Vespa-Ciao.NL
:: brommer komt niet op toeren na warme start

Home Forums Techniek Problemen oplossen brommer komt niet op toeren na warme start

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

eaSI rider
    Topic starter

Ik heb het volgende probleem met mijn SI (zie setup hiernaast)

Als ik de motor warm gereden heb en ik stop ergens dan krijg ik de brommer darana nog nauwelijks aan de praat. De motor start wel maar komt niet op toeren. Ik moet dan heel hard rennen met draaiende motor en vervolgens loopt ie weer als een trein.

Ik heb er een malossi powerfilter en 13/13 onder met sproeier 66. Kan het hier aan liggen?

Ik hoop dat iemand een oplossing weet.

Kevinwol
      Bijdrager

zijn je zuigerveren mischien af?

just1991
        Bijdrager

ik heb de zelfde setup als die jij heb alleen geen onbegrensde leovinec krul ? (waar is hij begrensd dan ?) maar ik had eerst 61 en dat was al te groot omdat als ik uit stilstand weg wou rijden verzoop hij steeds met 56 gaat dit eens stuk beter !

oeps ik zie nu dat het techno is…weggooiuitlaat

eaSI rider
          Topic starter

@kevinwol; zuigerveren zijn nog goed,pas vervangen. Vandaag met die storm komt ie er ook nog makkelijk tegenin, dus compressie genoeg
            @just1991; Dus als jij probeerde weg te rijden uit stilstand had je dit gestotter ook?

FonS
            Bijdrager

Je sproeier is inderdaad véél te groot… 66 is voor 43mm cilinders op bewerkte carters.
              Als je niet veel sproeiers hebt, koop er dan een paar rond 55 en experimenteer.

SpaceTwister
              Bijdrager

uitlaat niet verstopt? anders even schoon branden…

Peter.S
                Bijdrager

is echt wel de sproeier, je verzuipt hem gewoon(moet je eens proberen met kwart/halfgas weg te rijden..)
                  en er moet gewoon een kleinere in…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.