- Dit onderwerp bevat 51 reacties, 18 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 1 maand geleden door ritze.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 juni 2011 om 22:34 #487763
@joostv23, ik heb nog een adres waar ik woon;)
22 juni 2011 om 10:28 #487773
(BSN)finish first@SjoerdCiao
ik hou niet zo van vreemd bezoek ^^maar van beesel tot mij is het in een cirkel van 80km :lol
@ritze
nou zo leuk is het eigenlijk niet als je geen vertrouwen in je bromer hebt XD ik weet niet of je alleens op zoon mix frame bent gereden maar als je heen en weer wiebeld lijkt het alsof hij uitelkaar valt en als je stuurd duurt het eerst 1 sec voordat de achterkant meekomt echt een wiebelding haha22 juni 2011 om 13:10 #487673
Spulleke!dan zit er maar 1 ding op en dat is je opvoer onderdelen verkopen.
ik wil je uitlaat wel :p22 juni 2011 om 15:16 #487778
(BSN)finish firsthaha grapjas:lol
is allemaal nieuw en net bijelkaar gekocht 😀en ik vertrouw me frame wel ik bedoelde maar als je hem niet zou vertrouwen:lol
mijn uitlaat kun je toch op jmpb kopen 160 euro XD
22 juni 2011 om 16:44 #487783
Spulleke!hmm dan ga ik eerst kapjes kopen en andere spulletjes.
14 juli 2011 om 18:03 #488422
(BSN)finish first😀 bestelling vandaag binnen gekomen eindelijk me polini 46
en nieuwe electro

maar met de electro heb ik natuurlijk nu een probleem hoe sluit ik dat aan XD?

is dat een beetje goed aangesloten zoals ik de draadjes gelegd heb of…..totaal verkeerd
14 juli 2011 om 18:05 #48842414 juli 2011 om 19:09 #487163
(BSN)finish firstgoud gele spoel is me licht spoel de andere is de stroom
en welke is dat op de fotos
de dikke met het roode draatje?
dunne met gele draatje?
14 juli 2011 om 21:45 #488433het rode draadje is je ontstekings spoel
die andere je licht spoel.
je ontstekings spoel gaat door het vierkante gaatje14 juli 2011 om 22:09 #488434
(BSN)finish firstmmmm in dat topic zie ik het rode draatje (ontstekings spoel) op de cp aangesloten worden
moet er dan nog een draad verboden worden met de ontstekings spoel die door dat 4kant gat heen gaat?
15 juli 2011 om 01:10 #488390Nee, dat vierkante gat is voor de plus van je verlichting. Normaal komt hier zo’n wit plastic aansluitinggeval te zitten waar danweer je rode draad naar de koplamp op aangesloten kan worden. Laat daarom je draad van je verlichtingspoel maar rechtstreeks door dit vierkantje heen lopen.
15 juli 2011 om 05:19 #438124hey man nice blok, maar zou je niet eens kijken voor de “oude“ type contact punten?
die nieuwe daar breekt de nok van af boven de 6000 rpm, heb ik al 5 keer gehad en ook bij andere mensen.
ik hoop voor je dat die heel blijft, greetz ritzDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.15 juli 2011 om 08:14 #488436
(BSN)finish firstooh das lekker kt om te horen XD
ik vond het idd ook al anders uitzien en die bonbines hebben ook niet meer de kwaliteit van vroeger haha
in me ander blok heb ik die oude zitten maar die licht al onder een brommer maar
dan kan ik zeker beter wat meer moeite doen dan dat ik hem na paar km weer uitelkaar moet halendat ander blok heeft maar een bewerkt carter met 70cc en poelie zou hij dat dan wel uithouden?
en ik geloof ik mis 2 kabels he XD
dat stomme electro gedoe kost me meer tijd dan 1 blok uitelkaar en weer inelkaar te zettten lol

blauw-van condensator naar cp correct?
rood- van lichtspoel direct door dat 4kant gat
groen-waar gaat die naar toe? ik heb het ook maar eens op cp gelegdwat doet een condensator eigenlijk
15 juli 2011 om 09:25 #488222ritze :
hey man nice blok, maar zou je niet eens kijken voor de “oude“ type contact punten?
die nieuwe daar breekt de nok van af boven de 6000 rpm, heb ik al 5 keer gehad en ook bij andere mensen.Ik heb hier nog nooit last van gehad en heb al meerdere nieuwe setjes versleten.
(even wat eikenhout zoeken om op af te kloppen:D)
Maar moet ook zeggen dat het nokje op deze cp wel een 20% langer lijkt/is dan de nokjes op mijn cp,s15 juli 2011 om 11:10 #488435haha ik vind het maar raar die dingen.
even voor de duidelijkheid :
hier onder staat hoe het zou moeten:
(blok met drijfstang links)
spoel boven: moet op de contact punt (er zou een uitsparing voor de kabel moeten zitten)
spoel onder: draad langs de condensator af, het 4-kante gaatje in
condensator: veilig langs de spoel leggen zoals op de foto en verbinden met de cp
voeding bobine: draad loopt ook langs de condensator en licht spoel ook deze monteren op cp
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.