Vespa-Ciao.NL
:: brommer spuite

Home Forums Techniek Framedelen brommer spuite

11 berichten aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Elmar_AZ
    Bijdrager

Ik had een verfreiniger gekocht, maar dat was alsnog veel werk. Is het met verfafbijt makkelijk kaal te schuren?

KennyVespa
      Bijdrager

Als je verafbijt erop doet en je laat het goed intrekken dan krijg je het er super snel mee eraf, vooral met die van de gamme daar moet je 2% water bij toevoegen en dan is hij extra sterk, verafbijt werkt gewoon goed, aleen nooooooit op plastic gebruiken 😉

Nick_orginelli
        Bijdrager

dat doe ik wel;) maar ik heb de verfafbijt van albastine (zonder water toegevoegd, misschien is hij dan niet zo sterk):D

KennyVespa
          Bijdrager

die albastine is egt poep zooi, staat op verwijdert 10 lagen in 10 minuten na en half uur hat ik aleen de blanke lak eraf :S, en met die van de gamma hoppa alles eraf 😛

hansieb
            Moderator

Die van gamma is bijna radioactief 🙂 dikke rotzooi , je smeert het ergens op waar verf zit en hoppa eraf :thumb

Elmar_AZ
              Bijdrager

ja alabastine is troep. Je kan schuren wat je wil daarmee maar werkt voor geen meter. Maar met verfafbijt, schuur je dan ook gemakkelijk tot op het metaal?

Update: Ik heb nu verfafbijt. Perfect spul, maar waarmee kan ik het beste de lak eraf halen nadat ik de verfafbijt erop heb gesmeerd?

masters
                Bijdrager

die verfafbijt werkt zeer goed, mijn ciao had 5 lagen verf ofzo dus alles is der nu af helemaal tot op het ijzer(ziet best vet uit zelfs zonder kleur:P)

duppeijdup
                  Bijdrager

ik heb ook een vraagje over brommer spuiten ik wil alleen de plastic kappen zwart spuiten de rets is al zwart namelijk maar moet je daar ook nog iets mee doen? ik ben nogal on ervaren en weet vrij weinig van brommers is het haalbaar dat ik dit zelf doe?? kan iemand mij wat tips geven??

greaatz duppiejdup

pier
                    Bijdrager

je moet de kappen eerst ontvetten! dan kun je ze gaan schuuren. ( want met verfafbijt enzow werkt niet ) dat gaat gewoon door je kappen heen.. schuur je eerst met korrel 400 dan 800 en als laaste 1000
                      dan spuit je er speciale spuitprimer over ( die voor plasic bedoelt is ) en dan ga je de kleur spuiten die je wilt!
                      en opt laast nog een laagje blanke lak

duppeijdup
                      Bijdrager

thx ik ga kijken of dit me lukt greetz duppiejdup

TimoO_
                        Donateur

ontvetten gaat trouwens het beste met dreft of een ander afwasmiddel. niets agressiefs gaan gebruiken dat zodalijk je hele kap zacht is geworden.

11 berichten aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.