Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › Brommer Build Off
- Dit onderwerp bevat 54 reacties, 15 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 11 maanden geleden door cittadriver.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 maart 2006 om 16:16 #170643
ik wil wel meedoen(A) ben bezig met 2 orginele ciaotjes hahah
worden lekker saai zwart met orginele kleur velgen:P
zal dus wel niet veel worden:dmaar strijd desnoods wel mee met me custom vespie…of mag dat niet meer?
2 maart 2006 om 17:30 #170644Ties :
ik wil wel meedoen(A) ben bezig met 2 orginele ciaotjes hahah
worden lekker saai zwart met orginele kleur velgen:P
zal dus wel niet veel worden:dmaar strijd desnoods wel mee met me custom vespie…of mag dat niet meer?
ben je al heel ver met je custom vespa?
heb je een project-page ervan?2 maart 2006 om 17:46 #170645Update…
————-Ik denk niet dat het bericht bij iedereen zo fris is overgekomen…
Dit topic is er voor iedereen (van stemmers, kijkers tot deelnemers), als je een brommer hebt die er niet uitziet (een brommer die je dus gaat opknappen) mag je je invoegen in de competitie…
Het is niet zo dat je een brommer kan posten die je een paar jaar/manden geleden hebt opgeknapt…
– Je strijd hier tegen iemand anders
– Jullie zijn TEGELIJK bezig
– Het moet vaak geupdate worden met tekst en fotos
– Het blijft vriendschappelijk2 maart 2006 om 17:55 #170646is een goed idee 🙂
doe zeker mee zeg maar waneer het begint dan doe ik wel mee
2 maart 2006 om 17:57 #170647ciao man :
is een goed idee 🙂
doe zeker mee zeg maar waneer het begint dan doe ik wel mee
heb je een brommer (ciao?) die moet worden opgeknapt?
kunnen we zo beginnen…hansieb heeft er nu een, ik ook, en kartingbob ook, ik zou eerst tegen kartingbob gaan (afhankelijk van waneer we beginnen)…
je hoort nog van me…
2 maart 2006 om 18:02 #170648ben al bezig met mijn ciao!! dus zeg maar waneer het begint
2 maart 2006 om 18:07 #170649ciao man :
ben al bezig met mijn ciao!! dus zeg maar waneer het begintjah, voeg me maar toe op msn…of jou heb ik al in me msn…?! spreek je daar anders…
2 maart 2006 om 18:54 #170650ciao man :
ben al bezig met mijn ciao!! dus zeg maar waneer het begintWere going to battle 🙂
Ik vind het prima alleen ga ik eerst mijn citta inelkaar zetten en die verkopen om zo geld voor de ciao te hebben.
2 maart 2006 om 19:18 #170651hansieb :
ciao man :
ben al bezig met mijn ciao!! dus zeg maar waneer het begintWere going to battle 🙂
Ik vind het prima alleen ga ik eerst mijn citta inelkaar zetten en die verkopen om zo geld voor de ciao te hebben.
jah doe dat maar
@ herr flick, hoe gaan we nu topics maken etc? en een poll…ik heb nog een idee…maar we zien wel, spreek je op msn…
2 maart 2006 om 19:43 #170652sorry ik kan eerst niet mee doen zijn familie problemen tussen gekomen mijn excusses
als alles weer een beetje voor elkaar is zeg ik het wel.
nogmaals mijn excussesgr ciao man
2 maart 2006 om 20:03 #170653ciao man :
sorry ik kan eerst niet mee doen zijn familie problemen tussen gekomen mijn excusses
als alles weer een beetje voor elkaar is zeg ik het wel.
nogmaals mijn excussesgr ciao man
jo, goed dat je het meld, familie eerst he…
3 maart 2006 om 00:34 #170654wanneer wil je er mee beginnen?
als het snel start wil ik wel meedoen… heb nu nog alleen onderelen gezocht.
en uit elkaar gedraaid.laterz
3 maart 2006 om 10:40 #170655tjah, afhankelijk van tegen wie je gaat…
hansieb zou eerst tegen ciao-man strijden, maar anders strijd hansieb nu tegen jou?!
wat voor setup gooi jij eronder?
en dan moet ik alleen nog met herr flick praten over hoe we de topics en polls etc. maken…
3 maart 2006 om 14:02 #170659zou kunnen..
maar stel we beginnen deze maand nog..zitten we dan niet met het weer te kijken?
want ik ga me hele ciao overspuiten enzo… en daar zal `t nu wel te koud voor zijn ( in een loods )
en ik heb geen zin om hem extra te spuiten voor deze “vriendschappelijke wedstrijd” en dat ie dan verkloot is ofzo.. als je begrijpt wat ik bedoel..
en me setup staat er.. alleen die is nog niet compleet.grtz.
3 maart 2006 om 14:39 #170660eXtreme Ciao :
zou kunnen..
maar stel we beginnen deze maand nog..zitten we dan niet met het weer te kijken?
want ik ga me hele ciao overspuiten enzo… en daar zal `t nu wel te koud voor zijn ( in een loods )
en ik heb geen zin om hem extra te spuiten voor deze “vriendschappelijke wedstrijd” en dat ie dan verkloot is ofzo.. als je begrijpt wat ik bedoel..
en me setup staat er.. alleen die is nog niet compleet.grtz.
Ik laat de mijne eerst in deze kleur, over 1 maandje ga ik hem wel spuiten maar voor nu andere velgen enzo km teller erop en vario enzo eronder.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.