Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › Brommer Build Off
- Dit onderwerp bevat 54 reacties, 15 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 11 maanden geleden door cittadriver.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 maart 2006 om 22:17 #170695
ja want ik was je “tegenstander” …
nog een beetje uitzieken, en dan ga ik verder met de brommer
maar hebben we nu ieder een topic of hoe zit dat?10 maart 2006 om 01:08 #170696Wat zijn jouwn plannen motorisch en qua optisch?
10 maart 2006 om 09:16 #170697hansieb :
Wat zijn jouwn plannen motorisch en qua optisch?optisch hoeft het niet gelijk te zijn…dat is juist het leuke…
en motorisch gezien doet het er ook niet toe…
Er wordt wel gestemd op de motorische aspecten…zoals: bruutheid (blok, cilinder etc.) en originaliteit ([zelf] getuned, gefreesd etc.)…
dus als het nu goed is zouden jullie twee kunnen strijden…
moeten we ff kijken hoe we dit in topics kunnen zetten…10 maart 2006 om 13:32 #170698hansieb :
Wat zijn jouwn plannen motorisch en qua optisch?ik doe juist wel veel uiterlijk, alles staat aangegeven op de site.
setup staat hiernaast.
en uiterlijk hieronder
( Telescoop voorvork,Cross-stuurtje,Snelgas,Killswitch,Digi-Teller )
geheel spuiten enz.
maarja zoals je ziet is me setup enzo nog niet compleet.
dus er moet nog heel waat gebeure.
meer info? zie:
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=40021gr.
13 maart 2006 om 21:39 #170711dus hansieb wanneer beginnen we?
thomas maakt nog 2 topic voor ons waar we alles kwijt in kunnen.
laat maar weten wanneer je er klaar voor bent.29 maart 2006 om 15:24 #170793ok…lang geleden…topic valt beetje weg, moet ik er toch van zeggen dat ik het een prachtig idee vond 😀
hierbij…
ik heb nu dus mn 5de citta (kickstart blok, 50cc std. 12/10 carb, std. uitlaat momenteel etc.)
deze wordt gespoten, opgeknapt…hoe je het ook wilt zeggen…
ik zoek hierbij dus iemand die ook een CITTA heeft die deze gaat opknappen, die eventueel tegen mij wil strijden?
anders ff een herinnering aan iedereen die interesse heeft, als je een brommer gaat opknappen kan je altijd mee doen met deze vriendschappelijke competitie…
dus…
13 april 2006 om 12:25 #170823ik wou `t ook doen, maar me tegen stander heeft niks meer laten horen enzo.
dus zal wel niks van komen.
ik vond wel leuk idee!13 april 2006 om 13:11 #170824fred, ik doe mee, dat wist je al. ik wil tegen jou
13 april 2006 om 14:51 #170825Fredzzz :
ok…lang geleden…topic valt beetje weg, moet ik er toch van zeggen dat ik het een prachtig idee vond 😀hierbij…
ik heb nu dus mn 5de citta (kickstart blok, 50cc std. 12/10 carb, std. uitlaat momenteel etc.)
deze wordt gespoten, opgeknapt…hoe je het ook wilt zeggen…
ik zoek hierbij dus iemand die ook een CITTA heeft die deze gaat opknappen, die eventueel tegen mij wil strijden?
anders ff een herinnering aan iedereen die interesse heeft, als je een brommer gaat opknappen kan je altijd mee doen met deze vriendschappelijke competitie…
dus…
Ah fredje ik heb net een bergje met onderdelen ingekocht bij henk siegers 🙂 kan ik weer ff vooruit morgen ga ik spuiten ik maak wel fototjes :). Frame laat ik in de orginele lak zit er namelijk nog erg mooi in en voor de rest niet te speciaal dit ding is voor de verkoop.
13 april 2006 om 18:06 #170826het is dat ik nog moet wachten op de 2e citta die gaat komen anders deed ik ook wel mee maja weet nog niet waneer ik hem krijg :((
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.