Vespa-Ciao.NL
:: brommerwinkel maastricht

Home Forums Algemeen Brommers algemeen brommerwinkel maastricht

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kevin_oet_vilt
    Topic starter

weet iemand een brommerwinkel in maastricht of omstreken waar je 50DR kan kopen voor vespa/citta en zon dingen allemaal???

hansieb
      Moderator

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, E-SHOPS man iedereen haald zijn spullen van internet.

Check dit topic even 🙂

http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=topics&s=35

En dan vooral de webwinkel jmpb.nl super winkel voor heel nette prijzen.

VespaCiaoPaul
        Bijdrager

E-SHOPS zoals jij ze noemt vin k ook nie altijd zo geweldig, want als je gewoon een goeie bromboer om de hoek hebt zitten heb je nooit wachttijd, als ie ooit iets verkeerds levert heb je dit zo weer geregeld enzo. E-SHOPS zulle ok hendig goed werken alleen mijn voorkeur gaat naar de normale vertrouwde bromboer:D

G-no
          Donateur

misschien bij F.A. cap in de grote gracht

hansieb
            Moderator

VespaCiaoPaul :
              E-SHOPS zoals jij ze noemt vin k ook nie altijd zo geweldig, want als je gewoon een goeie bromboer om de hoek hebt zitten heb je nooit wachttijd, als ie ooit iets verkeerds levert heb je dit zo weer geregeld enzo. E-SHOPS zulle ok hendig goed werken alleen mijn voorkeur gaat naar de normale vertrouwde bromboer:D

uhum wij hebben hier 6 brommers shops in groningen allemaal dikke afzetters en apen die alles 10 x te duur verkopen.

Quote brommerboer: ” De 42 alu polini word illigaal geimporteerd en bestaat niet”

Voorbeeld : 70 dr brommerwinkel 80 euro / internet 55 eurp
              Voorbeedld : Speedengine brommerwinkels , 150 , 140 , 130 / internet 100 euro

Jmpb verkoopt meer dan de gemiddelde brommerwinkel en om nou 2 dagen te wachten.

Sproeiers bijv die koop ik wel bij de brommerboer omdat ik ze direct nodig hebt.

VespaCiaoPaul
              Bijdrager

dat klopt, maar hoezo “De 42 alu polini word illigaal geimporteerd en bestaat niet” haha das de grootste klets, hij word illegaal geimporteerd maar hij bestaat niet?:D:?

stijnvleut
                Bijdrager

idd.. je gaa naar bromboer voor kleine dingen… ( waar j dan nog wel teveel voor betaald) maar die heb je meteen nodig en is onzin als je die via internet besteld…. maar voor de grotere dingen, uitlaten, carters, cilinders is internet veel beter

hansieb :

VespaCiaoPaul :

uhum wij hebben hier 6 brommers shops in groningen allemaal dikke afzetters en apen die alles 10 x te duur verkopen.

Quote brommerboer: ” De 42 alu polini word illigaal geimporteerd en bestaat niet”

Voorbeeld : 70 dr brommerwinkel 80 euro / internet 55 eurp
                  Voorbeedld : Speedengine brommerwinkels , 150 , 140 , 130 / internet 100 euro

Jmpb verkoopt meer dan de gemiddelde brommerwinkel en om nou 2 dagen te wachten.

Sproeiers bijv die koop ik wel bij de brommerboer omdat ik ze direct nodig hebt.

Nick_orginelli
                  Bijdrager

Als je sittard niet te ver vind: -> EPC!:thumb

hansieb
                    Moderator

Om even weer ontopic te gaan 🙂

Alle brommer shops in limburg

ciaoracer
                      Bijdrager

op die pagina staan ze niet ALLEMAAL van in Limburg want er zijn er nog die ik ken en die staan er niet op.

timoO

in Maastricht zelf is Cap gewoon t makkelijkste, ze weten waar je t over hebt enzo.. niet dat je zegt geef me n trekveertje en dat ze dan trugkomen met n veertje wat in je pen gaat ofzo, bij weize van spreken dan.. en ze hebbe dr nog vrij veel voor Vespa

cittadriver
                          Donateur

ja en cycle shop heerlen staat er ook niet bij en die hebben ook hele scherpe prijzen ook met klein grut, is alleen niet echt in de buurt van maastricht

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.