Vespa-Ciao.NL
:: Brommercross Asten 2007 (22 September)

Home Forums Meetings & evenementen Overige meetings & evenementen Brommercross Asten 2007 (22 September)

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bo3T
    Bijdrager

dus 5 euro om te kijken? mijne is nu kapot 🙁 carb is rot aant doen dus weet nie zekr of ik kom..

hoeveel man komen er nu om precies te zijn?

edit:: kom niet omdat ik moet voetballen helaas..

tvmierlo
      Donateur

ik 😛

N!CKs

er hebben er al 18 opgegeven maar er zijn er nog tot nu toe dat ik weet dat er nog 5 opgeeven en mestal op de dag zelf nog een stuk of 5
          dus een stuk of 25/30

gr.

tvmierlo
          Donateur

ik was 5e met me yamaha dt 🙂 Waren wel veel vespa’s he stuk of 6 van de 22 maar die trokken het niet. Ik trok het amper… Maar was wel vet hoor. Gelukkig hadden ze de springbult eruit gehaald. Anders hadden er een paar de finish niet gehaald denk ik.

Volgend jaar weer hopelijk. Jammer dat je zo weinig erover op internet kunt vinden.

VespaAvanti
            Donateur

Hey,
              Helaas kon ik ook niet komen:(
              Anders was ik wel met me 80cc mtx gekomen:D
              Waren er veel opgevoerde brommers of niet?
              Wat voor brommer is eerste geworden?
              Hoeveel cc had die?:?
              N!CKs, hoeveelste ben jij geworden?

tvmierlo
              Donateur

55mm? je bedoelt zeker 25mm. maar goed, ik was met me 50cc met 20mm. Alleen had ik benzine met te veel diesel (fout getankt door me vader). En ik was me 2takt olie vergeten dus had ons pap er wat blokolie ingedaan, maar dat bleek niet goed te mengen? Me start was steeds ronduit slecht. Me brommer pingelde ook wat door de gemixte benzine, maar ik wel heel gebleven. Onderin de toeren had ik helemaal geen kracht en na 2 rondjes ging hij pas lekker lopen…

Over andere bromfietscrossen he, is er niet een site ofzo voor al die crossen hier in de buurt, want er bleek er 9 september ook 1 te zijn geweest in Stein :s Was dat trouwens je vader met startnummer 4?

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.