- Dit onderwerp bevat 46 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 2 maanden geleden door MofaFreak87.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
Ik heb een 3tal gekozen.
Te weten Mofafreak ivm zijn blok.
Ktmgek omdat die ook supermooi is en ook beetje mijn stijl.
Bjorn35 vanwege het in ere herstellen.
En mezelf heb ik geen stem gegeven, aangezien ik hem zelf gemaakt heb en niet vindt dat ik op mezelf moet stemmen. 😉
Ik zal niet meedingen naar de prijs aan de stemmen te zien, maar dat zal me toch niet boeien.
Het leukste blijft toch het werk aan de hobby. 😎
Alhoewel de rode lagerplaat erg mooi zou staan op de Barca. 😆Ik stem op Billy, met z’n bijzondere rat look 😎
4 januari 2019 om 08:48 #782545Op dit moment heeft Mofafreak87 de meeste stemmen met vlak daarachter Bjorn35 en Billy… Blijf vooral stemmen zodat de mooiste zal winnen!

Vanaf nu mogen we ook vermelden dat Moparts Racing een extra driehoekslager zal sponsoren. Deze gaan we verloten onder één van de stemmers (dus niet onder de Brommer v/d week mensen).
Awesome 😎
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel4 januari 2019 om 12:14 #782569very cool!
im really impressed how many guys choose my SI as the bike of the Jear.
Thank you alot for voting so much.6 januari 2019 om 02:55 #782619Mofa Freak
aber nicht wegen dem Aussehen das ist Geschmackssache .
Das bis ins Detail alles Selbsterarbeitet wurde.
Ganz großes Kino 👍6 januari 2019 om 10:26 #782620Week 32 2018
Robbert trigt
Edit AA-T:
In het geval dit bericht een stem zou moeten zijn; het is de bedoeling om via de Like-button te stemmen. Stemmen via een bericht worden niet geteld.

Heb nog even een leuke promo gemaakt voor de Brommer v/h Jaar 2018. Enjoy 😎
Gele Racefrikandel15 januari 2019 om 19:47 #782970De top 3 is nog steeds het zelfde alleen heeft Billy mega spurt gehad en staat daardoor dik op 1.
Zal deze tussenstand nog veranderen??? Er kan nog een paar dagen gestemd worden!
Spread the word…
1:

2:

3:
15 januari 2019 om 21:45 #782980Kikke promo
18 januari 2019 om 14:12 #783078Vandaag en morgen kan er nog gestemd worden! Wie gaat er winnen?
En vergeet niet dat we 1 van de stemmers ook een lagerplaat gaan geven!46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel18 januari 2019 om 15:53 #783084Mijn stem gaat naar Billy…al zijn al de andere brommers ook erg gaaf

De stemmen zijn geteld en de winnaar van Brommer van het jaar 2018 is bekend….
Billy gefeliciteerd!
Ook hebben we een prijs voor 1 van de stemmers.
Dat is Zevenenergie geworden.
Beide heren gefeliciteerd met jullie prijs namens ons team van Vespa-ciao.nl.
We gaan ervoor zorgen dat jullie deze zo snel mogelijk zullen ontvangen.YES!, een prijs! Altijd al zo,n driehoek lagerhouder willen hebben. Het stemmen was een hele klus, maar de moeite waard.
Het hele team hartelijk bedankt
, ik ben er super blij mee.
Iedereen bedankt. Ik wil bij deze gelijk de groeten doen aan tante Alma, ome Henk. Aan me broer die altijd sportief mee doet. Aan mijn vriendin die zo lekker zacht is. Aan mijn zoon die bijna ook op de brommer mag. Ben ik nog iemand vergeten?En Billy van harte Gefeliciteerd, wat een daverend succes jongen.
Ik heb nog wel ergens een origineel zadel en koplamp voor je liggen.20 januari 2019 om 08:04 #783178Whoop whoop 😎 ➡
Gele Racefrikandel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.