:: brommer doet raar met carb afstelling
- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 maanden geleden door bb.
-
bbTopic starter
@zevenenergie filmpje zal ik wel ff proberen. Maar is de bougie altijd wit bij hoge toeren. of bedoel je dat die nu nog niet wit hoort te zijn.
bbTopic starter
Dit is niet mijn foto maar zo ziet de bougie er ongeveer uit
bbTopic starter
ik zat te denken maar kan het misschien ook en grote mogelijkheid zijn op valse lucht dat ik zon grote sproeier in in moet doen.
WimBijdrager
Tsja, denken en schrijven.
Misschien wordt het tijd om actie te ondernemen.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
bbTopic starter
@wim ja als ik en keer vrije tijd heb dan zeker
bbTopic starter
Ik heb toch maar wat dingen geprobeerd. maar ik ben er achter gekomen dat die toch echt alleen stotterd bij het wegrijden na koude start en na 5 minuten rijden daarna klinkt die bijna perfect. maarja 2 takt kan bijna nooit perfect zijn.
Koppeling, stroef, versleten buslagertjes, oogspanveer half los, startveertjes verkeert om, V-snaar te slap/versleten oftewel even een oogje werpen.
bbTopic starter
@crullie sorry maar wat heeft het de afstelling van de Carb te doen met de koppeling??
Omdat het motortje alleen bij het wegtrekken raar doet, dus bij het varieren dus als de koppeling het meeste werk doet.
Sproeier 66, carb en filter brandschoon natuurlijk.
Is de zwarte laag op de boegie zacht en wollig of hard en schilferig ?
bbTopic starter
@crullie het wegtrekken is het alleen bij koude start. Als die eenmaal goed warm is rijd die gemakkelijk door.
Bougie is onderhand 3 kleurig zwart, in het midden heel lichtjes koffie bruin en de andere kant creme wit
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.