch een goede poging.
            Trouwens, als je 46,5mm Malossi zoveel ‘sterker’ is dan je DR Evo, deed je bij je DR toch iets verkeerd. Mijn ervaringen met de Malossi zijn namelijk niet al te best (en ik heb er meerdere gehad) terwijl de DR Evo altijd goed presteert.

(BSN)finish first

Zelfs als mede Zuid-limburger kan ik er amper een touw aan vast knopen
              meer duitse vrienden gaan zoeken ofzo
              ——————————————–
              hehe het komt allemaal op het zelfde neer

en als je het zo precies wilt: het is een kolomboor en geen boorkolom

en ik vind hem idd een stuk sterker in het optrekken als de dr

goed idee,goede uitvoering 🙂 het enige wat niet goed is is de boor/zaag(irritant!) diameter en ik heb ervoor gekozen om het met 51 te proberen thats it

@jarco
              zijn ook net na het zagen/boren whatever! gemaakt en dus nog niet afgewerkt

beetje met de dremel kloten en de wanden met fijn schuurpapier schuren en dan ziet het netjes uit 😉

VespaAvanti
              Donateur

Je bent leuk aan het ”hobbyen”, geniet ervan en gooi het weg als je stopt met de hobby;)

(BSN)finish first

VespaAvanti :
                  Je bent leuk aan het ”hobbyen”, geniet ervan en gooi het weg als je stopt met de hobby;)

wat anders?

je denkt toch niet serieus nog proberen te verkopen toch?

7 berichten aan het bekijken - 46 tot 52 (van in totaal 52)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.