Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › Brommer Build Off
- Dit onderwerp bevat 54 reacties, 15 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 11 maanden geleden door cittadriver.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 maart 2006 om 12:55 #166304
Het programma Biker Build Off (op Discovery Channel te zien) is een programma waar fanatieke ‘custom chopper-biker builders’ strijden voor de mooiste chopper…
Beide mensen/teams/bedrijven maken een custom chopper…Dit wouden we dus doen met uitvoeren op het forum, mensen die een project gaan beginnen zouden kunnen strijden…
Dus het zijn niet zomaar PERSO’s of PROJECTEN maar tegelijk ook een soort strijd (vriendschappelijk uiteraad)…
Dan zouden de kijkers/users kunnen beslissen welke ze het mooist vinden…
Als dit allemaal door zou gaan moeten we ons aan een paar voorwaarden houden, deze worden nog uitgebreidt:
bijvoorbeeld: dat men dezelfde brommer moet opknappen…(in mijn en kartingbob’s geval: een Vespa Ciao)
Kartingbob (van citta-forum) en ik gaan al strijden, wij gaan beide een Vespa Ciao ‘customizen’.
Hetzelfde is dus ook gaand op citta-forum, maar het is nog al onduidelijk of een Vespa Ciao strijd (Zoals die van kartingbob en mij) op citta-forum.nl mag en anders om ook….
—–
Dit topic staat ook op citta-forum.nl, maar met weinig positieve reacties…mischien wordt het hier wel wat…?!
Eerste reacies?
Links:
1 maart 2006 om 13:06 #170629ja ik ga bijna beginne met mijn vespa ciao dus ik doe eventueel wel mee…
1 maart 2006 om 13:34 #170630
.-{2F4OV}-.Lijkt me cker wel vet om te zien hoe ze geworden zijn en dan erop te stemmen….
Kweet cker dat er wel supervette ciao’tjes gefixt worden dan 😀1 maart 2006 om 14:19 #170631Lijkt me ook zeker wel mooi, alleen zit er dan ook een deadline enzo aan? lijkt mij wel.
1 maart 2006 om 14:43 #170632jah, er moet dus een deadline zijn, want als er 1 tegen 1 wordt gestrijdt mag de eene niet 5 maanden bezig zijn en de ander 1 weekje…
dus jah, hiermee moeten we rekening houden…
daarom is het goed dat er reacties worden geplaatst zodat dit echt kan gebeuren…
Kartingbob en ik gaan zeker strijden, deadline = onbekent…
Om het eerlijk te houden (als er genoeg deelnemers zijn) dan zouden we ook caterogieen moeten instellen, bijvoorbeeld:
dat iemand een vespa ciao opknapt met std blok
maar de ander met een malossi mhr blokin dit geval zouden alle mensen met std. blokken tegen elkaar moeten en alle mensen met race/tunings blokken tegen elkaar…
En dan moeten de stemmers ook nog naar een paar dingen kijken:
– Het gaat zeker niet alleen om een vette setup, men moet ook kijken wat degene er aan heeft gedaan en verandert, hoe degene tot conclusies is gekomen, hoe degene het opgelost heeft, hoeveel creativiteit erin zit en nog veeeeel meer…– Uiteraad gaat het dan ook nog om looks, hoe het is afgewerkt, de kleuren combo (wat op sommige ogen mooi is en op een anders oog lelijk)
Ik ga nog met Herr Flick, hansieb, kartingbob (cf), wouter (cf) en chrisz (cf) overleggen; hoe we dit moeten aanpakken etc.
🙂
1 maart 2006 om 15:46 #170633ik is met maat van mij bezig met een custom vespa…. mss da wij oowk mee doen….
1 maart 2006 om 16:39 #170634Ik was van plan van mn ciao een rijdende vespa-ciao.nl reclamezuil te maken:D Maar ik doe er wel aan mee denk ik.
1 maart 2006 om 18:15 #170635Edjuh :
Ik was van plan van mn ciao een rijdende vespa-ciao.nl reclamezuil te maken:D Maar ik doe er wel aan mee denk ik.Bijvoorbeeld, perfect voor de competitie :D…
zoals je mischien al weet ga ik een soortegelijk project beginnen, Italie kleuren met vespa-ciao.nl repr.
1 maart 2006 om 18:21 #170636Ik ook wel met em mhr vespa: Ik ga voor de “clean”look;)
1 maart 2006 om 18:26 #170637Mischien is dit dan een idee…
omdat we dus naar veel dingen moeten kijken (zoals motorisch, uiterlijk, afwerking, ideeen etc.)
kunnen we mischien het beste (om te beginnen) stemmen op specefieke dingenvoorbeeld
Er strijden 2 ciao’s tegen elkaar, 1 met een Malossi mhr blok en 80deps, de ander met een std. licht getunde setup.In dit geval kunnen we stemmen op wie de betere setup heeft – MOTORISCH
Dezelfde twee ciao’s zijn ook gespoten, de eene heeft een vette kleuren combo (bijv. metalic oranje en special metallic blue)
In dit geval kunnen we stemmen op wie het mooiere uiterlijk heeft – LOOKS
Tenslotte worden alle punten op geteld en er is dan een winaar…
Zo hebben we 1 winaar, maar de ‘verliezer’ heeft mischien in een rubkriek wel gewonnen (bijv. looks)
1 maart 2006 om 18:37 #170638deadline lijkt me wel lastig want niet iedereen heeft evenveel tijd…
ivm school bijvoorbeeld.
zou al in zomervakantie moeten of een deel ervan.1 maart 2006 om 18:42 #170639Jeroen :
deadline lijkt me wel lastig want niet iedereen heeft evenveel tijd…
ivm school bijvoorbeeld.
zou al in zomervakantie moeten of een deel ervan.tjah, of je regelt het onderling…dat een wedstrijd met 1 tegen 1 (ciao’s tegen elkaar) 3 maanden nodig hebben en een ander project (Zelfde brommers) ook 1 tegen 1 maar 3 week nodig hebben…
de deadlines zou je dus onderling moeten regelen…lijkt me het beste, en dan worden ze uiteraad gepost en uitgebracht…en natuurlijk is het mogelijk om de deadline iets uit te stellen…
maar niet alle projecten moeten per se vanaf de zomer beginnen, het mag nu al…alle projecten kunnen gewoon op verschillende tijden worden gestart…
1 maart 2006 om 19:42 #170640Hmz…
Jammer dat ’t nog geen time is om m’n Grillootje te gaan opleuken, anders had ik zó meegedaan…!:(
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!1 maart 2006 om 22:00 #170641tjah, idereen is welkom dus…:D
2 maart 2006 om 00:03 #170642tof idee
ben al tijdje bezig met mijn ciao te customize..=)
maar als er wedstrijd komt zeg maar.. doe ik mee.. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.