Vespa-Ciao.NL
:: Brommer valt uit

Home Forums Techniek Problemen oplossen Brommer valt uit

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Michiel
    Topic starter

Waar ik deze 2 weken toch last van heb is niet normaal :S
      Steeds als ik rij soms 3 minuten soms 30 minuten valt de brommer ineens uit, het kan zijn dat ik dan de bougie kabel OPNIEUW aan moet draaien aan de bougie dop, maar kan ook zijn dat ik wel eens 5 minuten moet wachten :S

Wat kan hier het probleem zijn ?

Mvg,
      Michiel

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

koop een nieuwe bougie een B6HS, nieuwe bougiekabel met bougiedop voor zekerheid.

kijk even naar de bougie kleur, misschien krijgtie te weinig benzine en anders dan een ander sproeiertje

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Michiel
        Topic starter

Ok, bedankt!

Ciaofrank
          Bijdrager

Michiel :
            Waar ik deze 2 weken toch last van heb is niet normaal :S
            Steeds als ik rij soms 3 minuten soms 30 minuten valt de brommer ineens uit, het kan zijn dat ik dan de bougie kabel OPNIEUW aan moet draaien aan de bougie dop, maar kan ook zijn dat ik wel eens 5 minuten moet wachten :S

Wat kan hier het probleem zijn ?

Mvg,
            Michiel

was dit met nat weer toevallig? Dan is het zekerweten je bougiedop

Michiel
            Topic starter

Jep alleen met nat weer!

freek
              Bijdrager

HOi Michiel, om dit gelazer te voorkomen haal je zo’n rubbertje wat je op het kapje wat op de bougie moet doet dat voorkomt dat er geen water op het porselein van je bougie komt waardoor die kortsluiting maakt en niet meer vonkt, want zoals je weet geleidt water enz eker als het van dat verontreinigde water is van die regen hier, want gedistilleerd water geleidt geen stroom.

Ik moet het anders zeggen er zal wel wat water op het porselein van je bougie komen, maar dat rubbertje sluit wel de toegang tot helemaal boven aan af en dat is wat je hebben moet.

Ik heb hier zelf in het begin van mijn brommertijd tijden mee geknoeid en vond maar geen oorzaak, tot ik dat rubbertje erop had gedaan en weg problemen.

GR. Freek.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.