Vespa-Ciao.NL
:: Brommer trilt en trekt moeilijk na tijd stilstaan?

Home Forums Techniek Opvoeren Brommer trilt en trekt moeilijk na tijd stilstaan?

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

freddy k
    Topic starter

Martino :
      Heb je niet gewoon te rijk afgesteld? Wanneer koud viertakt je blokje dan wat meer dan wanneer deze warm is.
      M.a.w. probeer eens een kleiner maatje sproeier en of vergroot/verschoon je luchtfilter eens.

ik denk dat hij te veel zuurstof krijgt want hij schuurt enorm (schuurt wil ik mee zeggen een zoemend/schurend geluid)

Martino
      Moderator

Dan lijkt het me toch het verstandigste om een filmpje te posten? Met deze beschrijvingen kom ik er in ieder geval niet uit.

freddy k
        Topic starter

W-Y :
          Het kan zoveel zijn, versleten krukaslagers of iets dergelijks zorgt ook voor trillingen, hoe harder je rijdt hoe meer trilling natuurlijk. Een kromme poulie of ongelijke poulie kan ook, versleten snaar.. vervang deze 2 eerst eens en span je snaar goed op. Als je snaar te los hangt trilt het ook als een gek, dan krijg je jeuk in je anus. Succes.

het is men riem (: die zit zo los dat ik ze samen dan drukken

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.