Home › Forums › Techniek › Framedelen › brommer spuiten
- Dit onderwerp bevat 30 reacties, 10 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 9 maanden geleden door jrtciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 juli 2006 om 20:44 #163352
wtf, daar ga ik deze zomer op vakantie met mn ma en zusjes :kots
maar hoe duur is dat?
heb je foto’s? lijkt me vet zon dikke paintjob =)1 juli 2006 om 23:42 #163354ow ik ga ook leuk me me ouders en neefje naar texel 😛
Is het redelijke prijs met wat voorn werk ie levert?? neem k mooi me brommer mee naar texel 😛2 juli 2006 om 10:00 #163356Baz :
ow ik ga ook leuk me me ouders en neefje naar texel 😛
Is het redelijke prijs met wat voorn werk ie levert?? neem k mooi me brommer mee naar texel 😛Mijn brommer is ook gedaan, het was echt goede kwaliteit
2 juli 2006 om 11:24 #163358Ik ga deze week beginnen met het spuiten van mijn nieuwe voorvork. Verder krijg ik een nieuw stuur, nieuwe handvatten en bedrading en een toetertje op mijn vespa ciao. Als de ciao weer helemaal up to date is ga ik einde deze week met mijn peugeot Tkr bezig. Hij wordt donkergeel, en dit vereist ook nog wat werk. Ik probeer over 2 week mijn vespa & mijn peugeot af te hebben, en dan de scooter ook verzekeren, dan ’s morgens lekker kiezen op welk van de 2 ik ga rijden. haha.8)
2 juli 2006 om 11:24 #163359Ik ga deze week beginnen met het spuiten van mijn nieuwe voorvork. Verder krijg ik een nieuw stuur, nieuwe handvatten en bedrading en een toetertje op mijn vespa ciao. Als de ciao weer helemaal up to date is ga ik einde deze week met mijn peugeot Tkr bezig. Hij wordt donkergeel, en dit vereist ook nog wat werk. Ik probeer over 2 week mijn vespa & mijn peugeot af te hebben, en dan de scooter ook verzekeren, dan ’s morgens lekker kiezen op welk van de 2 ik ga rijden. haha.8)
2 juli 2006 om 11:24 #163360Ik ga deze week beginnen met het spuiten van mijn nieuwe voorvork. Verder krijg ik een nieuw stuur, nieuwe handvatten en bedrading en een toetertje op mijn vespa ciao. Als de ciao weer helemaal up to date is ga ik einde deze week met mijn peugeot Tkr bezig. Hij wordt donkergeel, en dit vereist ook nog wat werk. Ik probeer over 2 week mijn vespa & mijn peugeot af te hebben, en dan de scooter ook verzekeren, dan ’s morgens lekker kiezen op welk van de 2 ik ga rijden. haha.8)
2 juli 2006 om 11:24 #163361Ik ga deze week beginnen met het spuiten van mijn nieuwe voorvork. Verder krijg ik een nieuw stuur, nieuwe handvatten en bedrading en een toetertje op mijn vespa ciao. Als de ciao weer helemaal up to date is ga ik einde deze week met mijn peugeot Tkr bezig. Hij wordt donkergeel, en dit vereist ook nog wat werk. Ik probeer over 2 week mijn vespa & mijn peugeot af te hebben, en dan de scooter ook verzekeren, dan ’s morgens lekker kiezen op welk van de 2 ik ga rijden. haha.8)
2 juli 2006 om 11:25 #163362Ik ga deze week beginnen met het spuiten van mijn nieuwe voorvork. Verder krijg ik een nieuw stuur, nieuwe handvatten en bedrading en een toetertje op mijn vespa ciao. Als de ciao weer helemaal up to date is ga ik einde deze week met mijn peugeot Tkr bezig. Hij wordt donkergeel, en dit vereist ook nog wat werk. Ik probeer over 2 week mijn vespa & mijn peugeot af te hebben, en dan de scooter ook verzekeren, dan ’s morgens lekker kiezen op welk van de 2 ik ga rijden. haha.8)
