Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › Brommer Build Off
- Dit onderwerp bevat 54 reacties, 15 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 11 maanden geleden door cittadriver.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 maart 2006 om 18:08 #170661
ja maar ik sta nu met een half opschuurt frame te kijken..
bij mij wordt alles vernieuwd..3 maart 2006 om 18:53 #170662mmm…eXtrene Ciao, hoe lang wou jij erover doen? En hansieb, hoe lang wou jij erover doen?
eXtreme Ciao, jij gaat je brommer dus spuiten? Waneer wou je dat doen? Kan dat in je schuur etc. anders huis?
Verder moeten we nog een extra topic regelen (hier heb ik Herr Flick voor nodig) en dan kan alles van start…
3 maart 2006 om 19:56 #170663Ik zou ook maar eens reageren als “eigenaar van de site” 😛
klinkt heel dom maar ik snap niet wat de bedoeling is, maar ik gun deze hele pret als Fredzzz als organisator enzo.
Maar kan jij fred, of iemand anders; even simpel uitleggen wat de bedoeling is met een voorbeeldje ofzo.
groeten, thomas
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel3 maart 2006 om 20:25 #170664Om het duidelijk te maken…
Er zullen twee mensen strijden…
Ze gaan beide een brommer opknappen…
Als voorbeeld:Hansieb, die een Vespa Ciao opknapt
en
eXtreme Ciao, die ook een Vespa Ciao opknapt…Ze krijgen beide een topic waar ze hun Ciao kunnen showen, hoe die eerst was, wat er verandert, en in een paar maanden het eind resultaat na de complete opknapping…
Zoals op tv; Biker Build Off, waar twee mensen tegen elkaar strijden, hier bouwen ze Custom Choppers.
In het einde kunnen de kijkers stemmen (net als op tv), maar dan via internet.
Wij kijkers moeten dus beoordelen welke brommer WIJ personelijk vetter,mooier en leuker vinden (etc.).
Wat we dus nog moeten doen is een topic aanmaken speciaal voor de deelnemers-strijders.
Ook moeten we een poll hebben als ALLES op het einde klaar is.
Het is vergelijkbaar met een PROJECT page, maar dan als (vriendschappelijke) competitie…
Naast deze competitie waar mensen hun brommers opknappen en een winnar wordt gekozen, kunnen ze alsnog een PROJECT page/PERSO page aanmaken.
Zo genoeg?
Neej?
Kijk dan een keer naar Biker Build Off, te zien op Discovery Channel.3 maart 2006 om 22:43 #170665ja ik wil er wel even de tijd voor hebben.. aangezien ik nog vanalles moet hebben
en hansieb lijkt me ook dat hij ff tijd nodig heeft om alles te zoeken.
spuiten gebeurd in een loods.. daar begin ik denk ik laats maart mee.
verder moet ik ook nog lassen,plamuren,schuren etc.. dus tijd? ja heb ik wel even nodig :lol3 maart 2006 om 23:50 #170666eXtreme Ciao :
ja ik wil er wel even de tijd voor hebben.. aangezien ik nog vanalles moet hebben
en hansieb lijkt me ook dat hij ff tijd nodig heeft om alles te zoeken.
spuiten gebeurd in een loods.. daar begin ik denk ik laats maart mee.
verder moet ik ook nog lassen,plamuren,schuren etc.. dus tijd? ja heb ik wel even nodig :loldus we kunnen zo wel beginnen lijkt me?
met jullie competitie dan, hansieb tegen eXtreme Ciao…kijk, al het werk wat je doet moet je dus in je topic zetten voor de competitie…zover snapte je het al neem ik aan?
dus als er gelast, geplamuurd en getuned wordt: moet dat alles in het topic (het zelfde als bij een project als het ware)…
4 maart 2006 om 01:12 #170667ja dat snap ik
maar heeft hansieb al een vespa ciao?4 maart 2006 om 02:30 #170668eXtreme Ciao :
ja dat snap ik
maar heeft hansieb al een vespa ciao?Ja ik heb ene vespa ciao tot mijn beschikking 🙂 echt lelijker kan niet.
4 maart 2006 om 12:29 #170669maar heeft iedereen dan gelijke onderdelen? en zit et blok inmekaar of uitmekaar. en is er oook een bepaald budget wat je uit mag geven? want iemand met veel geld heeft anders meer kansen tog?
4 maart 2006 om 16:56 #170670spannend;) ut is over 3 minuten op tv:P
4 maart 2006 om 19:12 #170671Tremgy :
maar heeft iedereen dan gelijke onderdelen? en zit et blok inmekaar of uitmekaar. en is er oook een bepaald budget wat je uit mag geven? want iemand met veel geld heeft anders meer kansen tog?Ik heb hier qua onderdelen liggen die erop komen.
100mm vario
Malossi voorvario
42mm polini alu cilinder
Speedengine carters
Top racing of andere racekrukas pen 10
Polini top one uitlaatStang komt ertussen
En spaakvelgen ga ik vervangen door 3 of 5 ster velgen.8 maart 2006 om 20:57 #170678moet ik er ff bijzetten..
heb net een citta gekocht, en hij ziet er niet uit…
deze ga ik dus ook opknappen…
het wordt een std. 50cc, 13/13, met kicker blok etc.
als er iemand is met een citta die moet worden opgeknapt dan zouden we eventueel als eerste de ‘brommer build off – competitie’ starten…kunnen we direct zien hoe het is enzo…
8 maart 2006 om 21:04 #170679Ik zoek nog steeds een strijdbuddy voor de vespa 🙂
9 maart 2006 om 09:36 #170680hansieb :
Ik zoek nog steeds een strijdbuddy voor de vespa 🙂hoeveel wil je er hebben dan? 8)
9 maart 2006 om 14:54 #170681eXtreme Ciao :
hansieb :
Ik zoek nog steeds een strijdbuddy voor de vespa 🙂hoeveel wil je er hebben dan? 8)
1 tegen 1 🙂 ik zet dit weekend me speedengine blok eronder.
Maak wel ff een filmpje hoe die rijd.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.