- Dit onderwerp bevat 17 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 1 maand geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 februari 2012 om 17:55 #184269
hey
ik heb men vloot uit men uitlaat gefreesd en men demper aangepast
maar ik denk dat men carb vuil is
brommer trilt enorm en trekt moeilijk als hij uurtje stilstaatdit heb ik gedaan

21 februari 2012 om 18:01 #199814Ik zie 0 komma niks aan die foto, en wat bedoel je met ‘men vloot uit mn uitlaat gefreesd’ ?
21 februari 2012 om 18:03 #199819Edjuh :
Ik zie 0 komma niks aan die foto, en wat bedoel je met ‘men vloot uit mn uitlaat gefreesd’ ?foto’s kwamen achter en de versmalling in de uitlaat weg gefreesd
21 februari 2012 om 18:07 #199820LarsM :
Beste freddy k,Fantsoenlijke posten, fantsoenlijke antwoorden…
Vaag gebrabbel kan niemand wat mee!Let wel op de jongen komt uit belgie dus daar gebruiken ze nu eenmaal andere woorden.
Maar een duidelijke uitleg is vaak ook een duidelijker antwoord, mee eens!
sorry
niet echt gewoon met forums te werken
zal proberen men best te doen21 februari 2012 om 18:14 #199813Als je denkt dat carbu vuil is. Doe uw voetenplankje eraf met een kruisschroevendraaier.
Doe vervolgens je luchtfilter er ook af met kruisschroevendraaier dachtek. Vijsje zit wel beetje verstopt tegen het frame. En dan met sleutel 10 (right?) uw carbu los schroeven.
Vervolgens uw carburateur eens uitblazen of wassen met benzine.
Als die nog stottert eens kijken naar je sproeier of als ie ergens valse lucht trekt21 februari 2012 om 18:14 #199785LarsM :
Probeer eerst eens duidelijk te maken, of je nu een vraag stelt of een opmerking maakt… En als het een vraag is, wat is dan precies je vraag? Je lijkt hem in dat geval zelf al te beantwoorden… (Alhoewel je problemen nou niet heel veel overeenkomsten hebben met een vuile carburateur.)wel ik heb men begrenzing uit men uitlaat gefreesd en tijdens het rijden trilt hij enorm maar met dat hij moeilijk optrek dacht ik aan de carburator die misschien verstopt zou zitten dus vroeg ik mij af of iemand weet of het ook ergens anders kan aan liggen moest ik carb uit gekuist hebben en het probleem stelt zich nog
dat ik weet wat te doenMen kan uit Belgie komen, maar wat een zin is dit zeg? Even op adem komen.
21 februari 2012 om 18:19 #197089Trilde je brommer al voor je uw ‘begrenzing’ eruit gefreesd aka geboord hebt?
21 februari 2012 om 18:21 #197090Sil Hugelier :
Trilde je brommer al voor je uw ‘begrenzing’ eruit gefreesd aka geboord hebt?ja maar minder nu is het erger
ik kan geen 15 minuten op men zadel zitten of mijn rug doet pijn :/21 februari 2012 om 18:26 #199729Vreemd.
Kan me niet voorstellen dat je snelheid zoveel zal verhoogd zijn.
Ook komen trillen eigenlijk niet voor door de carburateur.En wat bedoel je met, ik laat hem een uurtje staan, dan trekt ie niet meer? Wanneer trekt ie dan wel goed? Of bedoel je een uurtje op ralenti laten staan of wat?
21 februari 2012 om 18:33 #199828Heb je het hele binnenwerk uit je demper gehaald? Dat lijkt me onverstandig, het is ook om tegendruk te creeren en die heb je nodig.
Bovendien heeft dat volgens mij niks met het trillen te maken. Je carburateur ook niet.
Zit je blok nog wel goed vast in het frame?
21 februari 2012 om 18:40 #197395Sil Hugelier :
Vreemd.
Kan me niet voorstellen dat je snelheid zoveel zal verhoogd zijn.
Ook komen trillen eigenlijk niet voor door de carburateur.En wat bedoel je met, ik laat hem een uurtje staan, dan trekt ie niet meer? Wanneer trekt ie dan wel goed? Of bedoel je een uurtje op ralenti laten staan of wat?
na een uurtje stilstaan heeft dan trekt hij moeilijk maar eens hij weg is blijft ie trekken
21 februari 2012 om 19:06 #187694dus hij start gewoon altijd moeilijk?
En eens die warm heeft, dan loopt ie fatsoenlijk?En probeer aub nette zin te maken, ikzelf die van w-vl ben, heeft moeite om uw zinnen te ontleden
21 februari 2012 om 19:22 #187695Sil Hugelier :
dus hij start gewoon altijd moeilijk?
En eens die warm heeft, dan loopt ie fatsoenlijk?En probeer aub nette zin te maken, ikzelf die van w-vl ben, heeft moeite om uw zinnen te ontleden
hij stottert in het starten
en als ik men gas volledig open trek maak hij lawaai maar trekt amper
dan pas komt hij langzaam op gang21 februari 2012 om 21:22 #199830Het kan zoveel zijn, versleten krukaslagers of iets dergelijks zorgt ook voor trillingen, hoe harder je rijdt hoe meer trilling natuurlijk. Een kromme poulie of ongelijke poulie kan ook, versleten snaar.. vervang deze 2 eerst eens en span je snaar goed op. Als je snaar te los hangt trilt het ook als een gek, dan krijg je jeuk in je anus. Succes.
21 februari 2012 om 21:26 #199829Heb je niet gewoon te rijk afgesteld? Wanneer koud viertakt je blokje dan wat meer dan wanneer deze warm is.
M.a.w. probeer eens een kleiner maatje sproeier en of vergroot/verschoon je luchtfilter eens. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.