Vespa-Ciao.NL
:: Brommer winterklaar!

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Brommer winterklaar!

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lennaert
    Topic starter

Brr wat k…. oh wacht het is de warmste 22 december sinds het begin van metingen.
      Maar dit geeft de rijder weer mooi de gelegenheid zich voor te bereiden voordat het koufront komt toeslaan!

Hierbij dus een liefdadigheids- bumpje zodat mensen het lijstje weer bij de hand hebben.

zevenenergie
      Donateur

Mooi topic dit, Ik rijd des winter altijd door.

Ik heb met die kou altijd koude tenen en doe dus mijn voeten op het voeten plankje om ze een beetje uit de rij wind te houden.

Nu dacht ik dus om een oud voeten plankje te nemen en daar gaten in te maken zo dat daar warme lucht van het blokje door heen kan stromen.Iemand daar ervaring mee of dat werkt?

Wat ik tijdens vrieskou uit mijn hooft houd is harder dan 35 te rijden anders houd ik het geen 10 km vol.
        Verder is het een goed idee om een vitaminen D complex te slikken en traditionele winter kost te eten.
        Dat sluit het bindweefsel een beetje af zo dat je minder snel afkoelt.

Vitamine c doet juist het omgekeerde dus niet te veel fruit eten.
        Dat is ook de rede waarom ze in de tropen zo veel fruit eten en hete specerijen gebruiken.
        Dat is dus meer voor een zomer toer.

De meeste warmte verdwijnt door je hooft. Ik heb een snor (fiets) dus geen helm op. Ik doe dus een winddichte muts op mijn hoofd.
        Ik scheer bij sub zero alleen in het weekend. Te samen met mijn regen pak over mijn ski jas zie ik er dus niet uit, maar heb het wel lekker warm.:D

Bjorn!

Om de winter door te komen?
          Het liefste met me Bolle een winter slaap houden……
          Maar ja dat kan niet.

Maar als de zon schijnt gaan we gewoon op pad!
          thermokleding aan aan gaan 🙂

Bas23
          Bijdrager

Brommers op zolder en lekker warm zelf bij de kachel:relax

Robbert_K
            Bijdrager

Vergeet niet een groter sproeiertje te plaatsen mensen! Sinds vorige week liep mijn brommertje te arm door de koude lucht. Vandaag een maatje groter gemonteerd en ik kon weer blazen8)

gileracitta
              Bijdrager

Bas23 :
                Brommers op zolder en lekker warm zelf bij de kachel:relax

Idd de mijne staat in de woonkamer :D:D

Lennaert
                Topic starter

Vergeet niet jullie banden goed in te oliën zodat je niet straks vast komt te zitten in de sneeuw :pest:pest

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.