Vespa-Ciao.NL
:: Brommercross Asten 2007 (22 September)

Home Forums Meetings & evenementen Overige meetings & evenementen Brommercross Asten 2007 (22 September)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bo3T
    Bijdrager

haha ik wil ook egt wel komen 😛 (zelf rijden of alleen al om te kijken).. maar als ik zelf rijd ben ik bang dat ik een crash maak.. en dat men kappe scheuren of men voorvork krom ofzo.dan baal ik natuurlijk wel.

agja kijk nog wel :p

N!CKs

@bo3t, je wil natuurlijk niet zon vork als roy:D

@ballie, tuurlijk kom je met een puch met 70c en veel trekkracht door het zand, is een maisplak dus zal wel hard zijn.

N!CKs

volgende week wordt miss al de baan gemaakt, dan kan ik wat foto’s gaan maken.
          en dan weten jullie al een beetje hoe de baan eruit ziet.
          dus dan weet je ook of je voor de snelheid moet gaan of trekkracht:D

N!CKs

heb al van verschillende mensen mails gekrege, ook van mensen die geen lid zijn van de site die dit hebben geleze.
            in totaal zijn er al ongeveer 8 man dat ik weet.
            maar natuurlijk zijn er vele andere die ik nie weet.
            want ze vragen bij mij alleen maar info en zo.
            ze moete bij mij niet opgeven dus.
            ik denk zkrk dat er wel 25/30 man komen en evt nog wel 50.

gr, hoopt op vele opdagingen.

tvmierlo
            Donateur

ik heb hier nog wel een compleet frame van een bravo inclusief vering, achterbrug, voorvork van ciao liggen.
              Mag voor een zeer klein bedrag weg. Als iemand een leuk frame nodig heeft is dit je kans. Je krijgt er ook dan een zadel bij.

Maar ik weet dus nog niet zeker waarmee ik mee ga doen.
              Ik heb er wel al zin in. Misschien kan iedereen die zeker meedoet zich even melden, zodat we een lijstje maken

N!CKs

jah, idd eeen zeer goed idee tv mierlo.

dus mensen die zkkr weten dat ze meedoen PM me en dan maak ik een lijst.

tvmierlo
                Donateur

ff een vraagje: voor wanneer moet je ingeschreven hebben?

Bo3T
                  Bijdrager

kost het wat om te kijken? ik kom wel ff langs 😉 lijkt me leuk om te zien

TimoO_
                    Donateur

evo engine onder de avanti gooien :P. ik denk niet dat ik kom, ligt iets te ver weg en m’n ouders hebben denk ik geen zin om me wéér te brengen.

N!CKs

@timoO_
                        wel jammer dat je niet kan komen, maar idd het is wel een lang stuk om te rijden.

@Bo3t,
                        het kijken kost niks, zal zkkr vet zijn als je komt kijken.

@tvmierlo, ik weet dat niet, maar zal het is navragen. maar iemand waar ik ooit meer werk die doet ook mee en die vader en moeder zitten ook in het complot en die zij dat je ook nog op de dag zelf in kan schrijven, maar ik zal het is navragen.

N!CKs

nou, dus aanstaande zatedag is de brommercross dus.
                          als jullie nog wat info willen hebben moet je snel zijn.

ik zelf kan helaas niet meer meedoen, omdat ik mijn cilinder miss kapot heb gerede:(
                          maar miss haal ik het nog net op tijd om te maken.

anders zie ik jullie daar wel een keer, en veel succes met de cross

tvmierlo
                          Donateur

JE MOET HEM MAKEN, anders ben ik daar vriendloos….

N!CKs

nej, zkr niet.
                              ik kom bij iedereen wel is kijken etc.
                              via mijn email hebben er vele aangemeld.
                              en kennis van mij doet mee met vespa si en mijn broertje met vespa si of ciao.

dus succes

ediejo
                              Bijdrager

ik ga denk ik ook even kijken, is hier toch zo om de hoek.
                                kan ik gelijk een paar koppen van het forum zien.

N!CKs

idd, waar woon je dan in nederland
                                  de intree bedaagt €5,- en onder de 10 jaar met begeleiding gratis.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.