:: Bruine vloeistof in de carb, brommer loopt slecht
-
hjtTopic starter
hallo iedereen ,
ik heb laatst mijn ciao weggebracht omdat hij niet stationair liep, dit hebben ze opgelost met nieuwe veertjes en een andere sproeier
echter een maand later gaat hij weer moeilijk doen hij start moeilijker , als ik hem aanloop was eerst 1 zetje genoeg nu moet ik 2 keer een setje geven
zodra ik wil gaan afremmen moet ik gaan spelen met het gas anders wil hij weer smoren
ik heb naar de spoeier gekeken die is helemaal schoon
wel zit er een bruin goedje in mijn vlotterbak, kan dit de oorzaak zijn? en zo ja wat moet ik hier aan doen?
Het bruine goedje is zeker niet goed, waarschijnlijk is het roest uit je tank. Ik zou er voor de zekerheid een extra benzinefilter inzetten voor nu. Er zijn wel manieren om je tank te ontroesten, hier is verder genoeg over te vinden via de zoek-functie.
Als je zeker weet dat je carburateur verder schoon is zou ik denken dat je brommer ergens valse lucht trekt, controleer je krukaskeerring eens.
codaDonateur
Dat is roest, heb ik ook, maar het is zo fijn als poedersuiker zodat het toch door de extra benzinefilter gaat.
Denk dat ontroesten de enige manier is
hjtTopic starter
is al opgelost , uiteindelijk waren de contactpunten slecht en die zijn vernieuwd
loopt weer als de brandweer
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.