Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › brommerwinkel maastricht
- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 8 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 6 maanden geleden door cittadriver.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 oktober 2006 om 16:44 #166637
weet iemand een brommerwinkel in maastricht of omstreken waar je 50DR kan kopen voor vespa/citta en zon dingen allemaal???
4 oktober 2006 om 16:51 #171381Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, E-SHOPS man iedereen haald zijn spullen van internet.
Check dit topic even 🙂
http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=topics&s=35
En dan vooral de webwinkel jmpb.nl super winkel voor heel nette prijzen.
4 oktober 2006 om 16:59 #171382E-SHOPS zoals jij ze noemt vin k ook nie altijd zo geweldig, want als je gewoon een goeie bromboer om de hoek hebt zitten heb je nooit wachttijd, als ie ooit iets verkeerds levert heb je dit zo weer geregeld enzo. E-SHOPS zulle ok hendig goed werken alleen mijn voorkeur gaat naar de normale vertrouwde bromboer:D
4 oktober 2006 om 16:59 #171383misschien bij F.A. cap in de grote gracht
4 oktober 2006 om 17:09 #171384VespaCiaoPaul :
E-SHOPS zoals jij ze noemt vin k ook nie altijd zo geweldig, want als je gewoon een goeie bromboer om de hoek hebt zitten heb je nooit wachttijd, als ie ooit iets verkeerds levert heb je dit zo weer geregeld enzo. E-SHOPS zulle ok hendig goed werken alleen mijn voorkeur gaat naar de normale vertrouwde bromboer:Duhum wij hebben hier 6 brommers shops in groningen allemaal dikke afzetters en apen die alles 10 x te duur verkopen.
Quote brommerboer: ” De 42 alu polini word illigaal geimporteerd en bestaat niet”
Voorbeeld : 70 dr brommerwinkel 80 euro / internet 55 eurp
Voorbeedld : Speedengine brommerwinkels , 150 , 140 , 130 / internet 100 euroJmpb verkoopt meer dan de gemiddelde brommerwinkel en om nou 2 dagen te wachten.
Sproeiers bijv die koop ik wel bij de brommerboer omdat ik ze direct nodig hebt.
4 oktober 2006 om 17:11 #171385dat klopt, maar hoezo “De 42 alu polini word illigaal geimporteerd en bestaat niet” haha das de grootste klets, hij word illegaal geimporteerd maar hij bestaat niet?:D:?
4 oktober 2006 om 17:12 #171386idd.. je gaa naar bromboer voor kleine dingen… ( waar j dan nog wel teveel voor betaald) maar die heb je meteen nodig en is onzin als je die via internet besteld…. maar voor de grotere dingen, uitlaten, carters, cilinders is internet veel beter
hansieb :
VespaCiaoPaul :
E-SHOPS zoals jij ze noemt vin k ook nie altijd zo geweldig, want als je gewoon een goeie bromboer om de hoek hebt zitten heb je nooit wachttijd, als ie ooit iets verkeerds levert heb je dit zo weer geregeld enzo. E-SHOPS zulle ok hendig goed werken alleen mijn voorkeur gaat naar de normale vertrouwde bromboer:Duhum wij hebben hier 6 brommers shops in groningen allemaal dikke afzetters en apen die alles 10 x te duur verkopen.
Quote brommerboer: ” De 42 alu polini word illigaal geimporteerd en bestaat niet”
Voorbeeld : 70 dr brommerwinkel 80 euro / internet 55 eurp
Voorbeedld : Speedengine brommerwinkels , 150 , 140 , 130 / internet 100 euroJmpb verkoopt meer dan de gemiddelde brommerwinkel en om nou 2 dagen te wachten.
Sproeiers bijv die koop ik wel bij de brommerboer omdat ik ze direct nodig hebt.
4 oktober 2006 om 17:20 #171387Als je sittard niet te ver vind: -> EPC!
4 oktober 2006 om 17:23 #171388Om even weer ontopic te gaan 🙂
4 oktober 2006 om 17:28 #171389op die pagina staan ze niet ALLEMAAL van in Limburg want er zijn er nog die ik ken en die staan er niet op.
4 oktober 2006 om 17:28 #171390
timoOin Maastricht zelf is Cap gewoon t makkelijkste, ze weten waar je t over hebt enzo.. niet dat je zegt geef me n trekveertje en dat ze dan trugkomen met n veertje wat in je pen gaat ofzo, bij weize van spreken dan.. en ze hebbe dr nog vrij veel voor Vespa
4 oktober 2006 om 18:09 #171391ja en cycle shop heerlen staat er ook niet bij en die hebben ook hele scherpe prijzen ook met klein grut, is alleen niet echt in de buurt van maastricht
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.