Vespa-Ciao.NL
:: brommer weigert stationair te lopen + uitlaat schiet er af

Home Forums Techniek Problemen oplossen brommer weigert stationair te lopen + uitlaat schiet er af

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

angel
    Topic starter

myn ciao px is een tijdje uit elkaar geweest en ik heb de snor inlaat lichtjes vergroot…:D Ervoor liep hij perfect – weliswaar met speling op de krukas – maar hij deed het zonder moeite! Nu kan ik hem aanrennen maar moet ik constant blijven gas geven want stationair lopen weigert ze te doen. Ze valt dan meteen stil en vanaf ik stop valt ze automatisch stil….En hij maakt ook heel wat getik en gerammel….En daarbovenop valt mijn uitlaat er telkens af hoe hard ik hem ook vastdraai (alsof er eraf word geblazen…En het blok gaat tekeer als een gek en rammelt mijn ophangingsbouten gwn los :o:| Kan het gwn liggen aan een te kleine sproeier of scheelt er meer?

Bubba
      Bijdrager

het niet-stationairlopen kan je in iedergeval oplossen door de stelschroef op de carburateur bij te stellen.

angel
        Topic starter

:thumb Thanks a lot bubba! Daarnet wat zitten spelen met de stelschroef en hij loopt weer min of meer netjes stationair…Daarbij nog eens de ophangingsbouten goed vastgedraaid en alle bekabeling gecheckt…En nu rijd hij weer, maar ik moet hem echt een duw geven om hem in gang te krijgen en de koppeling valt constant uiteen…Ondanks dat ik het heel vast draai…Mijn blokje loopt nu ook heel erg luidruchtig tikkend en fel…Maar de bougiekleur is wel koffiebruin 😕

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.