Vespa-Ciao.NL
:: Bromfreak’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Bromfreak’s Perso

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Dylan
    Topic starter

@ Jarco

komt me Polini SP onder 😉 met een snel blokje (a)

Jarco
      Bijdrager

Vind de SP persoonlijk heel mooi staan op een citta, heb er zelf ook 1 onder gehad.
        Had zelf gewoon poulie overbrenging (55) in combinatie met de groende trekveertjes van polini.

Trok niet bijster hard maar reed wel lekker door.
        Vooral de boost van midden naar eind was erg aangenaam.

dieseltank
        Bijdrager

ziet er mooi uit man!

:thumb:thumb

Steven
          Donateur

mooi gedaan, die andere kleur SI brug en diezelfde kleur een klein beetje terug te vinden in de rest van de brommer.

rijdt een stuk beter he, zo’n brug ipv de originele? ik vind het iig een stuk stabieler aanvoelen.

welke lengte achtervering heb je er op? ik heb er 300mm op en moest een stuk van mijn voorspatbord afhalen om het goed passen te maken. zo te zien heb jij dat niet gedaan ( beetje slecht te zien op de foto)

mvg

Dylan
            Topic starter

@ steven , zoals je op de 2e en de 3e foto kan zien. zie je dat er wel rode accenten in zitten 😉 ook mijn bagage rekje + harley rekje worden nog rood gespoten.

maat veren is 32cm. ik heb er ook een ciao kopje op moeten zetten. met een citta kop paste het niet:lol
              spatlapje ga ik nog maken…

Gr.:thumb

Steven
              Donateur

oohja ik zie het spatbord is niet korter gemaakt. welke maat vering is het nou?

maak je ook een spatlap tussen je frames bij je achterwiel?

groeten!

Dylan
                Topic starter

heb me v-c.nl stickers binnen 🙂 en heb een leuk uitlaatje erbij:thumb

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.