Vespa-Ciao.NL
:: Bromfiets schouwing

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Bromfiets schouwing

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Sjeesbeest
    Bijdrager

Ik heb m 🙂 …….. hij zit erop ……… en nu ist snorbrommertje tekoop 🙂

klik hiero

Bravo rider
      Bijdrager

Hallo kan iemand mij helpen ik heb een bravo van ongeveer 1990 en kan op het balhoofd mijn type goedkeurings nummer niet vinden. iemand nog een tip waar het staan moet, of kan iemand mij het juiste nummer voor dit type regelen.

Edjuh
        Bijdrager

Mijn bravo heeft hem op het balhoofd, en volgens mij is dat bij alle (super)bravo’s hetzelfde. Heb je misschien een belg? Volgens mij is het nummer k0009, maar ik moet nog even op mn papieren kijken voor de zekerheid.

R.oel !

Heb van kay wel eens gehoord dat het onder het zadel staat, maar weet niet of dat dan het goedkeuringsnummer of framenummer is…

Edjuh
            Bijdrager

Dat is het framenummer.

Bravo rider
              Bijdrager

Achter onder het zadel is inderdaad het frame nummer, als je eens voormij kunt kijken wat het nummer zou moeten zijn.
                Het kan best zijn dat het een belg is wij namelijk erg kort langs de grens. Ik het in ieder geval nergen vinden, het zonde van de lak al dat geschuur voor zo’n klote nummer ik heb al meer dan een jaar zonder gedaan maar alleen door dat klote kenteken kan ik dalijk op de schroothoop gooien.

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.