Vespa-Ciao.NL
:: Brommers voortaan 45 km/uur

Home Forums Algemeen Nieuws Brommers voortaan 45 km/uur

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Relaxed! Ik zat hier al tijden over na te denken, hoe onzinnig de ouwe regel was.

weg-gevaar
      Bijdrager

staat ookal @ msn site

Bluevespa
        Bijdrager

wie hier allemaal 30 rijden, ik ben er 1 van, als me brommer half dood is:PXD whahah

ik rijdt meestal hoe hard ik daar kan gaan, maar ik let wel echt goed op hoor, ik rijdt alleen rond de 65/70 als ik zie dat de auto achter mij niet van de politie is,en voorderest hou ik wel goed rekening met de mede weggebruikers., wel goed dat ze dit doen

Bubba
          Bijdrager

Laat de snorfiets dan ook gelijk meegenieten! Er zijn fietsers die nog harder gaan dan mijn maxsnelheid, dus de snor mag ook wel eens wat harder! (niet dat ik me dr aanhoud ofzo8))

Edjuh
            Bijdrager

Ik rij regelmatig snorfietsjes voorbij idd, met mn fiets dus haha:D

Svennoow
              Bijdrager

Ben gelukkig nog nooit ingehaald door een fietser:P is echt een vernedering:P

niceVespa
                Bijdrager

naja vindt dat je brom we zo hard mag gaan als je wilt maar dan kan je zeggen ik rij de max snelheid die er is toegestaan maar dat zeggen wij voor je het weet rijdt iedereen er 100 dan wordt het een chaos vind zelf dat 45 veel te weining is en zeker voor een snor 30 maar ook wel logisch ben blij dat ze die snelheid aanhouden want waren ze met de brommers 100 km/ph fabriekssnelheid dan was het waarschijnlijk ook 18 jaar geworden en geen 16 maarja genoeg gelult

GTZ NV

Zakaria
                  Bijdrager

Mijne gaat nog steeds standaard 😛

DEze week komt er verandering in 😀

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.