Vespa-Ciao.NL
:: brommer doet raar met carb afstelling

Home Forums Algemeen Brommers algemeen brommer doet raar met carb afstelling

• Dit onderwerp bevat 24 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 maanden geleden door bb.
10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bb
    Topic starter

@zevenenergie  filmpje zal ik wel ff proberen. Maar is de bougie altijd wit bij hoge toeren. of bedoel je dat die nu nog niet wit hoort te zijn.

bb
      Topic starter

Dit is niet mijn foto maar zo ziet de bougie er ongeveer uits1200_D573AA71_9BDD_4DE3_B56D_B15215D55343 (1)

bb
        Topic starter

ik zat te denken maar kan het misschien ook en grote mogelijkheid zijn op valse lucht dat ik zon grote sproeier in in moet doen.

Wim
          Bijdrager

Tsja, denken en schrijven.

Misschien wordt het tijd om actie te ondernemen.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

bb
            Topic starter

@wim ja als ik en keer vrije tijd heb dan zeker

bb
              Topic starter

Ik heb toch maar wat dingen geprobeerd. maar ik ben er achter gekomen dat die toch echt alleen stotterd bij het wegrijden na koude start en na 5 minuten rijden daarna klinkt die bijna perfect. maarja 2 takt kan bijna nooit perfect zijn.

Crullie
                Donateur

Koppeling, stroef, versleten buslagertjes, oogspanveer half los, startveertjes verkeert om, V-snaar te slap/versleten oftewel even een oogje werpen.

TICKLING BARN

bb
                  Topic starter

@crullie sorry maar wat heeft het de afstelling van de Carb te doen met de koppeling??

Crullie
                    Donateur

Omdat het motortje alleen bij het wegtrekken raar doet, dus bij het varieren dus als de koppeling het meeste werk doet.
                      Sproeier 66, carb en filter brandschoon natuurlijk.

Is de zwarte laag op de boegie zacht en wollig of hard en schilferig ?

TICKLING BARN

bb
                      Topic starter

@crullie het wegtrekken is het alleen bij koude start. Als die eenmaal goed warm is rijd die gemakkelijk door.
                        Bougie is onderhand 3 kleurig zwart, in het midden heel lichtjes koffie bruin en de andere kant creme wit

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.