2 juli 2006 om 11:25 #163363Ik ga deze week beginnen met het spuiten van mijn nieuwe voorvork. Verder krijg ik een nieuw stuur, nieuwe handvatten en bedrading en een toetertje op mijn vespa ciao. Als de ciao weer helemaal up to date is ga ik einde deze week met mijn peugeot Tkr bezig. Hij wordt donkergeel, en dit vereist ook nog wat werk. Ik probeer over 2 week mijn vespa & mijn peugeot af te hebben, en dan de scooter ook verzekeren, dan ’s morgens lekker kiezen op welk van de 2 ik ga rijden. haha.8)
2 juli 2006 om 11:25 #163364Ik ga deze week beginnen met het spuiten van mijn nieuwe voorvork. Verder krijg ik een nieuw stuur, nieuwe handvatten en bedrading en een toetertje op mijn vespa ciao. Als de ciao weer helemaal up to date is ga ik einde deze week met mijn peugeot Tkr bezig. Hij wordt donkergeel, en dit vereist ook nog wat werk. Ik probeer over 2 week mijn vespa & mijn peugeot af te hebben, en dan de scooter ook verzekeren, dan ’s morgens lekker kiezen op welk van de 2 ik ga rijden. haha.8)
2 juli 2006 om 11:25 #163365Ik ga deze week beginnen met het spuiten van mijn nieuwe voorvork. Verder krijg ik een nieuw stuur, nieuwe handvatten en bedrading en een toetertje op mijn vespa ciao. Als de ciao weer helemaal up to date is ga ik einde deze week met mijn peugeot Tkr bezig. Hij wordt donkergeel, en dit vereist ook nog wat werk. Ik probeer over 2 week mijn vespa & mijn peugeot af te hebben, en dan de scooter ook verzekeren, dan ’s morgens lekker kiezen op welk van de 2 ik ga rijden. haha.8)
2 juli 2006 om 11:26 #163366
mulder[sst]jezus na een keer weten we het wel hoor
2 juli 2006 om 11:27 #163367Ik ga deze week beginnen met het spuiten van mijn nieuwe voorvork. Verder krijg ik een nieuw stuur, nieuwe handvatten en bedrading en een toetertje op mijn vespa ciao. Als de ciao weer helemaal up to date is ga ik einde deze week met mijn peugeot Tkr bezig. Hij wordt donkergeel, en dit vereist ook nog wat werk. Ik probeer over 2 week mijn vespa & mijn peugeot af te hebben, en dan de scooter ook verzekeren, dan ’s morgens lekker kiezen op welk van de 2 ik ga rijden. haha.8)
2 juli 2006 om 11:28 #163368jrtciao :
Ik ga deze week beginnen met het spuiten van mijn nieuwe voorvork. Verder krijg ik een nieuw stuur, nieuwe handvatten en bedrading en een toetertje op mijn vespa ciao. Als de ciao weer helemaal up to date is ga ik einde deze week met mijn peugeot Tkr bezig. Hij wordt donkergeel, en dit vereist ook nog wat werk. Ik probeer over 2 week mijn vespa & mijn peugeot af te hebben, en dan de scooter ook verzekeren, dan ’s morgens lekker kiezen op welk van de 2 ik ga rijden. haha.8)Ja 1000000 posts in 1x altijd handig
2 juli 2006 om 11:33 #163369Ik ga deze week beginnen met het spuiten van mijn nieuwe voorvork. Verder krijg ik een nieuw stuur, nieuwe handvatten en bedrading en een toetertje op mijn vespa ciao. Als de ciao weer helemaal up to date is ga ik einde deze week met mijn peugeot Tkr bezig. Hij wordt donkergeel, en dit vereist ook nog wat werk. Ik probeer over 2 week mijn vespa & mijn peugeot af te hebben, en dan de scooter ook verzekeren, dan ’s morgens lekker kiezen op welk van de 2 ik ga rijden. haha.8)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.